Hakutulokset

  1. V

    Samsungin puhelimen pienoisohjelmat, saako pois?

    Tytöllä on samsungin puhelin (5230). Siinä on ne pienoisohjelmat siinä sivussa, saako ne jollain kokonaan pois käytöstä? Samsung on mulle ihan vieras, enkä näin pikatutustumisella löytänyt semmosta kohtaa että niitä ei olis, mutta tyttö sanoi että ne "hyppii sieltä esille liian herkästi" ja...
  2. V

    Lahtelaiset! Missä on Launeen tapahtumakenttä??

    Huomenna ois tarkotus mennä tivoliin, mutta missä kohti tuo kenttä oikeen on? Mä luulin sen olevan perhepuiston vieressä jossain, mut tuo tivolin kartta näyttää sinne entisen k-raudan taakse. Eli missä kohti on ja mihin kannattaa jättää auto??
  3. V

    Mikä toi drinkkikuponki on st.peters linella?

    Ihan mielenkiinnosta rupesin kattelemaan noita Pietarin matkoja ja hinnastossa mainitaan drinkkikuponki mikä maksaa 15€. Mutta mistään en löytänyt että mitä sillä saa, yhen/kaks drinkkiä jostain vai alennuksia drinkeistä. Tietäiskö joku??
  4. V

    Kuvien järjestely kansiossa windows 7:ssa

    Ennen ainakin windows xp:ssä kuvia pysty siirtelemään kansion sisällä kuinka halus raahaamalla. Nyt tässä 7:ssa se ei niin onnistukaan. Tarttis saada kuvat tiettyyn järjestykseen niin kuinkas se onnistuu? Siel on ne vaihtoehdot päivämäärän mukaan ym. mutta kun se ei nyt mua auta! Koitin tehdä...
  5. V

    Rca piuha tai mikälie!

    Toi tommonen piuha mikä menee tietokoneesta stereoihin mis on 2 eriväristä päätä siellä stereoitten puolella (punanen ja valkonen tai musta ja keltanen) ni jos siinä piuhassa on siellä toisessa päässä semmonen mötikkä ni mikä se on?
  6. V

    Tuleeko sairaalasta aina epikriisi kotiin?

    Pitäisikö sairaalasta tulla aina kotiin epikriisi? Meidän 2v vietiin ambulanssilla lasten päivystykseen 1,5kk sitten ja vielä ei ainakaan ole mitään tullut. Pitäisikö sen tulla tai saako sen sieltä jos pyytää?
  7. V

    Nettinopeudesta ois kysyttävää

    Joskos joku vastais tähän luultavasti tyhmään kysymykseen =) Meil on ollut meganen kiintee laajakaista. Hommattiin 8 meganen kiintee. Oon ollu semmosessa käsityksessä et kiintee toimii suunnilleen sillä nopeudella mitä on tilattu, meganen suunnilleen megasena, toki pientä heittoa voi olla...
  8. V

    Sisäänkirjautuessa näkyi salasana!

    Olipa hassua kun kirjauduin äsken sisälle niin mun salasana näky tossa:O Ekan merkin laitoin niin näytti siinä alla vaihtoehdoksi mun salasanan. En oo ennen moiseen missään törmännyt, toivottavasti oli eka ja vika kerta kun noin näkyy!
  9. V

    Oonko mä nyt seonnut? (pikku kakkosesta)

    Kun musta noi ohjelmat tuli just viime perjantaina! Vai oonko mä vaan noin hyvä ennakoimaan et tiiän mitä tos tapahtuu :whistle: :D
  10. V

    FB:N kaverit

    Toimiiko muilla noi paikalla olevat kaverit? Mulla on koko illan ollut samat siinä, jotenkin en usko että ovat olleet koko iltaa ja muita ei ole näkynyt vaikka statukset päivittyykin. Ja ite oon siis kirjautunut ulos ja sisään moneen kertaan ja aina vaan samat tyypit on. Ei siinä muuten...
  11. V

    FB:stä

    Yhellä kaverilla on synttärit, miksi en pysty laittaa hänelle onnitteluja (tai mitään muutakaan kirjottamaan hänen seinälle)? Kuitenkin mun etusivulla näkyy et hänellä synttärit, ja sitä kun klikkaa niin menee hänen etusivulle missä voin lukea hänen statuksia. Yleensä siellä tulee heti se...
  12. V

    hyppivä tietokone!

