löystyykö paikat lopullisesti?

Semmista täsä oon miettiny... :whistle: että kun synnytyksen jälkeen sitten taas joskus seksiä kokeillaan, niin mitenköhän se onnistuu ja miltähän miestä tuntuu?Kuinka äkkiä alapää palautuu?Vai palautuuko entiselleen? Vai jääkö löysäksi? Miten ootte treenannu? Mietin koska tärkeää että mieheni nauttii että minäkin voin nauttia seksistä.
 
tiiuskainen
Siis lantiopohjan lihaksiahan pitäisi treenata vaikkei olisi edes raskaana tai synnyttänyt, mutta ainakin raskausaikana jo niitä kannattaa alkaa treenaamaan just sen takia ensinnäkin että kun ne lihakset on hyvässä kunnossa niin esim aivastaessa "ei tule vahinko". Tottakai kun synnyttää niin paikat venyy mutta jos on treenannut lantiopohjan lihaksia ja alkaa treenaamaan niitä synnytyksen jälkeen heti kun paikat antaa periksi niin kyllä ne palautuu ennalleen, ainakin ensisynnyttäjällä. Tottakai mitä enemmän synnyttää niin paikat löystyy, se on tosiasia, mutta jos edelleen on treenannut niitä lihaksia niin kyllä se seksi ihan hyvälle tuntuu useammankin synnytyksen jälkeen.
Mulle on annettu hyviä ohjeita synnärillä. Just että pitää ne lihakset niin jännittyneenä kun pystyy 10 sek, sitten rentoutttaa 10 sek ja uudelleen jännittää ja rentouttaa. Toinen keino myöskin on että jännittää sekunnin, rentouttaa sekunnin ym ym. Noi on oikeesti hyviä harjoituksia, kannattaa ihmeessä kokeilla.
 
mun miehen mielestä tuntuu paremmalta ku ennen. kai se johtuu osittais siitäki että oon vasta lasten jälkeen tajunnu miten uskomatonta seksi oikeesti voi olla. mut siis löystyyhän se aluksi, mut jo parin viikon jälkee synnytyksestä mä olin melkein kokonaan palautunu, ja jälkitarkastuksessa ei kehotettu ees treenaamaan lihaksia, mut ei kai niissä sit mitään vikaa ollukkaan. en oo siis koskaan mitään varsinaisia harjotuksia tehny, sekstaillessa joskus tulee koeiltua niitä "pariharjotuksia" mut ei juuri muuta. ukko muuten oli sitä mieltä että sen jälkee ku alotin ratsastuksen, on noi lihakset ollu paremmassa kunnossa. gynegologi sano kans että ratsastus on liikuntalajeista yks parhaimpia, jos haluaa treenata lantiopohjan lihaksia.
 
Sellaista haluaisin lisätä että jos paikat ovat liiankin treenatut niin se voi vaikeuttaa synnytystä, pitkittä tai lapsi ei mahdu ollenkaan tulemaan. Eli pitäkää lantiopohjalihakset hyvässä kunnossa, mutta älkää alkako "bodaamaan" niitä. ;)
 
räpätinrastas
mitenköhän muuten on,että kun minulla esim löystyneet raskauden vuoksi,niin onkohan vielä mahdollista korjata niitä esim voimistelulla(vai millä?) vai onko myöhäistä jo,tietääkös kukaan? =)
 
hui27
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2005 klo 02:18 vieras kirjoitti:
Sellaista haluaisin lisätä että jos paikat ovat liiankin treenatut niin se voi vaikeuttaa synnytystä, pitkittä tai lapsi ei mahdu ollenkaan tulemaan. Eli pitäkää lantiopohjalihakset hyvässä kunnossa, mutta älkää alkako "bodaamaan" niitä. ;)
Jepu, mulla meinas toka lapsi kuolla kun jäi jumiin ja istukka oli irronnut. No enää en lapsia tee, joten taas olen "bodattu". Eipä seksi ole näin ihanaa aiemmin ollut... :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2005 klo 09:19 räpätinrastas kirjoitti:
mitenköhän muuten on,että kun minulla esim löystyneet raskauden vuoksi,niin onkohan vielä mahdollista korjata niitä esim voimistelulla(vai millä?) vai onko myöhäistä jo,tietääkös kukaan? =)
siis ootko nyt raskaana vai?
kai niitä raskauden aikanakin voi treenailla, mut ei se oo myöhästä sen jälkeenkää. ku miettii että en ollu koskaan harjotellu niitä ennen raskauksia, en kertaakaan raskauksien aikana, ja olin siis varmaan 1½v käytännössä katsoen kokoajan raskaana. en oo kyllä sen jälkeenkää treenannu ku kokeilumielessä, mut ratsastus on auttanu.
joku lääkäri sano että viimeistään vaihdevuosien tienoilla pitäis ruveta säännöllisesti reenailemaan ettei virtsankarkailusta tuu ongelmaa, mut hyvä ois jos ennen sitäki pitäis itsestään huolta.
 

Yhteistyössä