Tytärtäni hävetti...

kun hain hänet harrastuksista. Oli kuulemma kuulunut sisälle asti ku mamma hiukan popitti autossa odottaessa. :kieh: Olin juuri ostanut uuden cd:n ja pitihän sitä hyvää musaa saada kerrankin isolla kuunnella. Yleensä aina on pieniä lapsia kyydissä niin eihän sitä silloin voi. Tytär tuumasi, että:" hävettää ku sä oot jo kohta nelikymppinenkin." :/

Mies
Alkuperäinen kirjoittaja minnakoo:
kun hain hänet harrastuksista. Oli kuulemma kuulunut sisälle asti ku mamma hiukan popitti autossa odottaessa. :kieh: Olin juuri ostanut uuden cd:n ja pitihän sitä hyvää musaa saada kerrankin isolla kuunnella. Yleensä aina on pieniä lapsia kyydissä niin eihän sitä silloin voi. Tytär tuumasi, että:" hävettää ku sä oot jo kohta nelikymppinenkin." :/
Vanhat tädit soittaa humppaa täysillä, niinkö?

Alkuperäinen kirjoittaja Mies :
Alkuperäinen kirjoittaja minnakoo:
Vanhat tädit soittaa humppaa täysillä, niinkö?
Ihanaa lattari musaa: Bailamos, ,,,,, esittäjää en kehtaa kirjoittaa ku menee kuitenkin väärin, mutta hemmetin hyvännäköinen se kuitenki on!

Yhteistyössä