help!!!!

aattelin kysellä teiltä kokeneemmilta. Tässä nytten mun huoleni: kahdet kuukautiset ovat nytten jääneet tulematta, testit ovat negatiivisia..rinnan päät ovat todellakin kosketusarat..ois kiva jos joku osais sanoa ees jotakin..
 
Zeda
Mulla jäi aluksi kuukautiset pois. Kävin hakemassa testin, joka näytti negatiivistä. Olin tosi väsynyt ja rintani aristivat, oli monta päivää tosi kuumeinen olo. Kun seuraavatkaan kuukautiset eivät tulleet, hain jälleen testin, joka näytti positiivista.

Ultrassa sanoivat sikiön olevan n. 10 viikkoinen, joten olin ollut silloin jo raskaana, kun ensimmäinen testi näytti negatiivistä.
Nyt mulla täällä 2,5 kk ikäinen tuhiseva käärö kainalossa :)

Suosittelen käymään lääkärissä, ultralla voivat varmistaa!

Tsemppiä! :hug:
 
epunäiskä
mullakin kaksi ekaa testiä näytti negaa, toisen kun tein niin en ollut vielä raskaana ja toisessa taas olin ehkä jollain 3 viikolla joten olin niin alussa että ei varmaan ollut vielä sitä raskaushormonia kerennyt erittyä elimistöön. Soita vaikka neuvollaan tai käy tekemässä terveyskeksuksessa testi joka pitäsi ainakin olla ihan varma.
 
noah
kiitoksia vastauksista =) tää naisen elämä ei ole aina niin helppoa, menen varmaan tänään ostamaan raskaustestin niin sillähän selvii nämä asiat tai sitten ei =)
 
Vekara88
itsellänikin näytti negatiivista.. tein myöhemmin seuraavan testin ja haamua näytti. Kävin lääkärissä ja testi otettiin, positiivinen oli :)

Suosittelen ehdottomasti käymään lääkärissä, sillä kotitestit EI ole 100% varmoja!!!!!!!! :attn:

Ja onnea nyt sitten odotukseen jos toivoit sitä :wave:
 

Yhteistyössä