Hakutulokset

  1. M

    Voi tavaton, jos mun mies pyörisi täällä lukemassa/kirjoittelemassa

    Mä olisin positiivesti yllättyny jos pongaisin ukkoni täältä :)
  2. M

    Hirvee "äiti" ?

    kukkuu,..
  3. M

    Kumpi parempi Oys vai Oulaskangas?

    Mä haluisin niin, et ku synnytän niin eh halua olla osastol yhtää yksin. (sairaala kammo) haluisin et isä olis koko aika siel. Kauanko ensisynnyttäjän on pakko olla sairaalas :( ?
  4. M

    Kumpi parempi Oys vai Oulaskangas?

    Must tuntuu aina et yliopistollinen, et jos jotain menee pieleen niin apu lähellä. Mut moni on sanonut et oulaskangas. MIllaisia kokemuksia ja kumpaa suosittelette?
  5. M

    Hirvee "äiti" ?

    Toki vauva olisi kiva pukea nättiin vaatteisiin, mut ei se ole mun pääasia. Mä haluan mun rakkaan miehen kanssa lapsen. En osaa sitä paremmin perustella. Välillä tuntuu etten halua, mut aina ku menkaat alkaa niin alkaa masentaa. Eniten mua ahdistaa se ku olen miehen kanssa kuin paita ja perse...
  6. M

    Vauvan sukupuolen ennustus -juttu :b

    toimiskohan toi enää jos katsos veljeksiltä? :)
  7. M

    Hirvee "äiti" ?

    Mut jos kykenee rakastaan lasta, mut ei kykene olemaan koko elämänsä aikana kenenkään kanssa liian paljon. Mä en halua olla mikään orja. En todellakaan ole mikään lypsykone joka on lapsen kanssa 24/7. MIksi mun pitäis?
  8. M

    Hirvee "äiti" ?

    Mies haluaa tosi kovasti lapsen, no mä haluan kans. Lähipiiriin on tullut vähällä aikaa 4 uutta vauvaa ja aina jotenkin tympii. Toki oon iloinen muiden puolest, mut jotenkin ottaa pääst... Mä haluan ehdottomasti pojan, en tiedä miksi mut sen mä haluun. Oon nähny kammottavii unii et sain...
  9. M

    Edullista ruokaa? Ohjeita ja lista kiitos:)

    köyhä: miten tost jauhelihaperunasoselaatikosta tulee paras? Pidin siitä kouluaikoina mut ku siitä on ihmisillä nykyään niin monta versiota. Teetkö muusin ja sekoitat lihan? Vai laitatko vielä uuniin? Olisi kiva tietää:)
  10. M

    Edullista ruokaa? Ohjeita ja lista kiitos:)

    Siis vajaat (tyylii pari pientä kapustallista) jää kastiketta. Ja me ei vaan tykätä syödä sitä samaa ruokaa (jos nyt ei ole lasagne/makaronilaatikko) seuraavana päivänä. Pakastaisin jos jäisi molemmille annokset. Yleensä kippaan pussiin ja vien koirille sit. Se noin 100g jää ku tekee keittoa...
  11. M

    Edullista ruokaa? Ohjeita ja lista kiitos:)

    Hei muuten, meillä on tehty tota pirkka sivuilta löytyvää jauheliha-vihanneskeittoa (käykääs tsekkaa, tosi hyvää!!!) mut miten tehdään oikea lihakeitto kaupan lihoilla?? Niin ja voi ku sais jauhelihaakin 300g paketis.. Menee aina se 100g 400grammast roskii:(
  12. M

    Edullista ruokaa? Ohjeita ja lista kiitos:)

    katmat, joo veneperunat on tosi nannaa:) Meillä syödäänkin niitä, mutta lähinnä viikonloppuisin. Kun en viikolla ehdi tekeen ku miehellä on suden nälkä ku haen hänet töistä:) Niin juu ja kumpikin on lapsena kyllästetty puurolla joten se ei uppoa :snotty: Vierailijalla oli hyviä ideoita ja ne...
  13. M

    Edullista ruokaa? Ohjeita ja lista kiitos:)

    Moikkamoi. Olen googlettanut tosi paljon, mut ei ole oikein osunut. Meitä on kaksi aikuista jotka syö vain päivällisen (5-6 aikaan illal) koska ei miehen töiden takia muuten ehdi ja tähän on jo totuttu. Miehellä töissä mun tekemät eväät (täytetyt ruisleivät). Olisiko teillä vinkkejä miten...
  14. M

    Nimiapuja

    Onks pakko olla just 2 kirjainta vain. :)
  15. M

    Paljon on 10% 13 800 eurosta ?

    www.vero.fi ja sieltä veroprosenttilaskuri B)
  16. M

    Todella outo myyjä

    Tosi outoo... Eikö hän voisi tuoda vaik jonkun kaupan parkkipaikalle tms, missä olisi enemmän ihmisiä? Onko myyjä mies vai nainen?
  17. M

    Onks Lassietec-kengät hyviä?

    Mun kokemuksen mukaan ainakin Anttilasta ostetut Lassie Tec kengät oli ihan hyvät, eivät menneet miksikään yhden talven käytöllä ja jäi vielä kovasti seuraavallekin käyttäjälle. Täs kyse nyt jotai 2v vanhasta mallista ja isompien lasten koosta.
  18. M

    Kysymyksiä jotka mietityttää...

    Suski, kyl mua pelottaa synnytyskin. En kyllä tiedä edes miksi. Ja kaikenlisäks mulle on sattunut tässä vuosien varrella (tai oikeastaa läheisille) kaikkea kamalaa, et olen joutunut oleen sairaaloissa paljon (en siis potilaana mut muuten). Mulle on tullu ihan hirvee sairaala kammo. tuntuu et...
  19. M

    Kysymyksiä jotka mietityttää...

    Jep.. Sitähän voisi toki kysyä sit jos plussaa niin varmaan neuvolassa... Vielä yks kysymys mikä mietityttää... Mulla jäi pillerit pois toukokuussa 2008. Nyt on öö... olisko 2-3 kertaa käynyt niin, et menkat on saattanut olla vähän myöhässä (mut ku en ole varma onko ne muutenkaan tarkan...
  20. M

    Kysymyksiä jotka mietityttää...

    Hmm.. No näkeekö esim. gyne tms sen vaikka jo ennen raskautta et onko "paikat" liian ahtaat?

Yhteistyössä