    Mulla rupee niin menee hermo tän läppärin kanssa. Kursosi hyppii kesken kirjotuksen minne sattuu (oikeen koitan kirjottaa niin että mihkää ylimääräseen ei kädet osu) ihan koko ajan. Yhtäkään lausetta ei saa kirjotettua ilman että kursori on hypännyt johki toiseen kohtaa. Oon koittanu siirtää sen...
  13. V

    Vaahtokarkkitaikinasta kysyisin!

    Kokeilen nyt ekaa kertaa tota vaahtokarkkitaikinaa. Tarkotus olis tehdä kakun päälle "littanat" koristeet (siis niinkuin tekis pipareita). Jotta saan homman onnistumaan, niin teenkö koristeet kuinka paljon ennen kakun päälle laittoa? Vai suoraan kakun päälle? Ja kuinka reagoi siirtoon? Siis...
  14. V

    Pojalla oli iso hätä :)

    Juoksi huoneestaa mun luokse "hätä, hätä, hätä". Mentiin katsomaan mikä hätä on, poliisiauto oli ylähyllyllä ja se piti saada alas :D Ikää siis 1v10kk.
  15. V

    Ehkä tyhmä kyssäri läppäristä, mut jos joku valasis tyhmää...

    Saako näistä noi pikatoiminnot jotenkin pois päältä?? On erittäin raivostuttavaa kun kirjotan (mulla aikasta nopee tyyli :whistle: ) ja yht'äkkiä kaikki häviää tai aukee uusia sivuja tai jotain muuta ja se on tosi rasittavaa.
  16. V

    facebook ja farmville

    siis mikä juttu toi oikeen on?? Ilmeisesti joku peli, mut mitä siellä pitää tehdä?? Ja aina jos siellä jotain teen niin muutko näkee mitä oon tehny/ansainnu??
  17. V

    Oonko mä nyt nähny unta?!

    Tossa ehkä vajaa puol tuntia sitten vastasin yhteen ketjuun, siinä kysyttiin Didrikssonin aikuisten takista. Nyt en löydä koko ketjua, eikä se näy mun viimesimmissä viesteissäkään :o Sinänsä ei tärkeetä, mut rupesin vaan ihmettelemään että mihkä ketju hävis, vai oonko mä nukahtanu tässä ollessa...
  18. V

    Jos olisit...

    ... taaperon sandaali, niin mihin menisit piiloon?! Meillä on nyt pariviikkoa ollut toinen sandaali hukassa, todennäkösesti poika on ite sen johkin tunkenu ja mä en löydä sitä mistään! Mutta vinkkejä mistä vois ettiä :D
  19. V

    Lähteekö voikukka millään vaatteista pois?

    Meillä on nyt pari takkia edestä ihan kamalan näköset kun neiti on voikukkia kerännyt. Pesin koneessa ja laitoin tahranpoistoainetta, mutta jäljet on ja pysyy. Onko mitään konstia saada takit vielä puhtaaksi??
  20. V

    Ongelma wordin kanssa!

    Miten ihmeessä saa word asiakirjasta pois sen että lähetän sen sähköpostilla? Eli vahingossa painanut lähetä sähköpostilla niin siihen asiakirjan yläpuolelle tulee ne vastaanottajat ym. Lähettää en voi koska mulla toi sähköposti ei toimi ja mistään en löydä että sais ne siitä pois :o :ashamed...

Yhteistyössä