Hakutulokset

1. P

clomit ja limakalvot

Kiitos vastauksestasi. :flower: Minulla on myös nikahkot ja lyhyet menkat, ja siksi epäröin clomien käyttöä. Clomeistahan elimistö kuulemma toipuu parin-kolmen lääkkeettömän kierron aikana - tai että lääkkeet poistuvat elimistöstä parin lääkkeettömän kierron aikana. Mutta pelottaa, jos...
  2. P

clomit ja limakalvot

Hei, Aloittelen ekaa clomikiertoa ja pelottaa jo etukäteen mahdollinen limiksen ohentuminen (entisestään) hoitojen yhteydessä. Jos limakalvot ohenevat, niin normalisoituvatko ne clomitauon aikana itsestään? Vai tuleeko ohuista limiksistä pysyvä ongelma? Kertokaa rakkaat kanssasisaret mitä...
  3. P

Sektio terveydellisistä syistä

Minulla tuli myös niin pahat vammat ensimmäisessä synnytyksessä, että on jo nyt jouduttu korjaamaan parillakin leikkauksella. Näiden vammojen ja tehtyjen leikkausten vuoksi en luojan kiitos enää joudu synnyttämään alateitse. Olisin siis halunnut sektion jo ensimmäisen kanssa, mutta en saanut...
  4. P

miten nopeasti/hitaasti teillä KM alkanut

itsellänikin on aika lapsettomuuspolille (aika tuli jo ennen raskautta mutta jostain syystä en aikaa perunut) ja ajttelin kysyä myös keltarauhas tukihoitoa seuraavaan raskauteen..eli siis olenko lapsettomuus polin asiakas vaikka kolme km raskautta takana?ja mitä tutkimuksia sinulla tehtiin?? kun...
  5. P

kesken meni tämä oli mulle 3 keskenmeno :ashamed: näköjään keskenmenotkin voi olla yhtä erilaisia kaikki kuin synnytyksetkin eli mulla alko viime maanantaina tuhruttaan tiistaina ultrassa vielä sydän jyskytti lauantaina alko vuotaa vähä enemmän ja pieniä kipuja sunnuntai iltana se #&%?$!* alkoi...
  6. P

Km ultrauksen ja sykkeen löytymisen jälkeen

Kuinka monella teistä on tullut keskenmeno sen jälkeen, kun on jo ultrauksessa löydetty syke ja elävä sikiö?
  7. P

Eli olisin tällaista kysellyt kun itsellä nyt maanantaista asti tullut pyhittäessä vaaleaa verta ja välillä ruskeaa ja edelliset KM ovat tapahtuneet saman vuorokauden aikana..eli miten monta päivää teillä on KM tehnyt tuloaan?? :'( :ashamed:
  8. P

Tyhmä kysymys, mutta...

Minulla supistukset tuntuivat vain alavatsassa ja kipu oli jatkuvaa ja tosi kamalaa, ei mitään taukoja. Kipu tuntui myös koko ajan ponnistaessa, eikä siitä sen voksi tahtonutkaan tulla mitään, kipu oli niin valtava. Tipalla käynnistettiin tämä synnytys koska se pysähtyi 5-6 senttiin. Ilman...
  9. P

Kohtutulehduksen oireet

Onko kohtutulehdus aina kivulias, vai voiko ilmetä vain tiputteluvuotona?
  10. P

Rintatulehduksesta

Itselläni on jo 3.vuotta imetyksestä, maitoa ei ole tullut mutta vkonloppuna huomasin myös "näppylän" nännin vieressä ja sieltä tuli puristaessa VIHREÄÄ :/ nestettä. Näppylöitä on kyllä muutenkin, mutta niistä tulee puristaessa valkoista töhnää. Mitä kummaa voisi olla?
  11. P

synnytyskipu pepussa

Noin 2 kk sitten synnytin esikoisen ja täytyy sanoa, että oli todella kipeä kokemus. Kaikki suoistukset tuntui pepussa, aivan kuin vauva olisi olut tulossa väärästä paikasta ulos. Kipu oli alusta asti peppupuolella eikä siihen auttanut epiduraali kuin hetken. Ainoastaan spinaalipuudutuksesta oli...
  12. P

Saako sektion

\ Kiitos rohkaisevasta viestistä :) Olen käynyt jo useamman kuukauden juttelemassa pelostani,mutta pelko ei vaan väisty :'( Tällä viikolla vasta pääsen lääkärin juttusille asiasta,vaikka laskettuiaika on jo ens viikolla.
  13. P

Saako sektion

helposti synnytyspelon takia? Mulla on aikaisemmista synnytyksistä jäänyt vaan niin kovat pelot :( Pelottaa,menen ihan paniikkiin kun ajattelenkaan asiaa,itkettää. Mutta jos lääkäri päättää että ei leikata?
  14. P

Mitä tehdä..

:\| Terve, ajattelin vaan kysyä neuvoa..Olen kohta 11 viikolla raskaana ja olen 16-vuotias, poikaystävä on viellä kuvioissa..Siinä onkin se ongelma..Kun sain tietää raskaudesta mietin tosissani tekeväni abortin..Poikaystäväni ei voinut ymmärtää miten voisin sellaista tehdä koskaan..Päädyimme...

Yhteistyössä