Kellään todettu syyksi klamydia, mies pettänyt

mia
eli menimme tutkimuksiin, koska toista ei kuulu.

Minulla ollut tod.näk. klamydia ainakin vuoden. Miehellä oli suhde 1 1/2 v. sitten. Asia oli kohdaltani jo sovittu, mutta nyt.
Nyt papassa tulehdus ja minulla vuotohäiriöitä ja alavatsakipuja. Huomenna saan klamydia tulokset. Olen vain niin varma...

Olisi kuitenkin ollut molemmilla oireeton ja minullakin niin vähäoireinen, että ihmettelen voiko olla. Mutta mitä muutakaan :'(

Kestääkö suhde tällaista nöyryytystä...
 
Tulehdus voi olla joku muukin kuin klamydia.

Itselläni on ollut joskus muinoin klamydia, joka on hoidettu pois. Lapsettomuustutkimusten yhteydessä todettiin, ettei ole tehnyt minkäänlaisia vaurioita mihinkään.

--

Mitä tulee suhteen kestämiseen. Etkö ollut jo antanut anteeksi? Jos käy niin, että tulos on positiivinen, on sen kanssa vain elettävä ja hoidettava tartunta pois. Et sinä eikä sen vähempää miehesikään ole tartunnasta tiennyt - vaikka toisaalta syrjähypyn jälkeen olisi varmasti kannattanut (näin jälkiviisaana) testeissä käydä. Varmasti käyt läpi uudestaan samoja tunteita kuin 1½ vuotta sitten, mutta mieti mihin pisteeseen olet jo tähän päivään mennessä päässyt.

Toivotaan kuitenkin, että olisi vain jokin paikallinen emätintulehdus eikä mitään muuta.
 
Voi Mia kuulostaa niin tutulta... Meillä ei myöskään kakkosta kuulu ja käytiin terveyskeskuksessa ja siellä otti ne verikokeet ennen kuin lähete eteenpäin. Ja kappas klamydia positiivinen!!! Mies oli pettänyt vajaa vuosi verikokeesta ja molemmilla ollut oireeton, tai nyt kun mietin niin ehkä hieman rusehtavaa vuotoa välillä. :/

No asia on sovittu ja ylipäästy molemmat!!! Aukiolotutkimus tehty, kaikki putket hyvin auki!! ... onneksi... :whistle:
 
msBlack
tiedättekö kuuluuko klamydia niihin jotka testataan rutiinisti kun on raskaana? meillä oli taannoin pikkubreikki, sen jälkeen palattiin yhteen ja kaksi lastakin saatu, mutta välillä kumittelee että oiskohan aikanaan pitänyt testauttaa jos jotain piilevää ollut......... :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2007 klo 18:25 pietu- kirjoitti:
Tulehdus voi olla joku muukin kuin klamydia.

Itselläni on ollut joskus muinoin klamydia, joka on hoidettu pois. Lapsettomuustutkimusten yhteydessä todettiin, ettei ole tehnyt minkäänlaisia vaurioita mihinkään.

--

Mitä tulee suhteen kestämiseen. Etkö ollut jo antanut anteeksi? Jos käy niin, että tulos on positiivinen, on sen kanssa vain elettävä ja hoidettava tartunta pois. Et sinä eikä sen vähempää miehesikään ole tartunnasta tiennyt - vaikka toisaalta syrjähypyn jälkeen olisi varmasti kannattanut (näin jälkiviisaana) testeissä käydä. Varmasti käyt läpi uudestaan samoja tunteita kuin 1½ vuotta sitten, mutta mieti mihin pisteeseen olet jo tähän päivään mennessä päässyt.

Toivotaan kuitenkin, että olisi vain jokin paikallinen emätintulehdus eikä mitään muuta.
En olisi paremmin miellipidettäni ilmaissut.
 
Jos oikein muistan niin raskaana ollessa otetaan hiv ja hepatiitit, ei klamydiaa... Korjatkaa jos olen väärässä! Voithan neuvolassa sanoa asiasta,n varmaan senkin ottaa jos pyytää. Itse kävin sukupuolitauti klinikalla testeissä varmuudeksi, katsoivat kyllä vähän pitkään, mutta sainpahan mielenrauhan!!! :)
 

Yhteistyössä