NAISET, Mikä automerkki on Sinun makuusi?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25783100:
isot rumat maasturit, offroad autot siis=)
haluisin itselleni kunnon ison maasturin merkillä ei muuten väliä kunhan olis dodge tai chervoletti....
Sama maku meillä :D Tällä hetkellä ajan erittäin erittäin väliaikaisesti Ford Probella joka on ihan kamalan hirveän ruma, mutta toimii täydellisesti ja se saa nyt kelvata siihen asti, et lumet lähtee. Viime talvena meil oli isoiso Chevrolet Blazer k5 ja se oli kyllä oikean auton näköinen ja oloinen!

kökköliini
Sama maku meillä :D Tällä hetkellä ajan erittäin erittäin väliaikaisesti Ford Probella joka on ihan kamalan hirveän ruma, mutta toimii täydellisesti ja se saa nyt kelvata siihen asti, et lumet lähtee. Viime talvena meil oli isoiso Chevrolet Blazer k5 ja se oli kyllä oikean auton näköinen ja oloinen!
mulla oli blazeri kun sain ajokortin ja sillä opin ajamaan! nyt en osaa ajaa noilla kirppusäkeillä eli pitää olla vähintään farmari että saan parkkiin.
miehellä on offroad maasturi kaikkine korotuksineen ja vempaimineen muuten hyvä mutta tarvin tikapuut että pääsen kyytiin:ashamed:
mutta hyvä ajaa!

60-luvun loppupuolen mustangit on kyl :p Käyttöautona miulla onkin chevy, mut kesäautoks mie niin haluisin just jonku 68-72-muskelin... barracuda, cuda, challenger, charger, gto, demon....
Vuoden 67 shelby mustangi olis NIIIIN nam!!!!
Ite pääsiin reilu vuosi sitten kokeilemaan 05 vuoden gt mussea..ja kyllä voin sanoa,et huoh!:p
Challengerit ja charkerit on kans mieleen mulla. :)

Jos isompaa autoa etsisin ja haluisin ja minkä vain saisin niin ottaisin tietyn mallisen Dodge ramcharkerin. :)
Mielellään vielä niin,et siinä on irrotettava katto.

Kaverilla oli joskus ja huoh..Oli hyvä auto ajaa ja niiin kesä biili. :)

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25783181:
Jos isompaa autoa etsisin ja haluisin ja minkä vain saisin niin ottaisin tietyn mallisen Dodge ramcharkerin. :)
Mielellään vielä niin,et siinä on irrotettava katto.

Kaverilla oli joskus ja huoh..Oli hyvä auto ajaa ja niiin kesä biili. :)
Meil k5 oli tämmönen.

Juuri sopivan kolhuinen ja rönttönen =) Ja tuosta sai katon irti, ni takapenkkiläisillä oli avoauto kesäisin :D Ja nuo pakoputket... mukava mörinä niistä kuulu ku vielä v8 möris pellin alla =)

kökköliini
Meil k5 oli tämmönen.

Juuri sopivan kolhuinen ja rönttönen =) Ja tuosta sai katon irti, ni takapenkkiläisillä oli avoauto kesäisin :D Ja nuo pakoputket... mukava mörinä niistä kuulu ku vielä v8 möris pellin alla =)
tuli ikävä mun autoa:'( se vaan syttyi palamaan keskenajon ja kohtasi tapaturmaisen lopun. sähkövika aiheutti oikosulun ja siinä loppu mun cruisailut... nyt kuitenki ihan siedettävä perheauto alla, mutta kyllä mävielä joskus kauppakassin hankin:p

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25783276:
tuli ikävä mun autoa:'( se vaan syttyi palamaan keskenajan ja kohtasi tapaturmaisen lopun. sähkövika aiheutti oikosulun ja siinä loppu mun cruisailut... nyt kuitenki ihan siedettävä perheauto alla, mutta kyllä mävielä joskus kauppakassin hankin:p
Osanottoni! :/
Meillä onkin noissa vanhemmissa koslissa aina vaahtosammutin matkassa :D

"kolmen äiti"
Mulla on nyt S-max, eka isompi autoni, ja on se niiiin ihana! J kivan näköinenkin... Eikä heilu joka tuulessa eikä mene joka uran mukana, sen verran siinä on massaa. Ja heppojakin ihan mukavasti, kun on 2,5 litran turbomoottori, niin pääsee. Ja jotenkin on kiva ajaa isompaa autoa, penkkikinon jotenkin normaalin tuolin oloinen, siis voi istua suorassa, vaikea selittää, mutta tila-autojen haltijat ymmärtänevät!

....
Jos kaikenmaailman urheilu- ym erikoissautot otetaan pois laskuista, niin uudet Mazdat ovat ne jotka kääntävät pään. En ymmärrä miksi muut autonvalmistajat eivät käytä yhtä hienoja ja silmiinpistäviä värejä kuin Mazdoilla on.
Ja ymmärtääkseni Mazda on muutenkin ihan ok auto.

Jos ois loputtomasti rahaa, niin sitten varmasti tulisi hankittua Audi tai Mersu, mutta nykyinen Seatti kelpaa vielä jonkin aikaa :)

Ja harrasteauto on harrasteauto, siitä sais aika pitkän listan jos niitä pitäis alkaa esittelemään :D

"asd"
Uusimman VW Passatin ottaisin farkkuna, jos rahaa olisi. :) tällä hetkellä 2004 passatti alla ja tykkään, ensirakkaus oli VW Vento ja siitä en olisi luopunut, ellei olisi hajonnut vanhuuteen.

Renaultin Meganella ajeltiin vuoden päivät ja pirun hyvä oli ajaa, mutta oli kyllä niin maanantaipäivän kappale se auto, että lähti sitten passatin tieltä.

Yhteistyössä