Hakutulokset

  1. Ab Fab

    Kokemuksia coton de tulear -koirasta allergiaperheessä

    Pikkuveljelleni ei tullut mitään oireita meidän edesmenneestä cotonista, mutta lapseni kummitäti taas oireili, eli ihan yksilöllistä.
  2. Ab Fab

    Helsinki-kyselyjä

    Töölö ja Punavuori ovat mukavia paikkoja. Meilahti ja Munkkiniemi voisivat myöskin sopia teille, eteenkin miehesi työpaikkaa ajatellen.
  3. Ab Fab

    Nirsoilevat aikuiset

    Heh, olen kanssa Intiassa ja täällä ois kyllä vaikeeta olla nirso. Kaikkea uutta on tarjottu kun on käynnyt kylässä ja aina isäntäväki tuijotttaa herkeämästi miten ruoka menee alas :D. Onneksi lapsikin maistelee kaikkea innoissaan.
  4. Ab Fab

    Äidit Helsinki/Vantaa/Pk -seutu

    Me oltais pojan kanssa mukana ja mulle sopii vaihtelevasti noi päivät :D. Esim. pääsiäisen jälkeinen viikko on alkuviikosta kiireinen kun taas loppuviikko rauhallisempi ja sitten siitä seuraavalla viikolla on taas toisinpäin
  5. Ab Fab

    Ruokakuvaketju

    Pastaa ja linssejä. Tää oli 3v. poikani herkkua Tällänen trifle/pappilan hätävara-tyyppinen jälkkäri. Mikrosuklaakakkua, vadelmakiisseliä, vaniljakastiketta ja marenkia.
  6. Ab Fab

    Tässä on mun mies

    Harmi kun tällä uudella koneella ei ole hirveästi kuvia meistä, mutta yhden kivan löysin :) Oltiin miehen vanhemmilla viime kesänä ja vintiltä löysin tuon ihkun hatun.
  7. Ab Fab

    Päivän ruokaostokset sanoina tai kuvina?

    Risut poimin kauppareissun yhteydessä :) Niin ja tänään syödään hernekeittoa ja pannaria :p
  8. Ab Fab

    Lapsiystävällinen kahvila Helsingissä?

    Aleksanterinkadun Waynesissä löytyy muistaakseni leikkinurkka.
  9. Ab Fab

    Äidit Helsinki/Vantaa/Pk -seutu

    MissMama, kuulostaa hyvältä :) Hei Tiqustiina! Tervetuloa pikkuporukkaan. Mullakin pitäisi auto olla kesällä, kunhan saan tuon ajokortin suoritettua. Ei vaan tunnu löytyvän aikaa ajotuntien suorittamiseen. Pitäiskö meidän jotkut sokkotreffit sopia? Pääsiäisen jälkeen?
  10. Ab Fab

    kauhistellaanko toistemme syömisiä?

    Yök, aivan liian terveellistä. Aamupalaksi en syönnyt mitään tai no lasillisen vettä. Lounaaksi saavillinen tofuwokkia kookoskermassa ja nuudeleita(jotka sisältää palmuöljyä!), tämän kaiken päälle lorotin soijakastiketta ja Sriracha-chilikastiketta. Välipala jäi, mutta päivälliseksi kävin...
  11. Ab Fab

    Ruokakuvaketju

    Hyvännäköisiä ruokia teillä kaikilla! Kamala nälkä vaikka justiinsa söin :D Itsekin uskaltaudun laittamaan teille näytille meidän murkinoita Poikani 3v. sanoi tätä ruokaa makkarasipatiksi(Risto Räppääjä-fani), mutta makkaraa tässä ei ole ollenkaan, joten ruuan nimi olkoon tofusipatti, eli...
  12. Ab Fab

    Äidit Helsinki/Vantaa/Pk -seutu

    MissMama, käyn töissä ja opiskelen iltalukiossa. Liikkuminen pk-seudulla julkisilla sujuu hyvin, kun olen asunut Helsingissä aina asunut enkä omista(vielä!) ajokorttia. Ja kun asuu melkein Mannerheimintiellä, jossa menee ties kuinka monta bussia ja 10-ratikka niin julkisilla menee todella...
  13. Ab Fab

    Millainen on teidän tyypillinen "kauppakassi"? Mitä sieltä löytyy melkein aina?

    Tuosta lähikaupasta tulee yleensä ostettua näitä: - Punaista luomumaitoa - Turkkilaista jogurttia - Voita, yleensä Valion - Arkiraejuustoa - Perus-salaattitarpeet (kurkkua, jotain salaattilajiketta ja nyt talviaikaan ostan kirsikka- tai luumutomaatteja, tavalliset tomaatit ei maistu nyt...
  14. Ab Fab

    G: Mistä sellaisesta ruoasta et pidä, josta "kaikki muut" tykkää?

    Tofun idea on juuri se ettei se maistu miltään :D, mutta se imee tosi hyvin makuja, eli pääsee leikkimään mausteilla oikein kunnolla. Ja onhan siinä kaikkea hyvää; proteiinia, kalsiumia, rautaa.. :)
  15. Ab Fab

    Äidit Helsinki/Vantaa/Pk -seutu

    Täällä ois :wave: Olen 23v. ja poikani on 3v. Me asutaan kanssa Länsi-Helsingissä, tarkemmin sanottuna Pikku-Huopalahdessa :)
  16. Ab Fab

    Parturi-kampaaja hetken paikalla - kysy jotain jos haluat :)

    Kotilohikäärme, täällä yksi ex-kampaaja, jolla on on hyvin lasimaiset ja paksut hiukset jotka on ollu aika mahdottomat. Mun hiuksia on leikannut lukematon määrä ihmisiä, koska ennen kuin valmistuin alalle olin äitini liikkeessä koemallina työnhakijoille hiusteni haastavuuden takia. Nykyään annan...
  17. Ab Fab

    Missä liikkeesssä, virastossa, kaupassa tms. inhoat käydä?

    Suomisoffa, Masku, Jysk, Sotka ym. Yleensä näissä liikkeissä on vain muutama asiakas, mutta myyjiä vähintään kymmenen jotka seuraavat haukkana sinua ja tulevat tyrkyttämään apua, vaikka olet juuri sanonut jo kahdelle myyjälle ettet tarvitse apua, että olet vain katselemassa. Mutta sitten...

Yhteistyössä