NAISET, Mikä automerkki on Sinun makuusi?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Näinnn
Ei millään pahalla, mutta arvasin ennenkuin luin tuon Venakon ekan viestin, että pakko oli keulia sillä kuinka monta autoa löytyy. Tiesin jo viestin etukäteen mitä hän tulee kirjoittamaan.

En yleensä kommentoi noihin Venakon ketjuihin enkä edes lue nykyään, mikä siinä on että pitää leveillä jatkuvasti. En tajua ja lopetankin vuodatuksen tähän.

Blue
Mä olen NIIN nainen, mä ihastun autoon yksilönä. Mä siis kierrän kauppoja niin pitkäänkunnestulee vastaan se mihin ihastun.

Ja mulla on NIIN kulta aviomies että se antaa mun päättää meidän autot.

:D

• Tykkää
Reactions: röppö
"vieras"
Mulla on tuollainen mitsubishi lancer farmari vanha kuin taivas enkä suostu siitä luopuu millään ilveellä, mieheni mielestä tuo kauhee ajettava kun ei saa penkkejä kohilleen, kaasu ottaa ylhäältä jne.

Mutta mä tykkään en ole suostunut siitä luopuu :D

On ollut aikasemmin opelia, corollaa, mondeota jne. mutta ei ne pitkään ole mulla ollut koska en ole niistä tykännyt.

"Anne"
Vanha Volvo. Mutta viimeiset oikeat Volvot alkaa olla niin vanhoja, että on aika siirtyä eteen päin.
Tällä hetkellä alla on Volkswagen Golf, tilava, luotettava, ihan ok:n näköinen, mutta niin mitään sanomaton.
Fordit on olleet myös lähellä sydäntä, mutta lähinnä päiväunissa, Mustang, Bronco, Excursion..

pilipali
Mä ihastun autoihinkin ihan yksilöinä. Mulla on nyt ollut peräkkäin kaksi eri mersua ja edellisestä tykkäsin älyttömästi ja tästä nykysestä en taas yhtään. En osaa sanoa semmoista unelma merkkiä oikein.

Autoja joita en suostu edes harkitsemaan ovat Toyota ja Nissan, ihan sama minkä mallisiia tai väriisiä tai hintaisia niin EI.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25783018:
Mullakin unelmissa Mustangi!!! Kahdella olen ajanut ja kyllä mä joskus olen niin rikas nainen,jotta pystyn joko hommaamaan vanhan mussen tai sitten uuden. :)
60-luvun loppupuolen mustangit on kyl :p Käyttöautona miulla onkin chevy, mut kesäautoks mie niin haluisin just jonku 68-72-muskelin... barracuda, cuda, challenger, charger, gto, demon....

• Tykkää
Reactions: röppö

Yhteistyössä