Tuleeko sairaalasta aina epikriisi kotiin?

Pitäisikö sairaalasta tulla aina kotiin epikriisi? Meidän 2v vietiin ambulanssilla lasten päivystykseen 1,5kk sitten ja vielä ei ainakaan ole mitään tullut. Pitäisikö sen tulla tai saako sen sieltä jos pyytää?
 
"Tiiti"
Ei ainakaan meijän sairaalassa tule automaattisesti, riippuu lääkäristäkin saneleeko kotiin jakelua. Kannattaa pyytää jos sen tahtoo eikä ole tullut, aina saa pyytää tekstit :)
 
Se kysytään siinä potilasrekisteri paperissa joka täytetään sairaalassa, ainakin yleensä. Mutta noin yleensä niin niissä voi kestää tooooosi kauan! Meillä esikoinen palo pahasti 1 vuotiaana niin epikriisi tuli vuotta myöhemmin! :headwall: Sama lapsi oli sairaalassa tutkimusjaksolla nyt keväällä, helmi-maaliskuussa niin epikriisi tuli elokuun lopussa. Kolmas lapsi sen sijaan sai epikriisin kotiinlähtiessä kun kävi kitarisaleikkauksessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö;22198818:
Se kysytään siinä potilasrekisteri paperissa joka täytetään sairaalassa, ainakin yleensä. Mutta noin yleensä niin niissä voi kestää tooooosi kauan! Meillä esikoinen palo pahasti 1 vuotiaana niin epikriisi tuli vuotta myöhemmin! :headwall: Sama lapsi oli sairaalassa tutkimusjaksolla nyt keväällä, helmi-maaliskuussa niin epikriisi tuli elokuun lopussa. Kolmas lapsi sen sijaan sai epikriisin kotiinlähtiessä kun kävi kitarisaleikkauksessa.
Me ei kyllä sairaalassa täytetty mitään paperia?!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22198890]Täällä Oulussa ainakin lähetetään epikriisi kotiin,ainakin mulle tullut joka kerta.[/QUOTE]

Lisään tähän vielä että,mulle tulee noin 1-4vkon kuluttua käynnistä aina epikriisi kotiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö;22198900:
Yleensä ku sinne mennään niin heti päivystyksessä pyydetään allekirjoitusta ja siinä saa ruksata mihin kaikkeen se epikriisi lähetetään, esim. tk/lähettävä lääkäri/neuvola/itse jne. Saat sen kyllä soittamallakin. Jotkut sairaalat vaatii kirjallista pyyntöä.
Ei meiltä kyllä oo pyydetty mitään allekirjotusta!
 

Yhteistyössä