Hakutulokset

  1. M

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Heippa kaikille! :) En ole aikoihin tänne kirjoitellut, mutta kun kerta listoilla ollaan ja jos vaan joku haluaa päivittää mun tiedot niin 8.10 syntyi identtiset pojat mitoilla A: vauva 2310g, 46cm ja B:vauva 2610g, 47cm. PALJON ONNEA myös minun puolesta kaikille jo synnyttäneille ja tsemppiä...
  2. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    En juurikaan täällä ole kirjotellu.. Fb ryhmässä kylläkin. :) Mutta muuttaisitko Micaela minulle kuitenkin tuohon listaan la 3.11 ja toinen ja kolmas . Kiitos! :wave:
  3. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Tervetuloa uusille ja paljon onnea plussista! :heart: Nyt oon sen verran väsynyt, että kommentoin vaan omaa napaa.. :ashamed: Tänään siis käyty ultrassa ja sieltä löytyi KAKSI sykettä!! :heart::heart: Olo on melkoisen helpottunut (siitä, että raskaus on kohdussa ja syke löytyi), järkyttynyt...
  4. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Minena Meillä on tuo esikoinen myös icsillä saanut alkunsa. Me käytiin ultrassa myöskin 6+4 ja kokoa oli silloin 7,3mm, MUTTA minä tunsin kiinnittymisen jo heti siirrosta seuraavana päivänä (siitä ei voinu erehtyä kun oireetkin alko samointein :)). Sullahan on voinut tapahtua kiinnittyminen...
  5. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Miten te ootte laskenu omat la:nne?? Oman kierron mukaan vai neuvolan suosiman 28 kp mukaan?? Mun oma kierto on 23-26 pv, mut la:n laskin silti 28 pv:n mukaan.. Tuollainen Kerpeleen tyylinen siivousinto vois rantautua tännekkin!! :D Ei meinaa löytyä puhtia yhtään mihinkään ylimääräiseen...
  6. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Noni, kyllä mä nyt uskon, et fb-sivut on salaiset! :kieh: Jostain syystä vaan joku keskustelu näkyi mun omilla sivuilla, mut enää se ei näy. Joten en enää höyryä tästä! :laugh: Kauhee hikikohtaus päällä ja tooosi huono olo. Jotain pientä on siis mentävä taas syömään...
  7. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    No nyt oon mäkin fb-ryhmässä! :D Tuntuu vaan vieläkin vähän epävarmalta, et ei varmasti näy muille nuo kirjotukset vaikka mun omilla sivuilla näkyy... Kuuluuko tekstin näkyä myös omalla sivulla, ettei vaan pelkästään siellä marraskuun mammoissa???
  8. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Sennalle ONNEA huomiseen ultraan!!!!! Toivotaan, että möykky löytyy oikeasta paikasta! Uutisia ootellessa.... :)
  9. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    HK3 ar-ultra on minulla 21.3 :) Niiiiiiiin piinaavaa....... Onko tuo Fb-ryhmä nyt varmasti täysin salainen? Eli ei siis näy mun omilla sivuilla, et liityn marraskuun mammoihin :) koska en halua siellä hehkuttaa tilaani...?? Ja liittyminenkö onnistuu klikkaamalla tuota Mibetsyn linkkiä?? Mä...
  10. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Heippa taas! Tosi vilkasta keskustelu täällä! Hyvä hyvä :) Paljon onnea uusille tulokkaille!! Ja Micaela ainakin (oliko muita?) on jo käynyt toteamassa, että pienellä on kaikki hyvin :heart: Paljon onnea siitä!!!:kiss: Tyttö- vai poikaolo Ei mitään hajua! :x Oireet on tähän asti ollu...
  11. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Paljon onnea luomusti raskautumisesta!! Ihan kylmät väreet meni kun luin sun kirjotuksen.. Meillä oli aikomus kesällä käydä pakkasella, mut tosiaan luonto päätti toisin! =) Nyt vaan pietään peukut ja varpaat pystyssä, et kaikki menee hyvin!!! Varhaisultra on meillä 21.3 ja tuntuu, että sinne...
  12. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Moikka! Ensinnäkin paljon onnea kaikille plussanneille!!=) Täällä kanssa viikko sitten tehty ensimmäinen haalea plussa. Vieläkään en usko todeksi, että oon raskaana!!! Ensimmäinen saatiin alulle vasta ICSI hoidolla (minulla vaikea endometrioosi) ja toiveet luomuraskautumisesta oli melko...

Yhteistyössä