Onko teillä nimikkokäsipyyhkeet jokaiselle

• Viestiketjun aloittaja La Paset
  • Ensimmäinen viesti
"Tyttöjen äiti"
On nimikkopyyheet + erillinen vieraspyyhe.
Mun mielestä paras niin että on selkeästi nimikoitu, ettei tarvi kylässä kävijöiden arpoa että kuivaanko tähän käteni vai onkohan tämä joku isännän perspyyhe. :D

jeespoks
Kaikille omansa ja vieraille erikseen yksi. Musta se vesittää sitä käsipesun merkitystä, jos kaikki pyyhkii kuitenkin samaan pyyhkeeseen, harva niitä käsiä niin hyvin kuitenkaan jynssää, että siitä olisi se kunnon hyöty. Varsinkin vatsatauti tarttuu herkästi, niin ei ihme jos kiertää koko perheen kun kaikki pyyhkii samaan pyyhkeeseen... Tai sit oon vaan ylihysteerinen tässä asiassa...:)

[QUOTE="Tyttöjen äiti";26226917]On nimikkopyyheet + erillinen vieraspyyhe.
Mun mielestä paras niin että on selkeästi nimikoitu, ettei tarvi kylässä kävijöiden arpoa että kuivaanko tähän käteni vai onkohan tämä joku isännän perspyyhe. :D[/QUOTE]

Mua vähän ahistaa kyläpaikassa jos vessassa roikkuu kaksi pyyhettä ja molemmat ovat märkiä :ashamed: Pyyhin sitten vaikka mieluummin housuihin kädet. Parilla ystävällä on myös vessassa kaikille perheenjäsenille nimikkopyyhkeet, mutta vieraille ei ollenkaan. Sit ihan fiiliksellä pyyhin vaan johonkin pyyhkeeseen käteni :D

"mona"
[QUOTE="mona";26227022]Meillä on 4käsipyyhettä vessassa, ei oo nimikoitu vaikka tykkäsiin jos ois. Lapsille on omat naulakot alempana.

En tiedä mitään kivaa tapaa nimikoida.[/QUOTE]

Niin ja peppupyyhe on viel erikseen roikkumassa vähän piilossa pöntön vieressä et ei siihen varmaan kukaan kuivaa.

Ei tod. Meillä on kolme vessaa ja neljä lavuaaria eli en todellakaan laita niiden yhteyteen kolmihenkiselle perheelle jokaiselle omaa pyyhettä. Se olisi jo 12 pyyhettä ja saman verran tietysti pitäisi olla nuppejakin seinässä...

Siinä vessassa, jossa vieraat käy, niin pyrin huolehtimaan että siellä on puhtaita pyyhkeitä saatavilla eli käyn vaihtamassa useammin pyyhkeen. Jälkikasvu kuitenkin käy siellä hoitopäivän jälkeen vetämässä tummat raanut pyyhkeeseen. Joskus olen anteliaalla tuulella ja pistän jopa kaksi pyyhettä sinne :D

"äiti"
Alakerran vessassa on kaikille oma nimikoitu, lisäksi pyyhe "ystävät" nimen alla.
Yläkerran vessassa on meidän tytöillä omat pyyhkeet, heidän huoneet yläkerrassa ja lisäksi myös siellä vieraspyyhe.

"kapa"
Ei ole "nimikkopyyhkeitä", pari pyyhettä roikkuu kylppärin seinällä ja idea on aina ollut että vaaleaan pyyhitään kasvot ja tummaan kädet. Joku mainitsi persepyyhkeen ja meillä siihen kyllä käytetään ihan paperia.. suihkuttelut tietysti on eri asia. Niin ja on noita pyyhkeitä tapana ollut välillä pestäkin että ei sieltä kauheeta tautia tule vaikka yhteisiä ovatkin.

"vieras"
Mulla ja miehellä molemmilla oma pyyhe, vieraille myös omansa. Wc:n pyyhenaulakon nupit on nimetty Leppis Oy:n kaksipuoleisella tarralla kiinnitettävillä käsintehdyillä miniopasteilla :) Samoilla opasteilla on keittiössä merkittynä käsi- ja astiapyyhkeiden nupit.

Yhteistyössä