Hakutulokset

  1. P

    1v synttärit

    Juuri eilen viettettiin 1-vuotis synttäreitä =) Vieraina oli lapsen isovanhemmat (mamma, vaari, mummo, pappa ja avokkinsa) sekä isomummo. Lisäksi 1 kummi (toinen kahdesta kummista työn puolesta ulkomailla monta kk nyt) ja naapurin perhe (2 aik+2lasta) jotka ovta vähän kuin perhettä mulle. sekä...
  2. P

    äitiyspakkaus

    \ niimpä.... kun lukee näitä valituksia niin kyllä on ihmisillä pienet murheet... voi kun itselläki murheet ois jostain äitiyspakkauksesta kiinni...huhhuh :whistle:
  3. P

    Toukokuun inssipino

    Toukokuulle menee meidänkin inssi kun menkat ei ole vieläkään alkaneet. enkä ole kyllä raskaanakaan, tein jo testin. En tosin niin uskonutkaan. Eli piikitys alkaa 5. kiertopäivä. Jännittää koska 1. inssi siis edessä.
  4. P

    miksi miehen lapsesta täytyy tykätä?

    Aloittajalle: Jos haluat vain paln kakkua, miksi ostit koko leipomon?
  5. P

    Gallup: Lapsettomuuden syyt vai onko tiedossa?

    PCO. Inssi kohta...
  6. P

    milloin laparoskopiaan?

    mä VAATISIN päästä lapraskopiaan koska siinähän kaikki vasta selviää...ihme asenne sun gynellä. tosin mäkin ehdotin itse gynelle että oliskohan jo aika tehdä lapraskopia kun clomit ei tehonnu ja 2v lasta väännetty. siihen hän sanoi että "niin onhan se parempi ensin tutkia ettei syö turhaan...
  7. P

    Huhtikuun inssiläiset

    hep! täällä odotellaan menkkojen alkamista että pääsis pistää puregonia..ensimmäinen inssi edessä, jännää. myös pelottavaa jollei mitään tapahdukaan. meidän kunnallises tehdään vain 2 inssiä. jättihelokkeja aloitin myös popsimaan koska limis aina todella onneton. eikä niistä pilsuista...
  8. P

    ihmeitä sattuu

    Ensinnäkin OIKEIN KOVASTI ONNEA!!!! Ja taas voisi todeta ettei ne lekuritkaan aina kaikkea tiedä saati sitten ole oikeassa. :flower: :flower:
  9. P

    jättihelokkiöljystä apua ?

    Joo mä luin myös tästä samasta aiheesta ja kipaisin samantien ostamaan jättihelokkeja=) Järkeilin myös että haittaa niistä ei ainakaan ole, päinvastoin. Ja ei ole edes kalliita 20e 3kk satsi. Itsellä on juuri se ongelma että limis on ohut joten odotan innolla onko pilsuilla vaikutusta. Inssit...
  10. P

    kuukautisten epäsäännöllisyys? mikä avuksi muilla?

    itse syön clomeja. toimii mulla niin että follikkeleja kehittyy mutta vastaavasti ohentaa limakalvoa joten alkio ei voi kiinnittyä. sen takia gyne määräsi minut verikokeeseen kiertopäivänä 21 muistaakseni josta selviää progest. määrä eli että ovuloinko. ensi viikolla kuulen tuloksen.
  11. P

    pitkä kierto?

    mulla on aina ollut kierrot mitä sattuu, eli pitkiä. jos olisin aiemmin tienyt että se voi tarkoittaa sitä ettei aina/koskaan ovuloi niin olisin hakeutunut aiemmin hoitoihin. minulla todettu pco. en ole koskaan tikutellut joten en tiedä ovuloinko luomusti. pitäis varmaan alkaa tikutteleen...
  12. P

    Eroaisitteko?

    hei! Älä nyt ainakaan heti eroa! Kuulosti tutulta nimittäin. Aluksi mieheni sanoi hyvinkin tomerasti että hän ei anna mitään näytteitä. Kun sitten keskusteltiin ja riideltiinkiin asiasta niin selvisi miksi hän oli sitä mieltä, aluksi siis. On miehen itsetunnolle kova paikka jos selviääkin että...
  13. P

    munasolujen keräys

    kiitoksia tiedosta! saako kaikkia reseptilääkkeitä siis tuon hintakaton jälkeen omavastuuosalla vai vaan jotain tiettyjä?
  14. P

    munasolujen keräys

    hei! Joutuuko kelalta hakemaan todistuksen siitä paljon on mennyt rahaa reseptilääkkeisiin vaan näkeekö ne sen suoraan apteekissa joten ne huomioisi sen samantien kun menee yli 630e? jotain sen suuntaista se summa kuulemma on.
  15. P

    Inseminaatioko seuraava keino?

    Kopsasin tämän toiselta palstalta-> pestyt parhaimmat (nopeimmat) simpat viedään sellaisen "korren" avulla kohdunkaulan läpi suoraan kohtuun. Kohdunsuun limakalvo on vain muutaman tunnin pehmeää ja läpipäästävää ovulaation aikaan. Tämä jälkimmäinen osio oli ainakin minulle ihan uutta tietoa...
  16. P

    hinnoista

    Hei! Minkä hintanen on ivf? Kiinnostaa lähinnä kunnallisen hoidon hinta. Tai siis kunnalliseltahan saa lähetteen ilmeisesti johonkin Helsingin sairaalaan jossa se tehdään. Gyne sanoi minulle että osa tehdään naistenpolilla täällä missä asun ja osa Hesassa.
  17. P

    Onko clomiannostuksen nostaminen tuonut tulosta?

    Hei! Itsellä ei annostuksen nostaminen kahteen clomiin per päivä tuottanut haluttua tulosta. Follikkeleja kyllä kehittyi mutta vastaavasti limis oli ohentunut ja se oli vain 3mm, sen pitäisi olla yli kaksi kertaa tuon verran. Vielä menkkoja odottelen mutta olen tosi skeptinen koska gyne oli...
  18. P

    limiksen paksuus

    Eikö kukaan ehdi vastata, eli minä kiertopäivänä on tehty inssit?
  19. P

    lapsettomuustutkimukset

    heips! terveyskeskuksen kautta saat lähetteen kunnon tutkimuksiin naistenpolille.
  20. P

    limiksen paksuus

    minä kiertopäivänä teillä siis tehtiin inssit?

Yhteistyössä