Lapsiystävällinen kahvila Helsingissä?

  • Viestiketjun aloittaja "Lapsoset"
  • Ensimmäinen viesti
"Lapsoset"
Olisko hesan keskustassa tai lähellä lapsiystävällistä kahvilaa? Lapset 2,5 vee ja 10kk. Siis sellasta missä ne viihtyis pidempää ku 5min, ei vaan sellasta lelunurkkaa.
 
Mitä siellä sitten pitäis olla? Mä kun käsitän lapsiystävällisellä sen, että rattailla pääsee
helposti eikä karsasteta lapsiasiakkaita. Sanomatalon alakerrassa on ainakin ollut kahvila,
johon pääsee helposti rattailla ja siellä on ollut lasten purkkiruokiakin myynnissä.
 
"alkup."
Siis ihan joku leikkimesta samassa, et pojat sais leikkiä sen aikaa kun mä juon kahvin jne. Mä tarkotin tolla lapsiystävällisellä sitä, et siellä olis lapsille jotain kivaa, muuta kuin istua tuolilla/rattaissa kahvittelun ajan. Stokkan yläkerrassa oli joku ravintola, mut se oli tosi pieni ja suppee se leikkinurkka.
 
[QUOTE="alkup.";25974293]Siis ihan joku leikkimesta samassa, et pojat sais leikkiä sen aikaa kun mä juon kahvin jne. Mä tarkotin tolla lapsiystävällisellä sitä, et siellä olis lapsille jotain kivaa, muuta kuin istua tuolilla/rattaissa kahvittelun ajan. Stokkan yläkerrassa oli joku ravintola, mut se oli tosi pieni ja suppee se leikkinurkka.[/QUOTE]
Varmaan jokin hesen isompi kahvila missä on kunnon paikka, harvempi kahvila varmaan satsaa johonkin isoon leikkinurkkaan.
 
"mona"
No itse en ole paikkakuntalainen joten en tunne ravintoloita sieltä. Me käydään aina Rossossa, koska siellä on suht hyvä se leikkipaikka. Vanha toki, mut kuitenkin riittävästi toimintaa.Lapset 3v ja 1v ainakin viihtyy siellä et sadaan rauhassa syödä.
 

Yhteistyössä