Hakutulokset

1. H

kestääkö amis aikuiskoulutuskin 3 vuotta ? jos ei mitään kokemusta:( winnova

Liikuntaan ei ole pakko osallistua jos on ollut täysi-ikäinen koulun alettua. Mutta sitä liikuntaa ei montaa tuntia ole. Mites sellaiset työkkärin kautta olevat koulutukset? Niistä voi valmistua jopa vuodessa..
  2. H

Mitä hiustuotteita käytät?

Ovatko hiuksesi hyvässä kunnossa? Värjäätkö niitä tai käsitteletkö muutenkaan?
  3. H

Mitä hiustuotteita käytät?

Itselläni on käytössä.. Tigin Urban Antidotes Resurrection shampoo ja hoitoaine, nämä kyllä korjaavat tukan kuin tukan! Seuravaaksi täytyy jopa ostaa jotain ei näin hoitavia, koska ovat todella tehokkaita. Bonacuren Repair Rescue latvasuoja, ollut käytössä viitisen vuotta ja tämä tuskin...
  4. H

Lehden välissä tuli näyte eräästä meikkituotteesta, olen aika hämmästynyt..

Mikä siinä oli niin hienoa? Olen miettinyt sen ostamista :)
  5. H

Kaksi palstailijaa, ketkä haluaisit tavata - ja miksi?

Empuuun koska jos oikein muistan jostain ketjusta lukeneeni niin ollaan samalta paikkakunnalta kotoisin ;) ja koska kyseessä on pieni paikka niin tiedä vaikka olisi tuttu.. Mummeliisan koska yksinkertaisesti vain vaikuttaa niin ihanalta :)
  6. H

Millainen on hyvä baari? GALLUP!

1. Ensimmäisenä tulee mieleen että tuskin kannattaa.. 2. No sijaintikin olisi niin huono että toiveita ei olisi.. 3. Pitäähän uusi baari aina käydä katsomassa.. 4. Sijaintikin olisi niin huono että ei kiitos.. 5. Toinen sijainti :-D Juu, tuo sijainti pilaisi koko baarin.. Mutta muuten...
  7. H

NAISET, Mikä automerkki on Sinun makuusi?

Toyota on ja tulee olemaan meillä..
  8. H

Nyt neuvoja kehiin! Miten hitossa salaan tän raskauden?!

itse tilaisin alkoholittomia drinkkejä ja jos joku tarjoaisi, niin antaisin lasin miehelle vaikka tanssiessa, tuskin kukaan huomaisi..
  9. H

Paljon teillä kuluu rahaa ihan vaan omaan itseenne?

jos tuo nyt on totta, niin eikö ole epämukava olo?
  10. H

Te joilla on/on ollut TURKISKUORIAISIA! tai tiedätte jollain niitä asustavan...

meillä oli kerrostalossa, kaikki asunnot myrkyttivät ja onneksi lähtivät..
  11. H

Missä painossa alatte pitää ulkonäköänne ällöttävänä?

olen 160 cm lyhyt ja painon lähennellässä 55 kiloa alkaa olo olla epämukava..
  12. H

hieman kauhistuneena selailin tätä ketjua.. useampi ei ajele karvojaan? miltähän teidän kainalot näyttävät? samat meikit useamman vuoden? voi siinä olla ripsivärikin jo karmaisevassa kunnossa.. ja vaatteet, no tyylinsä jokaisella..
  13. H

vähintään satanen kuukaudessa.. mutta vaihtelee koska en käy joka kuukausi kampaajalla, takkeja ym. kalliimpia vaatteita ei tarvitse ostaa joka kuukausi..
  14. H

Apuja, minkä merkkinen haitari, en saa selvää tekstistä... kuva!

mutta silti en suosittele jos et sitten vain halua jotain lelua siitä lapselle..
  15. H

Apuja, minkä merkkinen haitari, en saa selvää tekstistä... kuva!

merkistä en osaa sanoa, mutta näyttää niin vanhalta että en suosittele.. tuskin on äänikään kunnossa! itselläni on myös harmonikka..
  16. H

Tuosta "saikuttelubuumista" iltapäivälehdissä.

muutaman kerran olen saanut saikkua ja pitänyt sen, vaikka olisin kyllä voinut olla töissäkin.. laitetaan nuoruuden ja huimuuden piikkiin!
  17. H

Työkkärin harjoittelu

Itse en ole ollut, mutta ystäväni sai noin 8 euroa päivässä kun ei ollut koulutusta..
  18. H

pistetäänkös pystyyn "mitä muistat palstalaisista"-pino

Tytsi89:llä tuntuu olevan kaikenlaisia vaivoja, varsinkin henkisiä.. Mummeliisalla on iso perhe ja vaikuttaa lämpimältä ihmiseltä.. Hra Majurin ajattelen aina salkkareitten lassena, periaatteen mies..
  19. H

seksilelut lapsiperheessä, missä?

Meillä lapsena kavereitten kanssa etsittiin niihin avaimet ;-)
  20. H

Mitä mieltä olette tämän talon pohjasta?

Tässä oli hyvä idea! Saisi myös tuon yhden makkarin oven tuolta nurkasta pois..

Yhteistyössä