Todella outo myyjä

Olen ostamassa suurta lasten vaatepakettia, mutta myyjä haluaa tuoda paketin kotiin saakka... :eek: :eek: , vaikka matkaa olisi 70-80km.. :whistle: :eek:
Ja myyjälle ei käy että tulee sitten kun mies on kotona, joten mäkään en siten kauppoihin suostunut.
Pakettia hän ei suostu lähettämään.
Tuli kyllä ihan outo fiilis tuosta myyjästä.
 
Vieras
Olisko heillä sukulaisia tai tuttavia paikkakunnalla tai lähistöllä ja yhdistävät vierailun ja paketin tuonnin samalla kertaa. Ehkä hän haluaa, että tarkastat vaatteet hänen läsnäollessaan, niin ei tule jälkipyykkiä, vaan voit antaa palautetta heti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ElämänsäLuuseri:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
No sanot sille että tulee vaikka perjantaina klo 17 eikä mies ole silloin kotona...ja tietenkin mies oikeasti on silloin kotona.
mä en näyttäis missä asun tollaisen kommentin jälkeen..
No eiköhän se jo sen tiedä, sillä myyjä saa huudon päättyessä ostajan osoitteen, puhelinnumeron ja koko nimen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja ElämänsäLuuseri:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
No sanot sille että tulee vaikka perjantaina klo 17 eikä mies ole silloin kotona...ja tietenkin mies oikeasti on silloin kotona.
mä en näyttäis missä asun tollaisen kommentin jälkeen..
No eiköhän se jo sen tiedä, sillä myyjä saa huudon päättyessä ostajan osoitteen, puhelinnumeron ja koko nimen.

Ei sillä oo mun osoitetta, kun tämä ei oo huutonetin kautta.
 
nn
Anna olla.
Todella epäilyttävä juttu.

Tuskinpa kauppaa mitään ja jos kauppaa niin jotain outoahan siinä tekeillä.

Ei perustellut mitenkään miksi haluaa tuoda paketin ja ETENKIN niin ettei miehesi ole kotona??? Liian outoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Anna olla.
Todella epäilyttävä juttu.

Tuskinpa kauppaa mitään ja jos kauppaa niin jotain outoahan siinä tekeillä.

Ei perustellut mitenkään miksi haluaa tuoda paketin ja ETENKIN niin ettei miehesi ole kotona??? Liian outoa.

Ja sitten jos en ole heti vastaamassa hänelle, lähettää hän että vastaa, on jo monia kyselyjä tullut..
Ja siksi kuulemma toisi vaatteet kotiin saakka, kun ajaa itse myös paljon, ja tuollainen matka ei hänellä tuntuisi missään.
Kuulostaa niin hassulta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja ElämänsäLuuseri:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
No sanot sille että tulee vaikka perjantaina klo 17 eikä mies ole silloin kotona...ja tietenkin mies oikeasti on silloin kotona.
mä en näyttäis missä asun tollaisen kommentin jälkeen..
No eiköhän se jo sen tiedä, sillä myyjä saa huudon päättyessä ostajan osoitteen, puhelinnumeron ja koko nimen.

Ei sillä oo mun osoitetta, kun tämä ei oo huutonetin kautta.
Miten mä heti ajattelin, että huutis ois kyseessä...

No siinä tapauksessa tosiaan jätä väliin ja ostat jostain turvallisemmasta paikasta jatkossa, kuten esim huutis.
 
Sirkkeli
No kannattaa jättää väliin, kerran oma varoituskello alkoi soimaan. Kaikennäköisiä hulluja sitä onkin nykyisin liikkeellä. Sanoko mitään selitystä siihen, että miksi miehesi ei saa olla kotona?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
No kannattaa jättää väliin, kerran oma varoituskello alkoi soimaan. Kaikennäköisiä hulluja sitä onkin nykyisin liikkeellä. Sanoko mitään selitystä siihen, että miksi miehesi ei saa olla kotona?

Ei kuulemma ehdi odottaa.. Olisi vain 2h kyse..
 

Yhteistyössä