MINÄ EN PIDÄ AVIOLIITTOA MISSÄÄN ARVOSSA!

Alkuperäinen kirjoittaja Doris:
..ja vielä naimisissa olevalta mieheltä!
Onhan se ihan eri asia siinä kohdassa, että toinen yllättäen kuolee... avoliitossa olevaa paria kun kohdellaan ihan kuin toisilleen vieraita ihmisiä olisivat! :/
No niinhän minä tuossa kirjoitin....
 
Doris
Minulle avioliitto on ....avioliitto. Silloin on luvattu kestää yhdessä tuli mitä vaan ja silloin ei huudella "vieraisiin pöytiin"...
Avoliitosta on aina helpompi lähteä kälkkimään, jos ei meno miellytä. Tästä ei luisteta niin vain, vaan tämän kautta molemmilla puolisoilla on oikeutensa ja velvollisuutensa myös.
Ja ah, se rakkaus...
Nimim. 10 vuotta naimisissa ollut Doris
 
Alkuperäinen kirjoittaja Doris:
Minulle avioliitto on ....avioliitto. Silloin on luvattu kestää yhdessä tuli mitä vaan ja silloin ei huudella "vieraisiin pöytiin"...
Avoliitosta on aina helpompi lähteä kälkkimään, jos ei meno miellytä. Tästä ei luisteta niin vain, vaan tämän kautta molemmilla puolisoilla on oikeutensa ja velvollisuutensa myös.
Ja ah, se rakkaus...
Nimim. 10 vuotta naimisissa ollut Doris
no nuo lupaukset on helppo unohtaa jos niikseen tulee. Oli naimisissa tai ei. sitoutua voi ilman papin aamentakin, itseasiassa se ei mielestäni liity mitenkään siihen sitoutumiseen. Toiset ottaa parisuhteen vakavammin, toiset taas ei....
 

Yhteistyössä