Hakutulokset

  1. M

    Miksi mustat (tällä palstalla) on niin kauhean korrekteja toisiaan kohtaan?

    Sulla on ap ihan järkyttävän ruma naama ja kamalat tihrusilmät! Ole hyvä.
  2. M

    Monelta teidän 4v yöunille?

    Nukkumaan 21.00, nukahtaa 21.30, herätys 7.00 (noin-aikoja nämä siis tietysti). Perjantaisin ja lauantaisin voi venähtää pidempään kun saa seuraavana aamuna nukkua niin pitkään kun haluaa. Nukkuu pk:ssa 1,5-2 tuntia. Kotona nukkuu jonakin päivänä päiväunet, jonakin päivänä ei.
  3. M

    Noin 4-vuotias poikani näki IS:n kuvan, jossa äiti imetti n. 4v lastaan ja kyseli kovasti, että

    onko tuo tyttö vielä vauva. Kun sanoin, että ei kun melkein samanikäinen kuin sinäkin niin ihmetteli, että miten se vielä "juo tissiä". Kerroin, että jotkut lapset juovat pidempään. Poika oli vähän huvittuneen oloinen :) Ei kuitenkaan pahalla tavalla. Kauan katseli kuvaa ja kysyi sitten, että...
  4. M

    Galluppia: Kuinka pian...

    Ekasta alkoivat heti kuukauden kuluttua synnytyksestä, koska esikoista en imettänyt. Kuopuksesta alkoivat noin kuukausi imetyksen loputtua.
  5. M

    Oltiinko me nyt tosi itsekkäitä?!

    No ette olleet itsekkäitä. En lähtis minäkään hakemalla hakemaan jotain räkätautia. Joo joo tiedetään, se voi tarttua vaikka siitä kauppakärrystäkin. Mutta pakkoko sitä on hakemalla hakea. Harmi, että teillä on muutenkin tuollainen tilanne :( Eikö mummo sano mitään?
  6. M

    Tykkääkö miehenne huulipunasta

    Ei tykkää. Sanoo, ettei tee mieli suudella kun on huulipunaa ja sottaa. Harvoinpa tuota tulee käytettyäkään, juhlissa yleensä vain. Huulikiiltoa saatan joskus silloin tällöin käyttää muutenkin.
  7. M

    miten juot kahvisi?

    Kahvia pthyi! :x *odottelee nylkemistä* :stick:
  8. M

    G: puna- vaiko valkoviini?

    Juon vain valkoviiniä ja menee ihan kaiken kanssa.
  9. M

    Minkä ikäisenä lapset alkavat piirtää pääjalkaisia ? :)

    Meillä esikoinen alkoi piirtämään joskus vähän alle 3-vuotiaana, olisko ollut jotain 2v 10kk. Kuopus oli reilusti yli 3-vuotias... ehkä jotain 3v 8kk.
  10. M

    Äitienpäivästä ja siihen pettyneistä mammoista.

    Tottakai oletan, että myös mieheni arvostaa minua sen verran, että onnittelee minuakin äitienpäivänä. (Onnitteli muuten myös minunkin äitiäni, vaikka äitini ei olekaan hänen äitinsä. Kauheaa!) Sainkin mieheltä onnittelut, ruusun, kuoharipullon ja oli ostanut marketista kakun :) Lapsilta sitten...
  11. M

    FB kirppispalsta kyssäri

    Ladattu puhelimella ja voi laittaa palstan etusivulle suoraan. Muutenhan ne pitää laittaa kansioihin. Säännöissä yleensä sanotaan, että kuva poistetaan jos laittaa suoraan etusivulle. Ilmeisesti kaikilla puhelimilla ei kuitenkaan saa laitettua kansioihin, joten jos kuvan laittaa puhelimella ja...
  12. M

    Avaatteko toistenne posteja? Siis kirjepostia esim. laskut

    No mutta eihän sun sitä tarvikaan käsittää. Teillä on omat sääntönne, meillä omamme. En minäkään käsitä pareja, jotka suurinpiirtein laskevat, että kumpikin maksaa pilkulleen saman verran laskuja, ruokakaupassa jne. Eipä kuulu mulle.
  13. M

    Jos yksi lapsista oksentaa tänään, koska oksentaa muut jos on tarttuakseen?

    Talvella kun meillä oli oksennustauti niin toinen lapsi oksensi ensin ja sitten minä ja toinen lapsi kolme vuorokautta myöhemmin. Mies ei sairastunut ollenkaan.
  14. M

    Avaatteko toistenne posteja? Siis kirjepostia esim. laskut

    Ihan kaikki toistemme postit "saadaan" avata, katsoa kännykkää jos halutaan jne. Harvemmin noin tulee tehtyä, mutta ei mua haittaa vaikka mies aukaisisikin minulle tulleen kirjeen tai toisinpäin. Mun kännykkää saa katsoa ihan vapaasti ja tiedän, että minäkin voin katsoa miehen. Enpä kuitenkaan...
  15. M

    Onko teillä nimikkokäsipyyhkeet jokaiselle

    Mua vähän ahistaa kyläpaikassa jos vessassa roikkuu kaksi pyyhettä ja molemmat ovat märkiä :ashamed: Pyyhin sitten vaikka mieluummin housuihin kädet. Parilla ystävällä on myös vessassa kaikille perheenjäsenille nimikkopyyhkeet, mutta vieraille ei ollenkaan. Sit ihan fiiliksellä pyyhin vaan...
  16. M

    Onko teillä nimikkokäsipyyhkeet jokaiselle

    On jokaiselle oma sekä erikseen vielä vieraille.
  17. M

    Te joilla toinen (tai useampi) synnytys alkanu supistuksilla

    Esikoinen: supistukset alkoivat kahdeksan maissa aamulla, lapsi syntyi vähän ennen viittä iltapäivällä. Supistukset olivat ihan napakoita heti alusta lähtien, tiesi kyllä, että nyt on menoa. Säännöllisesti lähti heti homma käyntiin. Kuopus: meni ihan samoin, paitsi ensimmäinen supistus tuli...
  18. M

    Pakko.... Olen tatuoitu ja lävistetty perheenäiti. Kysyttävää?

    No kerro vaikka mitä tekisin huomenna ruoaksi? Ja millainen oli sun ensimmäinen tatuointi?

Yhteistyössä