Hakutulokset

  1. Äm-mä

    Kerrostaloasujille joilla laminaattilattiat kyssä

    Tietääkseni kerrostaloissa (ainakin useimmissa) laminaattien alle laitetaan ns äänieriste. :)
  2. Äm-mä

    keksikää tehokkaita rangaistuksia rikollisille! Ei semmoisia, että pitää maksaa rahassa tai olla vankilassa!

    Mun mielestä koe-eläimet voisi korvata rikollisilla. :heart:
  3. Äm-mä

    Ystävät hyvät, auttaisitteko miestä yhdessä naisongelmassa?

    Muistitko kirjoittaa osoitteen mihin vastauskirjeen voi lähettää? :D :D :D
  4. Äm-mä

    Ystävät hyvät, auttaisitteko miestä yhdessä naisongelmassa?

    Ryhdy vainoamaan? ... tai sitten vaan annat olla ja unohdat hänet? :) Luulisi hänen vastanneen jos olisi kiinnostunut..
  5. Äm-mä

    Työttömille töitä!

    Tää on kyl paras lukemani ketju pitkään aikaan. :rolleyes:
  6. Äm-mä

    Huutonet APUA!

    Siis.. Jos hän ei noutaisi pakettia niin en mä kyllä mitään rahaa palauttaisi? :D
  7. Äm-mä

    Vuorovaikutussuhteen ongelmat ja lapsen kehitysviiveet?

    Tästä tuli jotenkin mieleen eräs entinen "puolituttu", joilla vähän saman kaltaisia ongelmia - tajusin itse kyllä nopeasti, että kyse oli ennemmin vanhempien ongelmista kuin lapsen, eivät osanneet "olla" lapsensa kanssa. Hoidattivat myös lastansa usein milloin kelläkin, kun hän oli niin vaikea...
  8. Äm-mä

    kävin laittamassa rakennekynnet

    Kyllä niihin tottuu. :) Sit kynsien poiston jälkeen sulla on taas semmoinen olo, että tarttet ne pitkät kynnet. :D
  9. Äm-mä

    Paras ja kamalin ilmaisu seksille?

    Vaakamambo.. yök. Ja "perus" nussia..
  10. Äm-mä

    Messuilla yms tapahtumissa kävijät hoi!

    Ilmainen tavara menee aina kaupaksi. :D Siihen perään sit täytetään arvontalappu, kohteliaisuudesta yksi esite mukaan. Perus messumeininkiä. :P
  11. Äm-mä

    Kesäksi pihaeläimiä?!

    Multa saat kesäksi laumallisen kaneja :wave:
  12. Äm-mä

    Onko joku maistanut x-tran kahvia??

    X-tra kahvi on mullan ja kahvin sekoitusta :x
  13. Äm-mä

    Jännä ajatella, että lapseni menee vitoselle ja itse olen vielä alle kolmekymppinen.

    Mistä sä nyt tämmösen jutun repäsit? :D
  14. Äm-mä

    Tahtoisin laittaa huuto nettiin vaatepaketin myyntiin MUTTA..

    Huutokuva.net - Kuvapalvelu Huuto.net:n käyttäjille! ? :)
  15. Äm-mä

    Samuli Edelmannin Tähtipölyä

    Joku joskus sanoi, että kokeileppa laittaa "tähtipölyä" sanan tilalle "siemennestettä". Tuli aika moraaliton olo!
  16. Äm-mä

    Jee! Maailmanloppua ei tulekaan, uusi kalenteri löydetty!

    Jee *tuuletus* ! :D Tuli vaan mieleen ne kaikki idiootit (saaks niin sanoo hyvällä omallatunnolla tässä tapauksessa?) jotka "myyneet" talonsa firmoille siksi koska tulee maailmanlopppu, oliko jotenkin niin että saavat asua ilmaiseksi sinne joulukuuhun asti.. hahahaha! No, jenkeissä tosin vaan.. (?)
  17. Äm-mä

    Pirkkalan sossutoimisto on suljettu törkeän ampumavälikohtauksen takia.

    "Sosiaalitoimistoa kohti on ammuttu muovikuula-aseella" Siis mitäää? :D :D :D :laugh:
  18. Äm-mä

    jatkuva väsymys! Miten toimitte, kun AINA väsyttää?

    Tarkistuta kilpirauhasarvosi. Saattaa hyvin olla kilpirauhansenvajaatoiminta kyseessä. (Mulla tosin kanssa aika paljon "ymmärtämätöntä" väsymystä, mutta kilpirauhasarvot ok.. :/ )

Yhteistyössä