Miksi pussailu häiritsee?

• Viestiketjun aloittaja mizara
  • Ensimmäinen viesti
mizara
Erästä pian 20v. sinkkunaista häiritsee pussailu ym. leffoissa ja muutenkin mm. kaupungilla aj missä nyt sattuu näkemään. olen yrittänyt kysellä syitä moiseen,mutta en ole saanut tyhjentävää vastausta,joten mitä itse ajattelisitte tästä? Seksuaalisesti estoinen? Ei edes miestä sillain kaipaa.

"vieras"
Ehkä jotenkin kokee tilanteen hävettäväksi omalta kannaltaan. Siis ei tiedä, mihin silmänsä laittaisi ja kokee olonsa vaivaantuneeksi. Mulla oli tuollainen kausi joskus nuorempana, teki mieli sanoa toisiaan ahmiville pariskunnille että ettekö te nyt jossain vähän syrjemmässä voisi... :D Mutta se meni kyllä sitten ohi.

Alkuperäinen kirjoittaja kevätsää;26038354:
Pusut ei haittaa, mutta kyllä muakin häiritsee jos joku oikein imuttelee tai liiaksi lässyttelee julkisella paikalla. :x
Samoin! Tulee sellainen olo et yrittääkö ne jotenkin koko maailmalle näyttää kuinka he ovat niiiin onnellisia ja rakastuneita...

.....
Mua ei yksittäiset pusut, pienet hipaisut tai halit häiritse, mutta kaikenmaailman imuttelut, haarat levällään toisen sylissä istumiset ja muut liian intiimit jutut kyllä.

Yhteistyössä