Hakutulokset

1. K

Vaaleanruskea, 1cm pituinen mato ulosteessa!!

Veikkaisin ihan kihomatoa. Ellet ole viimeaikoina matkustellut esim. jossain tosi trooppisessa paikassa.... suomessa ei taida ihan noita silmään matkustavia matoja olla :) sekin lienee melko harvinaista että koirasta tarttuisi joku mato ihmiseen, en ainakaan ole koskaan kuullut vaikka koiria on...
  2. K

Voi voi miten nyt kävikään! Torstaina tuli väärät nappulat eläinkaupasta koiralle

Meidän 1,5 herra on hyvin nirso, mutta kyllä sekin alkaa syömään kun nälkä tulee. Yleensä kyllä ostan sellaista sapuskaa mistä tiedän sen tykkäävän.
  3. K

Julkisella sektorilla ja yliopistossa työskentelevät ovat suojatöissä

Helppoa? mitähän sää silläkin tarkotat. Ainakin mulle työt julkisella sektorilla on tarkoittaneet ainoastaan pätkätöitä ja huonoa palkkaa. Joo, onhan se "helppoa" jäädä äippälomalle, kun ei tarvii työnantajaa asialla vaivata. Sopimus loppuu kivasti sitä ennen.
  4. K

Kaksoset........

Käytiin just ihan lastentarvikeliikkeessä, ja siellä ainakin oli pitkä rivi kaksosrattaita, tosin en niihin sen kummemmin ole perehtynyt kun meille on vain yksi tulossa... ensisängyiksi ehkä vuokraisin sellaiset vaavisängyt, jos olisi kaksi tulossa. Vaavisänky - Vuokrattava vauvan ensisänky...
  5. K

Hinnoitteluapua, kiitos!

- hyväkuntoisesta hoitolaukusta, jonka saa hoitoalustaksi, paljon taskuja ja siis sellainen kunnon versio, ei mikään kaupan päällinen 3-10 euroa, riippuen kuinka mieluisa kuosi/malli. Jos joku ihan perus musta/sininen niin en paljoa. -pehmoleluista, n. 10-15 cm 1-5 euroa, riippuen taas...
  6. K

Kateudesta

Aika harvoin. Hoikkuus ehkä on sellainen asia että joskus on tullut mieleen että onko tuo ihminen kateellinen vai purkaako se vaan omaa pahaa oloaan, puhumalla inhottavasti mun painosta.
  7. K

Mikä hitto suomalaisia oikein vaivaa *linkki*

joo, rattijuoppoussyytteet vielä päälle.
  8. K

Huuto.net ja postikulut

Kokemuksella. Kun postittelee paljon niin oppii arvioimaan hinnan tai muistamaan ne. Siihen voi päälle lisätä muutaman sentin esim. pakkausmateriaalista.
  9. K

Pitäiskö 5kk:n ikäisen koiran olla jo sisäsiisti?

Eikö tee koskaan ulos? me jätettiin sanomalehtivaihe kokonaan pois, ja opetettiin suoraan ulos. Tosi pienestä siis oppi vinkumaan ulos, silloin oli talvi ja yhdisti varmaan kylmän maan siihen pissaamiseen, koska pissa tuli heti kun laski maahan. Teidän kannattaa ekana opetella sanomalehdistä...
  10. K

Nimiä, joiden antamista lapsille et voi ymmärtää? Eli siis jos kuulisit, että jollekin lapselle tietty nimi

No eipä heti tule mieleen sellaista nimeä mitä en MITENKÄÄN voisi ymmärtää. Joku tyyppiin "Muna" voisi olla sellainen, mutta sitten taas ymmärrän että ulkomaalaistaustaisille se ei tarkoita samaa kuin minulle. Jeesus on myös aika utopistinen ajatus lapsen nimeksi...
  11. K

Mikä hitto suomalaisia oikein vaivaa *linkki*

Ok, eli ens kerralla baarireissulla kun näen jonkun tappelun niin haen auton parkkikselta ja kaahaan yli? :rolleyes:
  12. K

Miksi pussailu häiritsee?

Pusut ei haittaa, mutta kyllä muakin häiritsee jos joku oikein imuttelee tai liiaksi lässyttelee julkisella paikalla. :x
  13. K

Pitäiskö 5kk:n ikäisen koiran olla jo sisäsiisti?

Pikkuhiljaa, mutta kyllä vahinkoja voi sattua vielä tuon ikäiselle :) esim. yöt voi olla liian pitkiä. Uroksilla joskus käy niin että oppivat sisäsiistiksi, ja sitten alkaakin murrosikä ja merkkailu. Isot koirat oppii paremmin sisäsiistiksi kuin pienet.
  14. K

45v. ja raskaana?

Riippuu varmaan täysin ihmisestä. Jos susta tuntuu hyvälle ja sellainen sulle vielä suodaan, niin miksipäs ei. Hirmuinen sitoumus se on taas uudestaan, jos edelliset on jo kasvattanut ja ne on pesästä lentäneet. Jos se sopii loppuelämän kuvioihin niin mikä estää :P Ihmiset haluaa eri asioita eri...
  15. K

Edulliset puutarhakalusteet

Ikeasta ainakin. Muuten alennusmyynneistä, ja varmaan joku Sotkakin voi olla aika edullinen. Muoviset ei paljon maksa. Tai huutiksesta. Kyllä meillä ainakin on jo nyt puutarhakalusteet käytössä, tosin lasitetulla parvekkeella. Onhan ihmisillä kaikkia katoksia ja lasitettuja terassejakin, ja...
  16. K

omistatteko louis vuitton laukun ja ikänne?

En omista, 23v. Ei mun mielestä ole tyhmää jos mallista tykkää, mullakin ois yksi malli mielessä, vaaleena ja tummana. Vaikeaa valita, jos sen jonain päivänä vielä ostan. Onhan ne kumminkin klassikkolaukkuja :)
  17. K

Rumaa kun toista naista kutsutaan MUIJAKSI

Muija, ämmä, akka... ei sovi mun suuhun. Tosin huumoriyhteydessä ymmärrän.
  18. K

Kesätyö hennesillä?

No ainakin kaikissa kaupoissa missä minä olen ollut niin kassatyö on ollut se "paskatyö". :P Eli etköhän "pääse". Ja henkkamaukassa ei ainakaan myydä mitään k-18 tuotteita, eli iän ei pitäisi olla este. Tietty jollain firmoilla voi olla omia säädöksiä... Tosin siitä on aikaa kun minä olen ollut...
  19. K

alipainoisena raskaaksi

No riippuu vähän mikä on alipainoinen... alipainon rajoilla olen kaikkien mittarien mukaan aina kuulemma ollut, mutta ei ole ollut mitään syömishäiriöitä tms. Ekasta kerrasta tärppäsi.

Yhteistyössä