Hakutulokset

  1. P

    äitejä haukiputtaalta!

    Rakennetaan Putaankylälle, Martintielle.. Missä päin itse asustelette?? :snotty: kyselee vastaavasti utelias =)
  2. P

    äitejä haukiputtaalta!

    Siis ihan entisen ja tulevan marttilaisen sydäntä lämmittää kun täällä on oikein pino meille!! olen siis 25 v, lapsuuteni Martissa viettänyt ja nyt rakennetaan sinne taloa, kuukauden päästä pitäisi muuttamaan, Mukana kulkee myös mies ja 8 kk:n ikäinen tytär. Viestiä voi laittaa, sillä uusia...
  3. P

    vauvan herättäminen syömään

    Muistelen joskus kuulleeni että syntymäpainoltaan alle 3 -kiloinen vauva tulisi herätellä kolmen tunnin välein syömään. Joten miekestäni ei välttämättä tarvi herätellä, heräilee sitten omia aikoja syömään kun nälättää.. :)
  4. P

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Tykkään Arttu nimestä tosi paljon. Tulee mieleen yksi ihana Arttu poika, jotai nuoremoana hoidin kesäisin. Nico myös kiva nimi, pikkuveljellä sama nimi, tosin k:lla. Ja hienosti nimet sopii yhteen. Meidän päivänpaisteen nimi on Noora Katariina
  5. P

    kauniita tyttöjen nimiä vailla. Ehdotuksia?

    Minä olen Saana! Sillon kun minut kastettiin ei paljon muita samannimisiä ollut. Pienempänä inhosin nimeäni kun se oli niin harvinainen. Olisin mielummin ollut Mira tms. :D Nykyään olen tyytyväinen nimeeni. Ihan Saanan näköinen olen, ei muu sopisikaan.. :)
  6. P

    Luovutettu munasoluhoito

    Maijalle haluaisin sanoa, että tiedän miltä tuntuu kun hoito epäonnistuu ja olo on kuin olisi vetänyt vessan pöntöstä rahat alas. Mutta kun sitä ei koskaan tiedä milloin se onnistuu ja silloin rahalla ei ole väliä. Rahan unohtaa aika nopeasti, mutta ei sitä ettei ole omasta mielestään tarpeeksi...
  7. P

    Onko toivoa?

    Hei, ei noi luokitukset ja solumäärät välttämättä kerro onnistuuko vai ei. Raskaus on niin monimutkainen prosessi, ettei sitä voi noin vaan päätellä. Monta kertaa ihan top alkiot eivät tuota tulosta ja sitten taas kaksisoluisilla onnistuu, joten ajattele nyt postiivisesti ja pidä pää kylmänä...
  8. P

    Haavat ja arvet

    Kiitoksia vastauksista! Oletteko laittaneet haavoihin voidetta, esim. Bepanthenia tai Bevitaa? Onkohan lie haittaa, hyötyä? Tällähetkellä poskeen tullutta kolhua hoidellaan...Tympeimpiä just kasvoihin tulevat arvet.
  9. P

    OSTO_MYYNTI 18.5

    Ostan matkarattaat. Merkillä ei väliä. Maksan enintään 50e
  10. P

    Haavat ja arvet

    Meillä kummatkin lapset tuntuvat olevan alttiita kaikenlaisille kolhuille ja naarmuille. Oiskos vinkkejä miten haavat sais hoidettua mahdollisimman hyvin, ettei jäis pahoja arpia? Esimerkiksi onko olemassa jokin hyvä voide? Tympiää kun kumpikin on vielä sellaisia, että arpia jää herkästi...
  11. P

    Luovutettu munasoluhoito

    Danke schon Pirpana, toivottavasti sait pikkuisen untenmaille! Sanoit etta 17 kp alat laakitykset. Mietin, etta pitaako mun myos odottaa menkkoja elokuussa ja vasta sitten voin tietaa koska siirto tehdaan. Eli olenko taysin riippuvainen menkkojen ajankohdasta? Mulla on kummityton rippijuhlat...
  12. P

    Luovutettu munasoluhoito

    lisäys vielä.... yritän kirjoittaa samalla kun nukutan poitsua niin ajatukset ei oikein pysy kasassa. Jos pas tehdään luonnolliseen kiertoon niin voi olla että siinä katsotaan milloin on ovis. Siis en tiedä tota luonnollisen kierron juttua. Mulla olisi ollut toinen vaihtoehto, että olisin...
  13. P

    Luovutettu munasoluhoito

    no hei Watrossi ja kyllä sua on koeteltu, mutta ei muuta kuin eteenpäin. Nämä keskenmenot niin surullisia kuin ovatkin kannattaa yrittää laittaa taakseen mahdollisimman pian. PAS voidaan tehdä joko luonnolliseen kiertoon tai sitten lääketieteellisesti. Mulla tehdään (jos kaikki ok kesäkuussa...
  14. P

    Luovutettu munasoluhoito

    onnea mybaby! Watrossi, pahoittelut sullekkin. Ei muuta kuin uusia suunnitelmia. Seurailen edelleen tätä ketjua ja toivon mukaan elokuussa voin kertoa ihan omia hoitojuttuja.
  15. P

    vauvan pään muoto

    meidän vauvalla on ollut alusta lähtien hieman littana takaraivo. Pää on symmetrinen ja edestä katsottuna pyöreä mutta sivupriofiilista jokseenkin litteä. 2kk neuvolassa siihen kiinnitettiin huomiota ja nyt lääkäri pani meille lähetteen lastenlinnaan. :'( Vauvamme pää on kasvanut normaalisti...
  16. P

    mikä sen hyvän niistäjän nimi oli?

    Taidetaan käyttää nimitystä kätilön imu.
  17. P

    Luovutetuilla alkioilla hoitoja saaneet

    Hieno asia kun olette päättäneet luovuttaa alkiot edelleen. Itse olen käynyt 5 IVF hoitoa läpi omilla soluilla ja 2 kertaa raskaus alkoi, mutta meni kesken. Syy on ilmeisesti minun endometrioosin joka on heikentänyt munasolujen laatua. Lääkärit olivat sitä mieltä, että ainut mahdollisuus meille...
  18. P

    Luovutettu munasoluhoito

    en taaskaan voi olla kirjoittamatta kun tuntuu niin pahalta kaikkien puolesta nämä epäonnistumiset. ensin kaikki näyttää niin hyvältä ja sitten kaikki ilonsäteet katoaa. en voi muuta sanoa kuin, että voimia ja uusia yrityksiä jokaiselle omien resurssien mukaan. Ipulle haluan sanoa, että olen...
  19. P

    Mitä tarkoittaa

    Minulla oli kolme vuotta sitten kakkonen ja luki juuri tuo merkitykseltään määrittelemätön atypia... Sain emätinpuikot ja puolen vuoden päästä oli jälleen ykkönen... Nyt jälkitarkastuksessa oli jälleen luokka ja puhtausaste kakkosena, mutta kuulemma selvä tulehdus, johon sain emätinruiskeet...
  20. P

    Luovutettu munasoluhoito

    täällä taas tausta vahvuudella olen todella pahoillani Maijan puolesta. Tiedän miltä tuntuu kun ei meinaa onnistua. Voimia sinulle ja uusia suunnitelmia vaan kehiin. Watrossille myös jaksamista.

Yhteistyössä