Hakutulokset

  1. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Kiitos kaikille valittamisesta! Niin siina kavi etta mulla oli loppujen lopuksi kemiallinen raskaus. Edelleen vuodan vain vahan ruskeaa nestetta, toivottavasti menkat alkaa pian ja paastaan kokeilemaan jos kolmas kerta toden sanoo!!! Mutta sen ma opin etta EI kannta testata ennen kun...
  2. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Lapseton 81 testi oli clearblue digital jossa ei tarvitse yrittaa lukea niita viivoja.... Naytti raskaana 1-2 viikkoa. Kavin eilen verikokeessa ja hcg arvo tuli takaisin alhaisena 11. Uusi verikoe tiistaina jolloin katsotaam lahteeko arvot nousemaan. Eilen, samana paivana kun menkkojen olis...
  3. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Hei kaikki, tein juuri testin pp 12 ja plussaa naytti!!!! Nyt tietenkin pelkaan etta se pregnyl edelleen vaikuttaa tulokseen.... Mutta voisko se olla totta etta olisin tullut raskaaksi toisesta inssista???!!!
  4. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Mäkin olen taas mukana kesätauon jälkeen. Eli inssi tehtiin viime perjantain kp 18. Taas vaan kävi niin etta rakkula oli lähtenyt lipettiin pregnyl piikista huolimatta. Eli omat hormoonit olivat aloittaneet ovulaation ennen kun piti pistää pregnyl. Viime insissa oli sama tilanne, huonoin...
  5. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Hiljaisuudesta ehka joku on arvannutkin etta mullakin alkoi menkat maantaina, paivaa ennen testipaivaa. Eli siis insemiskin tehtiin paivaa liiana myohaan kuten pelkasinkin, ja munasolu oli varmaankin jo kuollut.... Harmittaa etta homma meni hukkaan! En vielakaan ymmarra miksi hoitoa ei tehty...
  6. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Lapseton 81 mehan mennaan ihan samoja paivia, eli ensi tiistaina olis virallinen testipaiva. Ma luulen etta retkahdan varmaankin testaamaan jo ennen sita... tiedan ettei kannattaisi mutta kun hermot eivat pida! :-) Oireina mullakin todella herkat rinnat, kuumat (!), ja verisuonet tummuneet...
  7. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Anyhope tervetulos! Mulla on kokemusta kilppariongelmista, hoitojen alussa arvot pyorivat 3.3-3.9 tasolla ja minulle maarattiin thyroxinia. Viime kierto mulla meni pieleen kun rakkulat eivat ruvenneet kasvamaan klomeista huolimatta. Laakari ei osannut sanoa johtuiko se siita etta kierron...
  8. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Rapu78 ja Manuliina, mulla ihan sama tilanne. Mulla alkoivat ovis oireet sunnuntaina paivalla, tuntui silta etta rajahdan vaikka ovistesti ei nayttanyt plussaa, ja Pregyl piti pistaa vasta su-iltana. Inssi tehtiin tiistaiaamuna ja ultrassa nakyi etta sielta oli jo yks lahtenyt, mutta laakari...
  9. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Tervetuloa mukaan lapseton 81, ja me piinaillaan sitten ihan samat päivät! Mullekkin tehtiin ensimmäinen inssi tänä aamuna. Sperma kanssa top, ja sieltä oli jo lähtenyt yksi rakkula livettiin ja jäljellä viela yksi 17 millinen; joten kaksosraskaus vaara!!! Se ei sattunut kun vahan kun ne...
  10. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Ma uskaltauduin viimein takaisin tanne palstalle katsomaan miten kaikilla menee. Viime kierron huonon tuloksen takia en jotenkin jaksanut tulla tanne aikaisemmin. MUTTA nyt aani kellossa ihan toinen. Tupla annos klomeja teki tehtavansa, kavin ultrassa perjantaina kp 10, ja siella oli yksi...
  11. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Onnea maanantaiseen punktioon mariella76! Saako siis yktisyisella valita jos haluaa että nukutetaan? Mä olen kuullut etta voi saada jonkunlaisen paikallispuudutuksen mutta that's it. Kiva kuulla etta nukutus onnistuu myös (toivottavasti myös Fertinovassa...) jos joutuu lahtemaan IVF linjalle...
  12. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Kiitos dani84 kysymästä mikä on ovistilanteeni! Tilanne on se että sain hailakat haamut la+su, ja tänään menin ultraan. Rakkulat edelleen pienia, suurin 12 mm ja kohdunlimakalvo 6.5 mm. Eli muutos hyvin pientä. kp 22. Verikokeesta näkyi että en ole ovuloinut ja kaikki arvot ovat...
  13. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Manuliina onnea huomiseen inssiin!! Toivotaan etta nyt tärppää... :-) Mulla oli eilen illalla kolmas UÄ kp16, ja kohdun limakalvo kasvaa (oli nyt jo 7.5mm) mutta suurin rakkula vähän alle 11mm. Mun kierto on todella epämääräinen ja siksi ehkä myös ovulaatio on tosi myöhään. Oma...
  14. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Masentava ultratulos tänään: kp14, ja rakkuloita 6+3 josta suurin 10 mm, eli ne ovat kasvaneet ihan mega hitaasti. Lääkäri lohdutti että joskus ne kasvavat alussa hitaasti ja ottavat sitten pyrähdyksen. Kohdun limakalvo oli sentään 6 mm. Se mikä harmittaa eniten on että kukaan ei sano...
  15. M

    Itseelliset naiset- raskaaksi 2012?

    Tervetuloa mukaan *mur-mur*! Minakin olen kirjoitellut tuolla "pariskunta" puolella mutta valilla vahan outsider olo... Missa vaiheessa hoitoja sina olet? Mulla kokeillaan tassa kierrossa ensimmaista kertaa inssia, soin clomeja paivat 2-6, eka ultra oli kp 9 ja tilanne viela tosi aikanen...
  16. M

    Itseelliset naiset- raskaaksi 2012?

    Olen itseellinen nainen ja tassa kuussa yrittamassa ensimmaista inssia Fertinovassa. Onko muita jotka ovat samassa tilanteessa? Olisi ihana saada vertaistukea, on niin paljon uusia ja ihmeellisia asioita eika niin paljon ihmisia joiden kanssa niita voisi jakaa. Olen myos yrittanyt kirjautua...
  17. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Kiitos dani84 ja Manuliina vastauksistanne. Rauhotti hieman, ja eihan tassa muuta voi kun odottaa. Laakari ei vaikuttanut olevan moksiskaan, enka syo nyt mitaan laakitysta. Tuntuu silta etta ovis lahestyy, mutta mulle on joskus kynis sanonut etta se on mulla tyypillisesti kp 17. Joka sattuu...
  18. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Ihana loytaa vertaisryhma! Olen kokoeilemassa ensimmaista inseminaatiota tassa kierrossa. Eilen kp 9 oli ensimmainen ultra josta nakyi etta kohdunlimakalvo vasta 3.3 mm ja rakkuloita 6+5 joista suurin alle 8 mm. Minulle ei ole maaratty kuin klomeja, joten en tieda tuleeko tasta mitaan...

Yhteistyössä