Viikkareissa ei saa olla villasukkia, vaan sellaset esim. Reiman coolmax sukat. Varpaat palelee villasukilla varmasti ja mä oon todennut, että parhaat talvikengät on Richter Event....Alkuperäinen kirjoittaja carla-81:Ok, kiitos teille Meillä tuo 2-vee tykkää kovasti ulkoilla, mutta ongelma näillä pakkasilla on se että villasukista huolimatta jalat on aina ulkoilun jälkeen tosi kylmät Kenkinä on vikingin goretexit....
Oho....kiitos tiedosta! Reiman coolmaxit likalla on villiksien kans kengissä ollu...mutta nyt kokeillaan ilman villasukkia seuraavan kerranAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Viikkareissa ei saa olla villasukkia, vaan sellaset esim. Reiman coolmax sukat. Varpaat palelee villasukilla varmasti ja mä oon todennut, että parhaat talvikengät on Richter Event....Alkuperäinen kirjoittaja carla-81:Ok, kiitos teille Meillä tuo 2-vee tykkää kovasti ulkoilla, mutta ongelma näillä pakkasilla on se että villasukista huolimatta jalat on aina ulkoilun jälkeen tosi kylmät Kenkinä on vikingin goretexit....
Normi sukat tietty kans.....meil ei viime talvena palellu tälläi. Tänä vuonna meillä onkin sitten noi Richterin kengät ja niihin enemmän, kun tyytyväinen. Harmi, kun ens talveksi ei ole löytynyt kokoa.Alkuperäinen kirjoittaja carla-81:Oho....kiitos tiedosta! Reiman coolmaxit likalla on villiksien kans kengissä ollu...mutta nyt kokeillaan ilman villasukkia seuraavan kerranAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Viikkareissa ei saa olla villasukkia, vaan sellaset esim. Reiman coolmax sukat. Varpaat palelee villasukilla varmasti ja mä oon todennut, että parhaat talvikengät on Richter Event....Alkuperäinen kirjoittaja carla-81:Ok, kiitos teille Meillä tuo 2-vee tykkää kovasti ulkoilla, mutta ongelma näillä pakkasilla on se että villasukista huolimatta jalat on aina ulkoilun jälkeen tosi kylmät Kenkinä on vikingin goretexit....