miten synnytys käynnistyi?

isabella8
2 synnytystä takana, eka alkoi kun olin pessyt ikkunat ja toinen tanssimisen jälkeen, molemmat seuraavana yönä tästä touhusta. Nyt on kolmas 2 vko yli lasketun ajan ja aika kypsä alan olla, vasta ylihuomenna käynnistävät. Nyt on kokeiltu jo moneen kertaan siivousta, saunomista, seksiä ja salmiakin syömistä, mutta mitään ei tapahdu! Otan mielelläni vinkkejä vastaan minäkin!
 
siivous, sauna ja seksi oli testattu paria päivää aikaisemmin. viimeinen niitti oli muuttolaatikoiden pakkaus ja kantelu: tuli muutama supistus ja sit seuraavana yönä alkoi supistukset säännöllisesti. vedet ei menny itekseen (itseasiassa sitä ei edes ollut kuin aivan pikku tippa)
 
pöh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2005 klo 15:37 rita18 kirjoitti:
supistuksilla,ne oikeet supistukset kyllä tuntee,kipu oli ihan helvetillinen..
Ei ei kaikilla ole helvetilllisiä kipuja. Mulla itellä alkoi akns supistuksilla, mjotka menivät selkään. Mä vaan luulin että selkä taas jomottaa... Kunnes meni lapsivesi ja tajusin lähteä sairaalaan. Kipu on niin yksilöllistä. Turha pelotella ketään.
 
Zeiza
Eka syntyi suunnitellulla sektiolla. Toinen normaalisti 4pvä yli lasketun ajan. Olimme edellisenä iltana saunassa ja tuli harrastettua seksiä... :ashamed: Aamulla viiden aikaan poksahti ja vedet lähti lorisemaan. Supistelu alkoi vasta seitsemän aikaan sairaalassa kunnolla ja neitonen syntyi puoli yksi päivällä. :)
 
Ekasta lähti syntymään sinä iltana kun olin ollut yliaikapolilla ja lääkäri tehnyt sisätutkimuksen. Supistuksilla ja rusehtavan verisellä limatulpan lähdöllä se alkoi.

Toisesta olin ollut koko päivän kaupungilla viime hetken ostoksilla. Illalla sit alkoi supistelee ja puolenyön maissa tajusin, et tänään se kyl syntyy. Olin ajatellut, et tuskin tulee ajoissa kun eka meni 10 päivää yli. Tulikin sit 4 päivää ajoissa. :)
 
huuiiihh
Molemmat syntyneet etuajassa,ekasta alkoi yöllä supistukset kun illalla harrastettiin seksiä...ja toisesta alkoi aamuyöstä supistukset..ihan muuten vaan,tosin olin itse jotenkin tiennyt näin tapahtuvan ekalla,edellisenä päivänä sanoin että nyt saa syntyä kun ostin jo tutitkin valmiiks että kaikki on valmista!Ja tokasta pakkasin edellisenä iltana sairaala/vauvanvaate kassinvalmiiksi...Ja supistuksen tulivat säännöllisesti mutta eivät sattuneet ennenkuin jonkin ajan päästä...onnea sulle :hug:
 

Yhteistyössä