Voi tavaton, jos mun mies pyörisi täällä lukemassa/kirjoittelemassa

  • Viestiketjun aloittaja hah
  • Ensimmäinen viesti
juu
Onhan täällä tälläki hetkellä yks pariskunta kirjottelemassa noihin ja tapasivat täällä :heart: ja onpa täällä koettu palstaerokin kun ukko seuraili eukon liian intiimejä juttuja miesten kanssa täällä yhdessä osiossa :)
Mut munki mielestä aika outoo juu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Onhan täällä tälläki hetkellä yks pariskunta kirjottelemassa noihin ja tapasivat täällä :heart: ja onpa täällä koettu palstaerokin kun ukko seuraili eukon liian intiimejä juttuja miesten kanssa täällä yhdessä osiossa :)
Mut munki mielestä aika outoo juu.
musta taas erittäin kiva että miehetkin voi kysyä jotain lastenhoidosta yms..ja toisekseen tää ei ole vain akkojen palsta.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Mun mies ei ole kirjoittanut tänne moneen tuntiin! Olen huolestunut, että mitä se suunnittelee, kun ei palstailu maistu.. :kieh: :kieh: :kieh: :xmas:

(En kerro nikkiä.)
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Mun mies ei ole kirjoittanut tänne moneen tuntiin! Olen huolestunut, että mitä se suunnittelee, kun ei palstailu maistu.. :kieh: :kieh: :kieh: :xmas:

(En kerro nikkiä.)
TIMPPA!
Hui, olis aika paha, mut en tosiaan kerro!
 
ex-tiinemamma
Onks mun "punaniskani" sit joku neiti,ku se käy joka ilta päivittämässä täällä et mitä mä taas oon nimimerkilläni tänne valehdellu meidän elämästä ym. Meinaakste et se vois olla jotain kyttäämistä??
 

Yhteistyössä