Äidit Helsinki/Vantaa/Pk -seutu

Moi!

Täällä kohta 25v. kahden pojan äiti etsii uusia tuttavuuksia. Jos saatais vaikka joku äitiporukka kokoon. :) Itsellä 6v. ja kohta 4v. pojat. Olis kiva jos teidänkin lapset olis suunnilleen saman ikäisiä, että saisivat lapsetkin leikkiseuraa! =) Asun Länsi-Helsingissä ja liikkuminen julkisilla onnistuu ihan hyvin. ;)
 
Nonniin hienoa hienoa! :) Ab Fab ja kello, minkälaiset elämäntilanteet teillä on? Eli käyttekö koulua/ootte töissä vai miten...? Ja miten hyvin liikkuminen onnistuu täällä pk-seudulla?

Ite opiskelen ja oon yh pojilleni. Ollaan totuttu liikkumaan tosi paljon, eli se ei tuota ongelmia vaikka julkisilla mennäänkin. ;)
 
MissMama, käyn töissä ja opiskelen iltalukiossa. Liikkuminen pk-seudulla julkisilla sujuu hyvin, kun olen asunut Helsingissä aina asunut enkä omista(vielä!) ajokorttia. Ja kun asuu melkein Mannerheimintiellä, jossa menee ties kuinka monta bussia ja 10-ratikka niin julkisilla menee todella helposti melkein joka paikkaan :).

Mulla on lapsen isän kanssa yhteishuoltajuus. Erotiin vähän yli vuosi sitten, mutta meillä on hyvät välit ja poika näkee isäänsä suht usein. MissMama, ootko ihan täys-yh vai onko lasten isä n. kuvioissa?
 
Ab Fab: Nonniin, hienoa että liikkuminen onnistuu! =) Mun lasten isä on parin vuoden tauon jälkeen alkanu nyt viime vuoden lopusta asti näkemään poikia vähän tiiviimmin, mutta ne on semmosia päivä tapaamisia vaan ollu tähän mennessä. Mut mennään pikku hiljaa eteenpäin jos kaikki sujuu hyvin... ;)



Onkos kello vielä kuvioissa? ;)
 
MissMama, kuulostaa hyvältä :)

Hei Tiqustiina! Tervetuloa pikkuporukkaan. Mullakin pitäisi auto olla kesällä, kunhan saan tuon ajokortin suoritettua. Ei vaan tunnu löytyvän aikaa ajotuntien suorittamiseen.

Pitäiskö meidän jotkut sokkotreffit sopia? Pääsiäisen jälkeen?
 
Juu tervetuloa Tiqustiinalle! :)

Munkin pitäis joskus saada se ajokortti ajettua, mut eipä oo saanu aikaseks vielä... Tosin ei oo autoakaan vielä, joten ei tässä kiirettä... Vaikka rakastankin autoja! :D :D

mut joo, mun puolesta voitas sopia treffit pääsiäisen jälkeen. Ketkä olis mukana? Niin ja sopiiko teille naiset paremmin arkipäivät vai vkl?
 
Me oltais pojan kanssa mukana ja mulle sopii vaihtelevasti noi päivät :D. Esim. pääsiäisen jälkeinen viikko on alkuviikosta kiireinen kun taas loppuviikko rauhallisempi ja sitten siitä seuraavalla viikolla on taas toisinpäin
 
Moikka!

Sori, oon ollut tosi kiireinen niin ei ole ollut aikaa käydä täällä. Mutta tosiaan, onko sulla Ab Fab jotain ehdotusta milloin sulle sopisi tapaaminen? Ja onko Tiqustiina mukana? Kellolla on mun sähköposti ja se laittoi viestiä että on mukana tulossa kyllä, mutta Kaksplussan sivut ei ilmeisesti toimi tai jotain. Oon häneen yhteydessä sitten sähköpostilla... :)
 

Yhteistyössä