"Ccc"
Avaan kaikki postit jotka tulee miehen nimellä käytän myös hänen spostiaan. Spostiin tulee lasten harrastuksista tietoa ja laskuja jotka hoidan.
Mikä tässä nyt niin käsittämätöntä on? Ei se kuitenkaan tarkoita, että olisi kyttäämässä toisen tekemisiä,ainakaan meillä. Mulla ei ole mieheltäni mitään salattavaa, joten miksi se ei saisi katsoa mun sähköpostia,tekstareita ja facea, ja sama toisinpäin?Minä en ymmärrä tätä "meillä ei ole mitään salaisuuksia" asennetta, jossa saa katsoa toisen sähköpostit, tekstarit ja facet. Ihan käsittämätöntä. :O
No mutta eihän sun sitä tarvikaan käsittää. Teillä on omat sääntönne, meillä omamme. En minäkään käsitä pareja, jotka suurinpiirtein laskevat, että kumpikin maksaa pilkulleen saman verran laskuja, ruokakaupassa jne. Eipä kuulu mulle.Minä en ymmärrä tätä "meillä ei ole mitään salaisuuksia" asennetta, jossa saa katsoa toisen sähköpostit, tekstarit ja facet. Ihan käsittämätöntä. :O
vastaan vaikka multa ei kysyttyAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26241093:Missä asioissa teillä on yksityisyyttä?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26240481:Ei avata. Vain esim. sähkölaskut ja muut selvästi yhteiset.
Ei käydä toistemme sähköpostissakaan.
En jaksa selittää miksi, ei kuulu mielestäni asiaan.
No kyllä me molemmat esim keskustellaan ystävien ja sukulaisten kanssa ilman, että toinen on paikalla. Ei nyt ole kauhean salaisia asioita tullut vastaan, mistä ei voitas keskenämme jutella. Ja voisin nyt vielä lisätä, ettei me toistemme kaikkia tekstareita ja sähköposteja lueta. Jos siihen on tarve ( toinen vaikka pyytää katsomaan omasta sähköpostistaan jonkun jutun), niin silloin kyllä. Luotan mieheeni, joten ei ole tarpeen kyttäillä hänen viestiliikennettään, mutta ihan luvan ja salasanojen kera saan kyllä ihan vapaasti toisen kännykkää ja sähköposteja kattella jos siltä tuntuis.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26241093:Missä asioissa teillä on yksityisyyttä?
No ei meillä oo tarvetta lukea toisen sähköposteja tai muuta mutta oudompaa se ois jos se olis jotenkin kiellettyä.Minä en ymmärrä tätä "meillä ei ole mitään salaisuuksia" asennetta, jossa saa katsoa toisen sähköpostit, tekstarit ja facet. Ihan käsittämätöntä. :O
Meillä MINÄ avaan KAIKKI postit jotka tulee laatikkoon. Koska mies kattoo vaan mainokset ja Roope-setän. Sit mä infoon miestä, et nyt sulle tuli tämmönen kirje tuolta ja tommonen täältä, tää lasku on nyt monta euroo ja mätkyt on hirveet. Miehen sähköpostin salasanan tiiän, mut en oo ikään käyny kattoo, ei ole mun asia. Miehen nettimarkkinan tunnukset tiiän, kun mie oon ne tehnytkin ja enempi käytän Mies ei mun sähköpostin salasanaa tiiä ja jos tietäis niin ei varmaan huomiseen asti muistais. Kumpikin käyään toistemme nettipankeissa, mut ei koskaan toisen tietämättä. Puhelinta ei kumpikaan oo koskaan kieltäny kattomasta, mutta eipä tuota oo ollu tarvetta kattookkaan..Meillä avaa kukin omat postinsa, olkoon kyse vaikka laskuista. Minä maksan laskut, mutta onhan miehenkin hyvä tietää, missä mennään.
Tiedän pariskunnan, jossa vaimo avaa miehelle tulevat kirjeetkin. Ei hyvä, sillä rikkoo lakia.