Hakutulokset

  1. Äm-mä

    Miten lyhennät kyntesi?

    Puren :( :D :( "Pahat ihmiset puree kynsiä" :P
  2. Äm-mä

    kaasugrilli kerrostalossa

    Öö siis mitä? :D Oonkohan mä jotenkin outo, kun mun persettäni ei koskaan ole kutittanut se mitä naapurit omilla parvekkeillaan on tehnyt? (yhteensä 20 vuotta, neljässä eri kerrostalossa asunut..) Kyllä pitäisi saada sähkö/kaasugrillillä grillata. :)
  3. Äm-mä

    Pepsi Maxin haitat kun koukussa?

    Justiinsa oli joku uutinen, että kolajuomien on todettu aiheuttavan syöpää rotilla. Sen jälkeen siirryin pelkkään jaffaan (en tosin limua kovin paljoa juo, ehkä 1,5l kuussa?)
  4. Äm-mä

    Mitä raskausoireita teillä on ollut oviksen jälkeen, mutta ennen plussaa? Vai onko ollut mitään?

    No, tunsin suihkussa ollessani alavatsassa vihlaisun ja tiesin heti olevani raskaana. :P
  5. Äm-mä

    uusi yritys, koulutehtään siis

    Masennustakin on montaa eri tyyppistä. Lievissä tapauksissa masennus on mielestäni jokseenkin psykosomaattinen oire ja hoidettavissa placebolla. Toista luokkaa on sitten esimerkiksi maanis-depressiiviset ihmiset. Itse tunnen hyvin läheisesti yhden maanis-depressiivisen ihmisen, jonka oireet...
  6. Äm-mä

    Sokkotreffit tai nettitutun tapaaminen. Eikös silloin ole velvollinen hoitamaan treffit, vaikka ulkonäkö ei miellytä?

    Just tommosen raukkamaisen käytöksen pelossa en itse tahdo sokkotreffeille mennä (vaikka olenkin normaali/ihan hyvännäköinen). :( :( :(
  7. Äm-mä

    Onko Vantaalla tai Espoossa mielestäsi kunnollinen keskusta?

    Pyh pah, miten niin ei työkkäri ole "kaupungin alaisuudessa ainakaan suoraan"? :D Sosiaalitoimistojakin on mm. perkkaalla, espoonlahdessa ja tapiolassa. Mutta ei nekään varmaan ole "kaupungin alaisuudessa"? :D
  8. Äm-mä

    Onko Vantaalla tai Espoossa mielestäsi kunnollinen keskusta?

    On virastoja myös muualla, mm. työkkäri perkkaalla, kela leppävaarassa.. Ja Espoon keskus ei ole = Espoon keskusTA. =)))
  9. Äm-mä

    Hennatatuoinnin tyylinen käsikoristelu - millä tehdä ihoystävällinen feikkihenna?

    Jaa-a.. Itse ainakin sain pienempänä käsiini sellaisen tatuointikuvien piirtämiseen tarkoitetun kynän (melkein kuin tavallinen puukynä), pysyi pari päivää. :D
  10. Äm-mä

    Jos julkaisisitte itsestänne lapsena otetun alastonkuvan

    En itsekään näe alastomuudessa mitään pahaa, mutta sen alastomuuden jakamisessa käytännössä koko maailmalle näen. Minä jaksan ajatella, mitä joku jamppa 40v ajattelisi nähdessään tyttöni alastonkuvan. Jos silloin kun me olimme nuoria ja olisi ollut internet kaikessa kauneudessaan olemassa, ei...
  11. Äm-mä

    Mikä on persoonallisuustyyppisi?

    Itse en ole koskaan tavannut ihmistä, joka olisi persoonaltaan "massaa". Itsehän juuri lokeroit pahemman kerran, melko paradoksaalista että sanot "ihmistä ei voi lokeroida", ja samassa viestissä että tykkäät ihmisistä joiden persoona ei mene massan mukana. Mitä se vahva persoona sitten...
  12. Äm-mä

    Onko Vantaalla tai Espoossa mielestäsi kunnollinen keskusta?

    Espoohan on "ihanteellinen puutarhakaupunki", kun täällä ei ole keskitetty mitään tietylle alueelle, vaan on vähän kaikkea vähän kaikkialla. Helsinki on espoon satamakaupunki ja vantaa.. se vain on. Vitsi? :D Noeiiii vitsivitsi.
  13. Äm-mä

    Soittaisitko sossuun/poliisille, jos äiti polttaisi pilveä lapsen nukkuessa?

    Pitäisin epäsopivana pilven polttoa lapsen nukkuessa, mutta parempana vaihtoehtona kuin kännin vetämisen. En usko että tekisin ls ilmoitusta, mutta mahdollisesti puuttuisin asiaan.
  14. Äm-mä

    Jos julkaisisitte itsestänne lapsena otetun alastonkuvan

    En julkaisisi mitään alastonkuvia netissä, mutta hypoteettisella tasolla kyllä - voisin julkaista oman kuvani, mutta oman tyttöni kuvaa en missään tapauksessa, missään olosuhteissa. Se olisi todella, todella epäsopivaa (edes termi "epäsopivaa" ei riitä kuvaamaan kuinka epäsopivaa se olisi :D ).
  15. Äm-mä

    Mikä on persoonallisuustyyppisi?

    Anteeksi? :D En valitettavasti ymmärrä sanomaasi. :/ Tietysti jokainen on oman persoonallisuustyyppinsä alla oma persoonansa. Tässä oli pointtina se, että miten suhtaudun ympäristöön, hankin tietoa, teen päätöksiä ja mikä on elämäntyylini, määrittelee pitkälti käyttäytymiseni, millainen olen...
  16. Äm-mä

    Mikä on persoonallisuustyyppisi?

    Ajattelin teille postata tämän, kun ainakin itse tunnistin itseni niin osuvasti tästä Myers-Briggs-indikaattorin kuvauksesta (olen INFP, idealisti :) ). Yksinkertaisesti hommahan menee niin, että MBTI "teorian" mukaan on olemassa kuusitoista erilaista persoonallisuustyyppiä. Voit testata...
  17. Äm-mä

    Nyt kaikki ihanat E-kirjaimella alkavat poikien nimet tänne :)

    Mun mielestä Eemil on mun mielestä kiva, mutta se on vissiin joku "muotinimi" nyt ollut? Jos et siis sellaista halua.. :P Elias on myös kiva. :) Ja Eetu ja Eemeli. Ja ja ja.. :D

Yhteistyössä