Hakutulokset

  1. mamimam

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet elokuussa ~~ MEIDÄN KUU!

    Nyt vihdoinkin pääsen päivittelemään tähän ketjuun! Mulla ei jostain syystä pysty puhelimella kirjottelee viestejä tänne reggautuneena (lumia 520), onko muilla samaa ongelmaa? Ärsyttää, kun puhelimella tätä kuitenkin enimmäkseen käytän, enkä sitten voi kommentoida tai kertoa kuulumisia vaikka...
  2. mamimam

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet kesäkuussa ~~

    Hello! Sainille: Meijän tytsy on kunnallisessa päiväkodissa ja ne on kyllä melko nihkeitä kaikissa tommosissa... Vasu-keskustelussakin ne hirveesti painotti, miten tärkee ois oppia jo päiväkuivaks, mutta että se harjottelu pitää tehä kotona, kun ne ei "jaksa/ehi". Toinen juttu mikä särähti...
  3. mamimam

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet kesäkuussa ~~

    Heipsan täältäkin! Ostettiin perjantaina tänne meijän tukahduttavaan kämppäämme tuuletin, ja se onki pyöriny maksimiteholla siitä lähtien koko ajan, yöt ja päivät. :D silti hiki virtaa ja ollaan koko perhe nudisteina. Esikoinen (2,5-v) on alottanut nyt päivävaipattomuuden ihan tosissaan...
  4. mamimam

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet kesäkuussa ~~

    Moi. :) En ookaan piiiitkään aikaan näköjään kirjotellut tänne. Oon kyllä aktiivisesti käynyt seurailemassa keskusteluja (kännykällä / iPadilla), mutta en oo jaksanu sitte kirjautua sisään ja kirjotella mitään, en tiiä miks teen siitä itelleni niin ison kynnyksen. Ja sit kun ei pitkään aikaan...
  5. mamimam

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet huhtikuussa ~~

    Tässä pikakuulumiset ultrasta: Meille tulee poika, jee! <3 (sorry en osaa tehä mitää korostuksia kännykällä) Siis äidinvaisto oli tällä kertaa oikeessa. :) tosin kun mahikset oli fifty-fifty, niin ei kai se niin kummallista ollu... Mutta siis vauvalla oli kaikki hyvin, ja auliisti paljasti...
  6. mamimam

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet maaliskuussa ~~

    AH, PÄÄSIÄISVAPAAT! :flower: Hyvää pääsiäistä kaikille! Vaikka se ehkä onkin vielä vähän aikasta, kun on vielä kiirastorstaita jäljellä ja pitkäperjantaikin edessä... Mites teidän viikonloppu/pääsiäissuunnitelmiinne kuuluu? :) No nyt sain vihdoin aikaiseksi istahtaa ihan kunnolla...
  7. mamimam

    Missä suklaamunissa on ISO yllätysmuna sisällä? Sellainen kananmunan kokoinen?

    Angry Birds -munassa oli iso muovimuna, mutta sen sisällä joku säälittävän pieni kynäkoriste. Lapsi tykkäs silti, kun se oli kuitenkin oikee brändi. Mun mielestä suklaa oli pahaa ja hintakin oli yli 2€. :D
  8. mamimam

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet maaliskuussa ~~

    Terve kaikille täältä haudan takaa... Kolmatta viikkoa vietän sängyn pohjalla, välillä on jo ihan terve olo mutta pitkään jalkeilla olo saa taas päästä huippaamaan. Ollaan koko perhe oltu enemmän tai vähemmän flunssassa, mies sai antibiootitkin keuhkoputkentulehukseen. Olo on muutenki ku...
  9. mamimam

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet HELMIKUUSSA ~~

    Vastailen taas tapani mukaan kauheessa kiireessä junassa kännykällä. Että koittakaa kestää... :D Skippasin tänää aamuluennon ku olin vaan niiiin väsyny. Nyt on pakko mennä rakkaaseen opinahjooni edes iltapäiväks, kun haluun kuitenki et opinnot etenis ees vähäsen. :P ruokahalua ei kauheesti...
  10. mamimam

