omistatteko louis vuitton laukun ja ikänne?

• Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti
"Mia"
18v., löytyy Speedy 25 Damier Ebene -kuosilla, Speedy 30 Damier Azur -kuosilla, Alma MM Epi Leather -kuosilla, Neverfull MM Monogram Canvas -kuosilla, sekä kaksi Pochettea (Ebene ja Azur). :)

Kaikki ostettu omilla rahoilla, kesätöistä sekä koulun ohella työskentelystä. :) Ensimmäisen LV:n ostin itselleni 17-vuotislahjaksi, ja täytän siis kuukauden päästä 19v. :)

"Mia"
[QUOTE="Mia";26038379]18v., löytyy Speedy 25 Damier Ebene -kuosilla, Speedy 30 Damier Azur -kuosilla, Alma MM Epi Leather -kuosilla, Neverfull MM Monogram Canvas -kuosilla, sekä kaksi Pochettea (Ebene ja Azur). :)

Kaikki ostettu omilla rahoilla, kesätöistä sekä koulun ohella työskentelystä. :) Ensimmäisen LV:n ostin itselleni 17-vuotislahjaksi, ja täytän siis kuukauden päästä 19v. :)[/QUOTE]

Tuohon vielä että ei ole tyhmää omistaa samaa laukkua eri kuoseissa, itselläkin on (eri koot tosin) mutta kun saan rahaa kerättyä ostan vielä Speedy 30 tai 35 Ebene -kuosissa. =)

ap...
[QUOTE="Mia";26038379]18v., löytyy Speedy 25 Damier Ebene -kuosilla, Speedy 30 Damier Azur -kuosilla, Alma MM Epi Leather -kuosilla, Neverfull MM Monogram Canvas -kuosilla, sekä kaksi Pochettea (Ebene ja Azur). :)

Kaikki ostettu omilla rahoilla, kesätöistä sekä koulun ohella työskentelystä. :) Ensimmäisen LV:n ostin itselleni 17-vuotislahjaksi, ja täytän siis kuukauden päästä 19v. :)[/QUOTE]

voi apua. Onko noita laukkuja vaan teillä alle 20-30-vuotiailla. Mieletön kokoelma jo sulla. Harmi ettei noita saanut suomesta kun itse tuon ikäinen olin. Mä en vaan keksi tällä hetkellä muuta laukkua kuin haluisin kuin vuittonit ja ikää tosiaan se yli 30v jo

ap

ap...
[QUOTE="Saara";26038464]Omistan neljä Vuittonin laukkua, lompakon ja kengät. Ikä 35 v.[/QUOTE]

kerrotko mitkä mallit omistat? Käytätkö kaikkia säännöllisesti? Mietin vuittonin ja michael korsin laukkujen välillä ja kumpi olisi ajattomampi?

"Mia"
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26038415:
En omista. Aidot eivät ole päällisin puolin katsottuna hintansa arvoisia (levottomia ja rumia kuoseja, joita tuskin haluaisi vuosikausia katsella) ja feikkeihin en periaatteesta koske.
Kantsii katsoa myös ne klassisemmat kuosit, kuten Epi Leather, Nomade Leather sekä Sofia Coppola-mallisto. =)

"Mia"
[QUOTE="hei";26038587]Ostatteko netistä noita jopa satasen maksavia laukkuja vai halvempia?[/QUOTE]

Minä ainakin ostan vain ja ainoastaan Louis Vuittonin omista liikkeistä kuten Helsingistä suurimman osan, tosin Neverfullin ostin Pariisin Louis Vuittonilta. LV:tä kun ei saa netistä (siis aitoja) muuten kuin LV:n omasta nettikaupasta joka ei ainakaan vielä toimita Suomeen. :)

Yhteistyössä