Hakutulokset

  1. M

    Voihan päikkärit!!!

    Painin tässä juuri ongelman kanssa, että mistä tietää tarviiko päikkäreitä enää joka päivä. Meillä on nimittäin pian pari vuotias poika, jonka päikkäreille laitosta on tullut yhtä tuskaa. Tänään yritin reilun tunnin ja millään ei nukahtanut, hyppi vaan sängyssä ja sieltä edestakas pois...
  2. M

    Millä ratkaisette kuka teilllä määrää kaapin paikan?

    Kädenväännölläkö???
  3. M

    aivotärähdys

    APUA mistä tietää onko pieni vauva saannut aivotärähdyksen?
  4. M

    milläs lailla rikoit viieksi lakia.. edes vähän??

    mä ainakin myönnän ajaneeni kauppaan ja takas (yht 2km) ilman turvavyötä.
  5. M

    te kenellä alkoi ahdistus,panikki...........

    masennus,ja pelko vauvan takia ihan loppu raskaudessa!Onko se normaalia?vai mun pää menee sekaisin? :o
  6. M

    Paljonko sinulla on lainaa?

    meillä on 110000e \|O asuntoa ja auto
  7. M

    leivinuuni vai takka?

    eli, pitäis päättää nyt tehdäänkö meidän uuteen kotiin leivinuuni vai takka. on todella vaikea päättää...molemmissa lomat puolensa. en ole mikään himoleipoja, mutta en osaa kyllä sanoa kuin paljon tulis poltettua sitä puuta siellä takassakaan :) sitä pelkään takassa että kun sitä kuumennetaan...
  8. M

    Hoitsut!!! Paljonko on tunti palkkanne?? paljon on lisät???

    huhuu...
  9. M

    Koira ja eroahdistus/ paniikkihäiriö...

    Hei, jos joku ihana ihminen osaisi kertoa, onko Vaasan seudulla koirakouluttajia..tai parempi vieä jos löytyisi ongelmakoirakouluttaja.
  10. M

    turvalliset yöunet?

    Meillä olisi viikonloppuna tarkoitus siirtää 1v7kk poika pinnasängystä isojen sänkyyn. Kuitenkin tuli mieleen pieni kysymys. Meillä on huoneet suhta kaukana toisistaan, eli eri puolilla taloa ja välissä on pari porrasta. Mitenköhän kannattaisi järjestellä yöt, jottei poika lähde vaeltelemaan...
  11. M

    Kellään todettu syyksi klamydia, mies pettänyt

    eli menimme tutkimuksiin, koska toista ei kuulu. Minulla ollut tod.näk. klamydia ainakin vuoden. Miehellä oli suhde 1 1/2 v. sitten. Asia oli kohdaltani jo sovittu, mutta nyt. Nyt papassa tulehdus ja minulla vuotohäiriöitä ja alavatsakipuja. Huomenna saan klamydia tulokset. Olen vain niin...
  12. M

    Danielille toinen nimi?

    Mikä sopisi Danielin toiseksi nimeksi? Ehdotuksia!!
  13. M

    Hyvä täytekakunpohja ohje ÄKKIÄ!!

    Saiskos täytekakun pohjan ohjeen joka varmasti onnistuisi. Tein yhden ja lisäsin arviosta munia ja jauhoja; jäi sisältä raa`aksi :headwall:
  14. M

    Voiko kirsikoita..?

    Voiko kirsikoita laittaa pakkaseen??
  15. M

    mitenkäs tiedän onko timmit paikat?

    eli onko paikat timmissä kunnossa..mistä tietää?1 lapsen 5 vuotta sitten olen synnyttänyt ja synnytyksen yhteydessä ihmettelivät tiukkoja lantionpohjalihaksia vaikka en ole kyllä koskaan niitä jumpannut.onkohan nuo lihakset tallella? sormia saan mahdutettua 1-2 mutta kun vähän tulee kosteutta...
  16. M

    Mikä mehu allergikolle?

    Meillä tyttö maito-ja muna allerginen sekä omena, viinirypäle, herne ja porkkana ei sovi, niistä tulee yskää ja ahdistusta. Melkein kaikissa tetra mehuissa on omenaa ja rypälettä. Kaipaisin vinkkiä mehun ostoon kun oma tekemiä "mummon mehuja" ei ole saatavilla.?
  17. M

    Eikö ole ketään Keliakiaa sairastavaa???

    Eikö tällä palstalla kävijöistä kukaan sairasta Keliakiaa!!!!!!!!!!!
  18. M

    Mitä mä teen?

    Mul on niin sekava olo, etten tiedä edes saanko mä mitään tähän kirjoitettua, mut yritän kuitenkin. Mul on neljä ihanaa lasta ja aviomies, jonka kanssa olen pyörittänyt vaan kulissii viimeisen vuoden. Nyt olen silmittömästi rakastunut toiseen mieheen ja hänkin myös perheellinen. Olemme...
  19. M

    Onko täällä ihokeliakiaa sairastavia?

    Epäilen itselläni vahvasti ihokeliakiaa. Olen sairastanut sitä tietämättäni usean vuoden, nyt iho-oireet pahempana pari vuotta, lisäksi viime aikoina vatsakivut, turvotus, ilmavaivat ja ajoittainen vatsan löysyys. Minulle on tehty tähystys suun kautta -97 jolloin ei poikkeamia ohutsuolessa...
  20. M

    Keliakia

    Hei, Onko täällä ketään joka sairastunut aikuis-iällä keliakiaan? Itse epäilen ihokeliakiaa säärien etuosaan ilmestyy huonosti paranevaa ihottumaa aina kun syön ruista. Olen muutenkin aikeissa vähentää leivän syöntiä koska mahani turpoaa aina kamalasti. Vatsa on joskus tosi kipeä, aiemmin...

Yhteistyössä