Onko clomiannostuksen nostaminen tuonut tulosta?

Onko niitä, jotka ovat ensin popsineet 1tabl./päivä ilman tulosta ja annoksen nostolla päässeet tuloksiin? (hankalasti esitetty kysymys)

Itsellä kp5.-9. 1 tabl/pvä, mutta epäilen tehoa. Millä perusteella jotkut saavat 2 tai jopa 3 tabua päivässä ja "aloittelijat" vain 1?

Kokemuksia ja faktaa kaivataan...
 
ei jaksa kirjautua
Tohon nostamiseen en osaa sanoa mitään, mutta mulla aloitettiin heti 2tbl per pv kp 3-7 (olin kai niin epätoivoisen näköinen tapaus :D ).. Ilman tulosta, ikävä kyllä. Kävin S-Prog kokeessa josta nähtiin että ovulointia ei tapahtunut. Annosta ei enää nosteta vaan harkitaan jotain muuta, ssg-tutkimus edessä..
 
Tervehdys!

Mulla oli ensin annos 1tbl/pv, mutta sitä nostettiin kun kontrolliultrassa todettiin että annos on liian pieni. Nyt annos on joka toinen päivä 2tbl ja joka toinen 1tbl. Tämän annoksen pitäis toimia mutta haluttua tulosta ei ole vielä tullut. Mulla ei nostettu annosta kahteen tablettiin kun lääkärin mukaan olen niin laiha että hyperstimulaation riski ois liian suuri. (en kyllä ole mitenkään erikoisen laiha, vaan normaalipainoinen) Sitä en tiedä miksi joillakin määrätään heti alkuun 2tbl/pv, lieneekö taustalla paha pco tms? Tosin mullakin on polykystiset munasarjat että tiedä sitten...

Minusta on pöljää että clomeja määrätään ilman kontrollia! Tyhmäähän se on syödä kuukaudesta toiseen kalliita lääkkeitä jos ei niistä edes ole mitään hyötyä...

Tiiti-
 
ei jaksa kirjautua
en tiedä miksi mulle edes määrättiin clomit.. menin gynelle epäsäännöllisten menkkojen takia, siellä sitten ultralla katsottiin että munarakkuloita on paljon (ei kuitenkaan liikaa?) ja munasarjat ym on normaalit yms.. epäily kuitenkin oli ovuloimattomuus jonka vuoksi tämä kyseinen ylilääkäri (!) määräsi clomit ilman seurantaultraa. mielenkiinnolla odotan ssg:tä
 
taustailija
Mulla alotettiin Clomit 1 tbl kp 3-7 joka ei tehonnut. Nyt sitten annos nostettu 2 tbl kp 3-7. Se näytti viime kierrossa sen verran toimivan että ovulaatio saatiin aikasiksi mutta sitä toivottua rskautta ei. No nyt on sitten menossa toinen Clomikuuri annoksella 2 tbl kp 3-7 joten katsotaan nyt joskos nyt jotain tapahtuisi :) .
Eli siis mulla on toi clomi annoksen nosto auttanut ainakin sillä tavalla että saatiin ovulaatio aikaiseksi.
 
girl
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2007 klo 19:15 raskauskiekko kirjoitti:
moi

missä vaiheessa kiertoa tehdään s-prog testi ja mitä se taas kertookaan?
Eikös se ollu jotain ovikseen viittaavaa.
olikohan se kp 21-23 ja kertoo sen onko ovulaatio tapahtunut. mulla oli 1.5 eli ei mitään ollut tapahtunut. :ashamed:
 
Moi kaikki! Mullakin aloitettiin 1 tabl. per päivä, ei tuottanut tulosta ja nostettiin kahteen. Ultran ja verikokeen (s-prog) perusteella todettiin että ovulaatio oli tapahtunut tällä annoksella, joten jatketaan seuraavat 4 kiertoa näin. S-prog arvo oli muistaakseni jotain 75.
 
Hei!

Itsellä ei annostuksen nostaminen kahteen clomiin per päivä tuottanut haluttua tulosta. Follikkeleja kyllä kehittyi mutta vastaavasti limis oli ohentunut ja se oli vain 3mm, sen pitäisi olla yli kaksi kertaa tuon verran. Vielä menkkoja odottelen mutta olen tosi skeptinen koska gyne oli sitä mieltä että tuskin ovista tapahtuu. Verikokeen tulostakaan en tosin vielä ole saanut. Mutta ihmeitähän voi tapahtua ja sen vuoksi ollaan kyllä pupuiltu useasti varmuuden vuoksi.
 

Yhteistyössä