Missä suklaamunissa on ISO yllätysmuna sisällä? Sellainen kananmunan kokoinen?

  • Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
"viiden äiti"
Jätti kinder taitaa olla ainut jossa on kunnon yllätys (ja hyvä suklaa!). Muissa munissa merkki maksaa kun niiden suklaa on pahaa ja yllätyksenä joku säälittävä tarra tai magneetti..
 
"a p"
[QUOTE="viiden äiti";28259101]Jätti kinder taitaa olla ainut jossa on kunnon yllätys (ja hyvä suklaa!). Muissa munissa merkki maksaa kun niiden suklaa on pahaa ja yllätyksenä joku säälittävä tarra tai magneetti..[/QUOTE]

En kysynyt nyt itse yllätyksistä vaan siitä, minkä kokoinen se yllätysmuna on? Haluaisin lapselle leikkeihin niitä munia.
 
"vieras"
Fazerin niissä isoissa pupumunissa on muistaakseni sellaiset vähän isommat kananmunanmalliset muovimunat. Tänä vuonna ei ole tullut kokeiltua. Muumeissa saattaa olla myös.

Jos ei tarvitse olla avattava muna, mistä voi tehdä esim rytmimunan, niin kannattaa käydä ostamassa Tiimarin muovisia koristemunia, tulee halvemmaksi kuin ostella suklaamunia.
 
"a p"
[QUOTE="vieras";28259155]Fazerin niissä isoissa pupumunissa on muistaakseni sellaiset vähän isommat kananmunanmalliset muovimunat. Tänä vuonna ei ole tullut kokeiltua. Muumeissa saattaa olla myös.

Jos ei tarvitse olla avattava muna, mistä voi tehdä esim rytmimunan, niin kannattaa käydä ostamassa Tiimarin muovisia koristemunia, tulee halvemmaksi kuin ostella suklaamunia.[/QUOTE]

Kiitos :) Niin mutta kun mulla on taka-ajatuksia... Voisin avustaa lasta suklaan syönnissä :D
 
"vieras"
[QUOTE="a p";28259175]Kiitos :) Niin mutta kun mulla on taka-ajatuksia... Voisin avustaa lasta suklaan syönnissä :D[/QUOTE]

Juuri oli lehdessä arviota munista, suurin osa oli sen mukaan sellaisia, mistä jäi paha jälkimaku. Osta levy kunnon suklaata ja ne muovimunat erikseen, niin pääset samalla hinnalla, mutta jää parempi maku suuhun.
 
Angry Birds -munassa oli iso muovimuna, mutta sen sisällä joku säälittävän pieni kynäkoriste.

Lapsi tykkäs silti, kun se oli kuitenkin oikee brändi. Mun mielestä suklaa oli pahaa ja hintakin oli yli 2€. :D
 

Yhteistyössä