Hakutulokset

  1. niiskuneiti

    Voimia jaksamiseen ja kohtalotovereita kaivataan

    Onko kellään yhtä vaikeaa kuin meillä 4-vuotiaamme kanssa.Poika ei tottele mitään,kiroilee ja väittää kaikessa vastaan,kiusaa muita lapsia,kaikki hyvää tarkoittavat asiat käännetään pahaksi jne... Poikamme on tarhassa josta saamme jatkuvasti kuulla kuinka vaikeata hänen kanssaan on...
  2. niiskuneiti

    Kun mikään ei kelpaa

    Laitanpas tämän uusiksi, tällä kertaa otsikon ja nimimerkin oikeisiin sarakkeisiin... Äidilleni ei kelpaa mikään Mikään, mitä teen, ei hänelle riitä, vaan aina hän keksii kaikesta jotain kritisoitavaa... Viimeksi tänään, kerroin haaveestani päästä joskus(!) kyläilemään ulkomailla asuvan...
  3. niiskuneiti

    Laminaatti kaupungin asuntoon?

    Saako kaupngin asuntoon laitattaa itse laminaatit?
  4. niiskuneiti

    mesekavereita miksei "oikeitakin"

    mesekavereita hakusessa ympäri suomea. Itse asun riihimäellä. Olen siis 21v vauvakuumeinen, jolla mies haraa vastaan vielä. Iällä tai elämäntilanteellasi ei ole väliä. Nyt osoitteita tulemaan =)
  5. niiskuneiti

    Milloin talvivauvan kanssa ulos?

    Hei! Vauvani on nyt 2vko vanha. Jokohan voisi käydä ulkona? Ja kuinka kauan ekalla kerralla saikaan olla? Muistaako joku suosituksia? Kiitti etukäteen!
  6. niiskuneiti

    isänpäivä

    Ehdotuksia isänpäivä lahjoja?
  7. niiskuneiti

    hampaat kipeät flunssaisena??

    tämä nyt on aivan typerä juttu, mutta ihmetyttää. Kävin hammaslääkärissä viikko sitten ja alhaalla todettiin reikä, jota ei vielä paikattu. Siis yksi, otettiin röntgenkuvatkin. Nyt olen vuosisadan flunssassa ja samalla särkee ja vihloo siis koko alarivistö.. Suun kautta kun joutuu hengittämään...
  8. niiskuneiti

    nokkosihottuma ja raskaus

    hei!ajattelin täältä kysyä,kun muualla kukaan ei vastaile mitään :( onko jollain kokemusta nokkosihottumasta raskauden aikana,ja lähinnä kiinnostaa se että voiko silloin syödä MITÄÄN allergialääkettä..?kiitos jo etukäteen..
  9. niiskuneiti

    nokkosihottuma ja raskaus

    kertokas onko jollain kokemusta,voiko raskauden aikana syödä mitään allergialääkkeitä nokkosihottumaan?ja onko kellään tullut synnytyksen jälkeen sitä ihottumaa?mulla alko noin 3kk synnytyksen jälkee hiustenlähtö ja nokkosihottuma,että voiko sekin olla hormoniperäinen juttu..?nyt ois haaveissa...
  10. niiskuneiti

    Viikot erillään?

    Haluaisin kuulla kokemuksia perheistä, joissa jompi kumpi vanhemmista on töissä muualla ja tämän takia erossa perheestään viikolla. Onko ikävä hirvittävä, henkisesti vaikeaa ja rankkaa, miten parisuhteen käy? Meillä mahd. tällainen tilanne tulossa, jolloin minä lapsen (tuolloin 1v.) kanssa...
  11. niiskuneiti

    kuume ja lääke

    Kuinka paljon panadolin pitäisi kuumetta laskea tai kuinka nopeasti? lapsella kuumetta 38,6 lääke annettu paeitunita sitten ja laskenu vaan 38.1. kiitts
  12. niiskuneiti

    löystyykö paikat lopullisesti?

    Semmista täsä oon miettiny... :whistle: että kun synnytyksen jälkeen sitten taas joskus seksiä kokeillaan, niin mitenköhän se onnistuu ja miltähän miestä tuntuu?Kuinka äkkiä alapää palautuu?Vai palautuuko entiselleen? Vai jääkö löysäksi? Miten ootte treenannu? Mietin koska tärkeää että mieheni...
  13. niiskuneiti

    MESEKAMUJA

    :attn: ETSII MESEKAMUJA YMPÄRI SUOMEN MAATA :wave: MINUT SAA LISÄTÄ LISTAAN JA PIDETÄÄN YHTEYKSIÄ :hug: ITSE OLEN 27V KAHDEN TYTÖN 7V JA 5V TYTTÖJEN ÄITI :hug: JOTEN OLISI MUKAVA TUTUSTUA JA SAADA KAMUJA :) nallepuh10@netti.fi :wave: :flower: :flower: :flower: :hug:
  14. niiskuneiti

    pohjanmaalta klinikkaa!!!

    Tietäskö jolu missä pohjanmaalla tehdään lapsettomuus tutkimuksia ja hoitoja. Kiitoset vastanneille.
  15. niiskuneiti

    millä viikolla meni kesken?

    itelläni meni 9+0.
  16. niiskuneiti

    help!!!!

    aattelin kysellä teiltä kokeneemmilta. Tässä nytten mun huoleni: kahdet kuukautiset ovat nytten jääneet tulematta, testit ovat negatiivisia..rinnan päät ovat todellakin kosketusarat..ois kiva jos joku osais sanoa ees jotakin..
  17. niiskuneiti

    miten synnytys käynnistyi?

    Teitkö jotain erityistä sinä päivänä kun synnytys käynnistyi? Itselläni molemmat menneet reilusti yli lasketunajan ja toivoisin kolmannen syntyvän edes suunnileen laskettuun aikaan.
  18. niiskuneiti

    Pissailua etävanhemman luona

    Onko muilla vastaavia kokemuksia tai hyviä neuvoja? Tyttö 5-vuotta. Ollut kuiva ja 2,5 vuotta. Käy joka toinen viikonloppu isän luona. Isällä uusi avopuoliso jolla saman ikäinen poika. Itselläni siis perhe jossa tytö asuu on mies ja meille vauva tulossa keväällä.Nyt tyttö on alkanut kastella...
  19. niiskuneiti

    mammoja nurmosta??

    olisko täällä äitejä nurmosta? itse olen kahden lapsen kotiäiti ja kaipaisin lisää ystäviä!!
  20. niiskuneiti

    kosmetologi

    Onko kellään kokemuksia Hämeen kosmetologikoulusta?kuinka työllistyit koulun jälkeen? oliko kallis?

Yhteistyössä