Hakutulokset

1. P

syövästä

huononeeko veriarvot aina jos ihminen sairastaa syöpää? siis jos veriasrvot normaalit niin voiko silloin olla syöpä? ymmärsiköhän kukaan...
  2. P

Mitä mä voin tehdä?

Tämä on varmaan ihan tyhmä ongelma :ashamed: mutta ongelma kuiteskin. Mä en uskalla olla yksin kotona, ainakaan öisin. Pelkään ihan mielettömästi, että joku tulee sisälle yöllä, viritän oven eteen jotain että kuulen jos joku tulee ja säpsähtelen koko yön. Miten mä pääsen eroon tästä pelosta...
  3. P

Synnytystapa arviointi

Mä en tiiä mitä mun pitäis ajatella... Mua pelottaa aivan älyttömästi synnyttää alakautta. Kävin pari päivää sitten lääkärillä ja se sano että koska olen niin pitkä 174 cm vauva mahtuu hyvin ulos. Ei siis tehnyt mitään tutkimuksia!! Mulle on tehty yks sektio ennestään, kaksosraskaus ja molemmat...
  4. P

uskallanko haluta lasta enää

ongelmani on että pelkään uutta raskautta. takana on yksi terve tyttö ja kaksi keskenmenoa. ensimmäinen keskenmeno oli hirveä. lääkärit mokasi ja kaavinta piti tehdä uusiksi. sain myös kohtu haavan ja tulehduksen. toinen oli 5 kuukautta sitten spontaani ihan alkuvaiheilla.pelkäsin koko raskauden...
  5. P

Rypäleraskaus

Millaisia oireita teillä on ollut? Onko tuota syytä pelätä ikäänkuin muutenvaan? Viikkoja on minulla 13. ja ensimmäinen ultra pian. Jännittää, että jos jokin on vialla. En ole kärisnyt pahoinvoinnista, enkä vuodoista.
  6. P

Mies mukaan punktioon?

\ Voi kamala, tuota en ainakaan halua! Mies on vielä aika herkkä ja synnytyksestäkin kun ollaan puhuttu niin sillä alkaa suurinpiirtein tähtiä näkymään silmissä! Eli taitaa mies ootella siellä oven toisella puolella jos tosiaan ei oo hommia sillävälin hoitelemassa =) Kiitos vastauksista...
  7. P

Mies mukaan punktioon?

Kiitos kattavasta vastauksesta! Ehkä miehen ei tarvi lähteä siihen ite toimenpiteeseen mukaan, katsotaan nyt! Täytyykin pyytää kunnon lääkitykset, oon aikamoinen jännittäjä ja kaikenlisäks kärsin lievästä paniikkihäiriöstä. Tippa mulle on laitettu kerran aikasemmin eikä se sattunu juurikaan...
  8. P

Mies mukaan punktioon?

:attn:
  9. P

Mies mukaan punktioon?

Onko teillä mies ollu mukana itse toimenpiteessä? Tai joku tukihenkilö? Mua on alkanu hieman hirvittämään se koko tapaus, joten haluaisin todella ottaa miehen sinne mukaan että saisin sitä kädestä sitte puristaa =) Ukkoparka ei vaan oo niin kovin innolla lähdössä mukaan.. On kai siinä joku...
  10. P

vatsahaava?

Onks kellään ollut vatsahaavaa? Millaisia oireita on tai oli? Mitä sait hoidoksi? Itselläni on vatsaa korventanut ja ripulia, lisäksi ulostaessa verta. Tuo ripuli on vasta uus juttu, verta on tullut ajoittain jo pidempään mutta oon ajatellut että se liittyy pukamiin.
  11. P

Arki sitten kun äidillä alkaa työ..

IDEA vain; näytä miehellesi tämä kirjoituksesi.Tein itse kerran erään ongelmani kanssa juuri näin.Ukko otti kyllä "onkeensa"/vaikka vähän naureskellen kyllä :x TUntuu siltä ettei miehesi vain jaksa ottaa "pelkoasi"vakavasti.Hänen tulisi arvostaa ja haluta kuunnella enemmän mitä sinulla on...
  12. P

\ voishan se kysyäkin noita vuoroviikkoja, mutta tiedän kokemuksesta kun hän nyt tekee noita vuoroja vuorotellen, että kun hän on enemmän iltaihminen, niin aamuherätykset tuntuu aina tosi pahoilta iltavuorojen jälkeen. Joten siinäkin mielessä musta pelkät aamuvuorot olis paremmat. Se on tehnyt...
  13. P

No näin vähän minäkin olen kyllä asiaa miettinyt. Tuntuu vaan että mies ei oikein edes kunnolla halua keskustella asiasta. Kun sanoin, että oletko tajunnut että me nähtäisiin kunnolla sitten vain viikonloppuisin niin kommentti oli englanniksi "so?" Että vähän tuli sellainen olo, että mitä me...
  14. P

Mitä mieltä olette tällaisesta kun ollaan miehen kanssa keskusteltu jo siitä kun palailen hoitovapaan jälkeen töihin ja nyt onkin tullut ilmi, että mieheni haluaisi tehdä iltavuoroa mieluummin kuin aamuvuoroa. Hänellä on siis mahdollisuus työnantajan kanssa keskustella työvuoroistaan, nyt on...
  15. P

clomit ja limakalvot

Hei, Kiitän ja kumarran sinulle, kun tulit vielä kertomaan gynesi näkemyksen asiaan. Jotenkin sen niukan vuodon itse aina yhdistää raskautumismahdollisuuden vaikeuteen. Mutta kylläpä pienessä päässään täällä miettii niin monenlaista. Seuraavat menkat pitäsi alkaa viikonloppuna, eli ensi...
  16. P

Voisitteko kokeneemmat valaista?

Hui miina!! :o Tuo kuulosti jo tosi pahalta!!!Ja kiitos tosi paljon kaikille muillekkin kannustuksesta!!Helpottaa hirveesti lukee näitä ja varsinkin et vaikka repee niin siihen ei kuitenkaan kuole!!!Että paikat palautuu ja paranee yleisimmin normaaliksi!!Tosiaan tää on monille varmaan...
  17. P

clomit ja limakalvot

Kiitos Piipi, vastauksesi auttoi! Pelokas vähemmän pelokkaana :)
  18. P

miten nopeasti/hitaasti teillä KM alkanut

onnea pelko raskauteesi toivottavasti kaikki menee hyvin :flower: meilläpäin odotellaan kuukautisia ei kuulu ei näy vaikka terolut kuurin olen syönyt viimeviikolla olisi pitänyt jo alkaa...alkaisi pian niin saisi alkaa uutta yritystä vaikka ei meillä ehkäisyä olla käytetty kun harvakseltaanhan...
  19. P

:hug: :hug: :hug: :hug: Oi suurkiitos myrskylintu ja hema05!!! :flower: :flower: Sotin kyllä vielä aamusella sinne synnytyssairaalaan ja antoivat ajan että pääsen asiasta keskustelemaan.Muuten en kyllä varmaan ois soittanu mutta mies onneksi tomerana komensi kun eihän tuu mitään kun yöt...
  20. P

Tää voi kyllä monista tuntua tosi typerältä ja turhamaiselta kysymykseltä :ashamed: :ashamed: Pyytäisin teiltä synnytyksen alateitse kokeneet vähän rohkaisua kun pelkään miten pahoja repeämisiä alapäähän voi tulla??Pelkään alatie synnytystä enkä meinaa välillä saada untakaan kun asiaa...

Yhteistyössä