Lehden välissä tuli näyte eräästä meikkituotteesta, olen aika hämmästynyt..

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Maybellinen dream smooth primer. Levitin sitä iholle ja oon järkyttynyt miten hyvää se on, menee kyllä ostoslistalle heti. Ei oo koskaan mikään kosmetiikka saanut aikaan tällaista WAU-efektiä :)

"vieras"
Mikä siinä oli niin hienoa? Olen miettinyt sen ostamista :)
Koostumus oli pehmeä ja silkkimäinen ja iho muuttui tosi tasaiseksi kun sitä laittoi. Yleensä kaikki näytteet on liian tummia mulle, luulin siis tätäkin meikkivoiteeksi, mutta tämä olikin väritöntä. Kokeilin voidetta ensin kämmensyrjään ja tosi iso ero oli voidetta sisältävän ja sisältämättömän kohdan ulkonäössä.

"vieras"
Mäkin testailin sitä ja tekee kyllä silkkisen sileää ihoa samantien kun levittää, sellainen jännä liukkaan silkkinen tulee ihosta.
Auttaakohan se oikeasti vielä muutaman tunninkin kuluttua?

[QUOTE="vieras";26318757]Mäkin testailin sitä ja tekee kyllä silkkisen sileää ihoa samantien kun levittää, sellainen jännä liukkaan silkkinen tulee ihosta.
Auttaakohan se oikeasti vielä muutaman tunninkin kuluttua?[/QUOTE]

Ainakin tuo vanhempi versio pysyy sen mitä meikkivoidekin, käytän silmien ympärillä sitä.

Kertokaa enemmän!
Siis, onko se "väritöntä" meikkivoidetta? Eli käy minkäväriselle iholle vain, vai mitä se on? Sellaista meikkivoidetta mä haluaisin että muokkautuisi ihon värin mukaan...

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Kertokaa enemmän!;26318827:
Siis, onko se "väritöntä" meikkivoidetta? Eli käy minkäväriselle iholle vain, vai mitä se on? Sellaista meikkivoidetta mä haluaisin että muokkautuisi ihon värin mukaan...
Ei ole meikkivoide vaan pohjustusvoide, praimeri, esim. juuri meikkivoiteen alle.
Ei peitä mitään vaan tasoittaa ihoa ja tekee pehmeän silkkiseksi.

Kertokaa enemmän!
[QUOTE="vieras";26318843]Ei ole meikkivoide vaan pohjustusvoide, praimeri, esim. juuri meikkivoiteen alle.
Ei peitä mitään vaan tasoittaa ihoa ja tekee pehmeän silkkiseksi.[/QUOTE]

No, voisin mä silti sitä hankkia :) Harvemmin tulee meikkivoidetta käytettyä, mutta jotain tollaista voisin käyttää, vaikka ihan pelkästäänkin :) Onko putelilla paljon hintaa? Tietoa kellään?

??
Mäkin haluan! Menen ostamaan.

Osaatteko vastata, voiko käyttää ihan sellaisenaan, ilman että laittaa meikkivoidetta päälle? Kesällä en meikkivoidetta käytä, mutta olis kiva saada tasainen pehmeä iho.

"aaa"
[QUOTE="heh";26319221]Mikäs hopotuskmapanja nyt on meneillään? Ja hyväuskoiset hölmöt vielä menee lankaan!![/QUOTE]

Niinpä, ap ei osannu edes kertoa mistä lehdestä muka sai näytteen :D

Yng
Tätä se on kun markkinointi leviää keskustelupalstoille. Nykyäänhän on ihmisiä, jotka saavat palkkaa siitä, että keskustelupalstoilla mainostavat jotain tuotteita. Toki yleensä se tapahtuu hyvin hienovaraisesti.

Yhteistyössä