Hakutulokset

  1. P

    miten hoitaa koiran ripulia kotikonstein?

    tietääkö kukaan millä saa koiran mahan kuntoon? 7kk pikkukoira on ruikkinu jo kaks päivää ja oksennellut.
  2. P

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    hello poika tuli (40+5) 13.5.08 mitoin 50 cm/3690g :wave: :wave:
  3. P

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    tervehdys täälä sitä kitkutellaan viäläkin kotona. Eilen käytiin vastaanotolla mut ei vätpä huolineet, vaikka kunnon verinenlimatulppa irtos ja 3 cm oli auki, supistuksiakin tuli mutta kun ei oo kipeitää :headwall: :headwall: Alamahaan sattuu niin per..........leesti hyvä kun pääsee...
  4. P

    iiks

    Jee eli lähellä ollaan kun toi mun oli sellanen peukalonpään kokoinen verinen mötti ja viikkoja on jo 40+1 =)
  5. P

    iiks

    Miten teillä on limatulppu tullu? Mulla on tullu vihertäväälimaa jo ainakin kuukauden verran ja nyt tänä aamuna tuli verijuoteista. Kauanko on menny et synnytys on alkanu ko. verisenliman irrottua?
  6. P

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    Onnea kaikille vauvansa saaneille :flower: :flower: Jokohan sitä pääsis ittekkin lähteen, eilen oli nivustaive tosi kipee ja tänään tuli veristä limaa muttei kuitenkaan supista. Viikot 40+1
  7. P

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    JEEE loppu häämöttää (la torstaina)!!!!!!!!!!!! Kun alkais vaan ne supparit tuleen |O on niiiiiiiiiiiiiiiiiin inhottavaa kun jalat lähtee alta ja kaikkee muuta mukavaa. Jos toi kukkapenkkien kitkeminen ei auttanu niin tairan mennä kohta hyppiin tonne likkojen trampoliiniin jos sais tähän...
  8. P

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    Hello Voi vi''''' et osaa olla ärsyttävä olotila. Kunnon suppareita ei tuu mut kaikki muu vaivaa verenkierto ja jalat lähtee välillä alta kun painaa jotain hermoo nivustaipeessa. Viime keskiviikkona oli neuvola 38+6, 110/79, paino 79,6, +1276 :whistle: sf 33,5, syke 127 (oli nukkumassa)...
  9. P

    *** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

    Ei mulla ainakaan oo ollu veristä, pelkkää vihertävää räkää :laugh: :laugh:
  10. P

    *** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

    Tonne etusivulle tarkemmat tiedot: kolmas, TAYS Saas nähdä koska alkaa kunnolla supisteleen kun oli eilen illaalla maha ihan kamalan kipee ja jalat oli tönköt (ihan kun ei olis veri kiärtäny ollenkaan) ja sormissakin nivelet oli niin kun sinertävät. Turvotustakaan ei oo ollu tähän mennessä...
  11. P

    Jos olette rakentaneet parin vuoden aikana niin mikä talo teillä on?

    :attn: meillä on myös kastelli (rakennettiin -03). Oli halpa, hyvä pohjaratkasu ja helpot rakennus ohjeet jopa minäkin ymmärsin :laugh: :laugh: :laugh:
  12. P

    *** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

    [ Puhuin noista menkkajomotuksista, niin neuvolatäti sanoi, että ne on suppareita :o Ja pää pehmenee täälläkin. Ihan haaleessa vedessä leijun hoo moilasena. Onneksi tuo asuntoprokkis on pitänyt mielen jollakin tapaa kasassa... Minne päin vattaa ne sulla tulee kun mullakin on ollu jo pari...
  13. P

    *** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

    Onnea katrinaiselle :flower: Toivottavasti tästä päivästä tulis parempi kun eilen, närästi niin *aatanasti ja pitäs viä rillata kasvisnyyttejä ja pihviä :p :p Vitsit et on toi mun ukko hauska, "käski" olla synnyttämättä ennen laskettuaaikaa, ettei sen tarvis lähtee ens kuun puolessa...
  14. P

    *** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

    Mulla on viikkoja 37+6. Ja alan oleen ihan kyllästyny tähän odottamiseen kun on painanu ton päänsä kanssa jo kuukauden alas niin että oikein sattuu ja joskus ei ees pysty käveleenkään kunnolla.
  15. P

    limatulpasta..

    Hello mulla on nyt 37+6 ja limaa on tullu jo noin 4-5 viikkoo. Eli ei välttämättä merkitte mitään. Tosin mulle tää on jo 3 raskaus. Mullakin se on sellasta vihreetä "räkää" ja joskus tulee vähän ja joskus runsaammin. =)
  16. P

    Äidit, vuosikertaa -81

    pimpelipom/lempäälä/-03 -06 (-08)
  17. P

    äitienpäivä

    Mitäs saitte äitienpäivä lahjaks? Mä sain kauhan :laugh: :laugh: ja oli ukko piilottanu jääkaappiin kultasen rannekorun :heart: :heart:
  18. P

    miksi kastelli talO?

    \ Toi on totta, ei kannata valita kastelllia jos ei vasara pysy kädessä. Meille tuli kastellitalo viikolla 10/2006 ja pojat laitto vaan rungon pystyyn. Ollan asuttu jo marraskuusta asti siälä. =)
  19. P

    paars materiaali remontoida olohuone vanhasta talosta?

    Musta taas vaalealla tapetilla ja valkolakatulla puolipaneelilla saa vanhasta ihan kivan näköisen. Taustalle sopii myös pelkkä maalipinta. Pari kaveria teki tälläisen remontin niiden vanhaan ok-taloon jossa oli seinät ajan saatossa kellastunu ja nyt on mukavan näköinen. Uusi mutta ripaus vanhaa.

Yhteistyössä