Voi voi miten nyt kävikään! Torstaina tuli väärät nappulat eläinkaupasta koiralle

• Viestiketjun aloittaja "oops"
  • Ensimmäinen viesti
"oops"
Tuo on niin helvatun kranttu, että sille kelpaa vain yhtä laatua olevat nappulat. Siis lammas/riisi putut.
No perskules vahingossa tuli sitten ostettua lohi/riisi.
Eipä "mustille" kelpaa. :(
Syökööt nyt sitten tiistaihin saakka pelkkää lihaa ja siihen sekaan munaa/piimää/raejuustoa. Eipä tiistaita aikaisemmin pääse ostamaan "herralle" oikeita ruokia.

En tiedä mikä ihme tuolla koiralla on. Onko se jotenkin sairas tms. kun se on niin hemmetin nirso. Voitteko kuvitella teidän koiran kanssa tilannetta, että heität sille lihapullan? Arvatkaa mitä tuo koira tekee sille? No se kantaa sen mulle takaisin, kun sehän on pallo eikä ruokaa. Pöh!

Mitä kannattaa tutkituttaa? Tuo on kyllä ollut alusta asti tuommoinen samanlainen. Voitte kuvitella miten haastava se oli kouluttaa tuohon kuosiin mitä se nyt on. Peruskäskyt on hallussa, paitsi sivulle tulo. :(
Ikää "herralla" on 1,5vuotta.
Mitään muita terveysongelmia sillä ei ole ollut, lukuunottamatta yhtä tulehtunutta anaalirauhas-tapausta, mikä sekin johtui siitä kun se oli istunut tuntikausia hangessa.

"shihtzu"
Minulla on ollut yksi todella nirso koira, se ruoka-aikaan joko kävi katsomassa kupilla mitä siellä on tai sitten ei edes käynyt katsomassa. Mutta kun jätkä täytti 7 vuotta, niin johan alkoi ruoka maistumaan. Nykyään asuu tädilläni ja syö varsin hyvin, tosin nirsoiluhetkiä tulee vieläkin välillä, mutta vihdoin on saanut lihaa luittensa ympärille.

"shihtzu"
Kissa ja koira kyllä syö, kun nälkä kasvaa tarpeeksi. Ihan huuhaata nämä väitteet nirsoista lemmikeistä.
No ei ne huuhaata ole, kyllä koira voi nirso olla, mutta totta on se, että ei ne itseään nälkään tapa.
Mulla on talossa tällä hetkellä koira, joka söisi vaikka pieniä kiviä, jos ne ruokana tarjotaan ja sitten tää yksi, joka saattoi olla nuorempana vaikka viikonkin melkein syömättä, söi vaan sen mitä oli pakko ja se ei näyttelykoiran kanssa ole mitenkään kivaa, kun toinen on laiha kuin mikä.

Yhteistyössä