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet HELMIKUUSSA ~~

    Moro! Hävettävän pitkään olen viettänyt hiljaiseloa, ollaan oltu kipeinä ja sitten on ollu koulukiireitä ja siihen päälle karmee väsymys. Musta tuntuu, että tää väsymys on palannu entistä pahempana takasin tai sit mul on ollu muutenki turhan hektistä tää elämä. En jaksais tehä YHTÄÄN MITÄÄN...
  11. mamimam

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet HELMIKUUSSA ~~

    Kiitos paljon Kista uudesta pinosta! Multa vois poistaa tuon rakenneultran 19.3., se on vanhaa tietoa. Uus aika on 3.4. Kiitos!
  12. mamimam

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Terve kaikille! Ultrassa on käyty, sydän sykki ja yks vauveli löytyi. Laskettu aika siirtyi jonkin verran, uusi aika on 18.8. Olen tehnyt sellaisen päätöksen, että koska haluan käsitellä täällä palstalla hyvin henkilökohtasia asioita liittyen raskauteeni / muuhun elämäntilanteeseeni, etten...
  13. mamimam

    Rattaiden/sisarusrattaiden kanssa vanhoissa ratikoissa ja lähijunissa, ONKO KELLÄÄN KOKEMUSTA / SENTTITIETOA?

    Upitan. :) Onko muita kokemuksia B-dualeista tai muista junissa/ratikoissa?
  14. mamimam

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Hello, pitkästä aikaa... Meillä oli ikimuistoinen viikonloppu. Lauantaina oltii tuttujen perhejuhlassa. Oli kivaa olla ihmisten ilmoilla ja kaikki meni kaikin puolin hyvin. :) Mutta sitten. Meidän 2 v. esikoinen yllätti kaikki oksentamalla mummon syliin. Sitä oksennusta vaan tuli ja tuli...
  15. mamimam

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Voihan... Surettaa ja ärsyttää niin kovasti teidän puolesta, sydänx3 ja Bambini! Se on niin väärin, että jotkut saavat iloita raskaudestaan ja toiset taas kokea hirveitä menetyksiä. :( Paljon paljon voimia suruunne! --- Minä voisin olla ainakin sen suljetun ryhmän kannalla. Sitten voisi...
  16. mamimam

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    cockerspaniel: Ok, kiitti tiedosta. Jännää kun nää käytännöt vaihtelee ja muuttuu näin paljon... Tai sitten muistan ihan väärin. :)
  17. mamimam

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Diinu: Missä sä kävit labrassa, kun sait heti tietää osan tuloksista? Mulle ei kerrottu mitään, kun yritin jotain kysellä, niin se labrahoitaja sanoi, että niitä täytyy tiedustella omasta neuvolasta... Muutenki nuo kokeet otettiin vähän liukuhihnameiningillä. Ois ollu kiva tietää esim. just tuo...
  18. mamimam

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Hei kaikille ja iso halaus Miwwille! :hug: Ja tsemppihalit kaikille muillekin. :) Epävarmuudessa ja etovassa ja väsyneessä mielentilassa täällä itsekin ollaan... Mullakin meinaa olla tän palstailun suhteen vähän sellasta, että käyn monta kertaa päivässä lukemassa kyllä kaikki viestit...
  19. mamimam

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Hello! Tultiin tänään laivalta, ja täytyy sanoa että on vähän reissussa rähjääntyny olo... Reissu oli kyllä ihan onnistunu, esikoinen ainakin nautti suunnattomasti pallomerestä! Mies näki Tukholmassa kunkun ja kuningattarenkin, ite olin just sillon kaupassa. :headwall: Tänne on tullu niin...
  20. mamimam

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Äärg, sullakin pikkusukka noin typerä lääkäri! Anna mä arvaan: viiskymppinen möhömahainen mieslääkäri, joka luulee tietävänsä kaikesta kaiken, muttei oikeesti tiiä ainakaa tunteista mitää. Että pistää vihaksi tommoset! :mad:

Yhteistyössä