Hakutulokset

  1. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Moikka täältäkin kaikille pitkästä aikaa! Jotenkin ollut niin kiirusta, etten oo muka tänne ehtiny kirjautua... Mä sain eilen sokerimittauslaitteet neuvolasta :/ Olin sokerirasitustestissä jo ihan alkuraskaudesta, koska mulla on joskus todettu PCO ja riski on sen takia suurempi. No...
  2. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Voi, täynnä? Mä olisin ollu kiinnostunut kyllä liittymään porukkaan... Mun nimi on muuten siellä aloituksessa, laskettu aika on 2.10.2012. -Milk ja nimetön 14+3
  3. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Koskeeko teillä mahaan kun käännytte sängyssä? Mä tuossa otin pienet iltapäivätorkut ja kääntyessä aina koski vatsaan ihan hetken aikaa. Mietin, että mistä johtuu... Mutta ei sattunut silleen, että huolissani olisin. Ja Minki, mä voin laittaa lisätietoa sitten kun saan faktat paperille...
  4. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Vink vink, noista tuplarattaista, ens kuussa on tulossa Suomen markkinoille uudet mahtavat tuplat! ;) T: Lastentarvikeliikkeen myyjä Milk ja nimetön 11+4
  5. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Heippa hei, kauhee, kun aina unohdan tulla tänne ja sitten on jo tullut monta sivua lisää :D Ruuasta: Mä en myöskään oo ruokahysteerikko, mun mies on ravintolakokki (se tekee meillä ruoat, happy me) ja on tarkkana raaka-aineiden laadusta ja turvallisuudesta olin sitten raskaana tai en. Ja jos...
  6. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Ok, kiitti. Älkää nyt pitäkö mua ihan neuroottisena Facebook-panikoijana :D Mut en vaan haluu, että nuo tutut vielä saa tietää ennen kuin ollaan 12 viikon yli, kun on kokemusta kuitenkin muutamista keskenmenoista aiemmassa elämässä... Mä laitan sulle Minki yksäriä jossain vaiheessa! :)
  7. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Kiitos vastauksesta. Yks tyhmä kysymys vielä...Näkeekö joku mun kaveri sitten sen, että mut on liitetty tähän ryhmään (oletan, että sen nimestä vois jotain päätellä). Haluun olla vielä salamyhkäinen :D ~Milk ja nimetön 10+4
  8. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    MiNalolle hali, kokemuksesta voin lohduttaa, että aika auttaa... Mä olin tänään ultrassa, tarkistettiin raskauden kesto, kun ei oo niistä edellisistä menkoista mitään muistikuvaa... No, laskettu aikani on nyt sitten 2.10. Esikoiseni on syntynyt 1.10. saas nähdä tuleeko lapsille sama...
  9. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Päivää, eka neuvola oli viime viikolla ja huomenna olis ultra. Neuvolassa LA:ksi laitettiin 2.10. mutta se on silkkaa arvailua. Huomenna sitten selviää kuinka pitkällä mennään ja että onko kaikki hyvin, jännittää... Oon vähän miettinyt, kun oireet on oikeestaan kadonneet. Väsymys on...
  10. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Päivää, voisinpa liittyä joukkoonne! Tein plussatestin perjantaina, mutta LA ei ole vielä ihan varma. Olen nimittäin totaalisesti kadottanut viime vuoden kalenterini, enkä muista milloin mulla on viimeksi ollu menkat :ashamed: Joten voipi olla, että ultrassa sitten tarkennuksen jälkeen...
  11. M

    Mikä teidän toimenkuva on tällähetkellä kun on aikaa olla täällä??

    Yrittäjä, ja nyt on myymälässä aika hiljaista, kun on hiihtolomaviikko ja niin mielettömän kaunis ilma ulkona!
  12. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Moikka, mä tein plussatestin perjantaina aamulla, en oo ihan varma kuinka pitkällä mennään, koska olen kadottanut viime vuoden kalenterini, enkä muista ulkoa, milloin viimeksi oli menkat (noloo). Mutta ehkä noin rv8 paikkeilla mennään, joten LA olis siinä syys-lokakuun vaihteessa. Eka neuvola...
  13. M

    Plussasin

    Mä plussasin eilen! Meille on nyt toinen lapsi tulossa, ikäeroa tulee olemaan 5v. Olo on ollut ihan mielettömän uupunut, oon nukkunut 10 tunnin yöunia, välillä vähän etoo, mutta oksentanut en ole.

Yhteistyössä