Ongelma wordin kanssa!

Miten ihmeessä saa word asiakirjasta pois sen että lähetän sen sähköpostilla? Eli vahingossa painanut lähetä sähköpostilla niin siihen asiakirjan yläpuolelle tulee ne vastaanottajat ym. Lähettää en voi koska mulla toi sähköposti ei toimi ja mistään en löydä että sais ne siitä pois :eek: :ashamed: Kaikki oon koittanu kattoa, siinä aika lähellä on musta ruksi mut siitä lähtee koko asiakirjakin pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
No toi nyt kyl ainakin toimi :D Joskus sitä voi ihminen olla kyllä tosi tyhmä :ashamed: Mut luulis et tohon ois ihan joku näppäinvaihtoehtokin... *koittaa selitellä tyhmyyttään...*
Varmaan on olemassa joku "poista valinnat" tyyppinen juttu, minä en vain koskaan ole joutunut tuollaisen eteen.

 
Kaikkia niitä mihin sattuu tuon virheen tekemään :whistle: Mäkin törmäsin tähän nyt ekaa kertaa, ennen on menny ihan sähköpostiin ja liitetiedostoksi mut nyt tekikin noin :eek: Mutta siis aina vaan sitä tiedostoa koskee mihkä ton tekee.
 
Mulla ainakin lähtee pois samalla tavalla kun on sinne tullukin.
Eli ylhäältä tiedosto->lähetä->lähetä vastaanottajalle.
Eli siitä kun valitsee ekan kerran, niin asiakirjan yläpuolelle tulee ne vastaanottajat yms.
Ja sit kun valitsen saman uudelleen, ne katoaa. =)
 

Yhteistyössä