Odottajat Turku + lähialueet!

Heheeeeeeiiiij!!

En tiennykkään, et TYKSissä on 3D-ultra o_O Ihana ylläri oli!! :)
Siellä se kaveri vilkutteli heti ekalla kerralla ko laitettiin se 3D päälle, IHANA!! :heart: :)

..mutjoo, kyl he väittää, että ku mulla on ollu lääkäri siinä ultraamassa, ni se maksaa, koska mulla on menneisyys mitä on, ni täytyy tutkia paremmin..

Tiedä sitte. Soitan neuvolaan tänään ja kysyn vielä niiltä..

Emby^ ja nökö 20+0 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88
Mammakeitaan suositut synnytysvalmennukset jatkuvat taas!
Synnytysvalmennus on kaikille avointa, ja siitä vastaavat ammattilaiskätilöt yhdessä vertaistukiäitien kanssa. Seuraava valmennuskerta on 27.-28.2. eli se koostuu kahdesta peräkkäisestä illasta klo 18-20. Osallistumismaksu 25e/pariskunta tai 20e jäsenet, sis. iltapalan. Lisätietoja ja ilmoittautumiset mammakeidasry@gmail.com
 
Moikka,

mä tein plussatestin perjantaina aamulla, en oo ihan varma kuinka pitkällä mennään, koska olen kadottanut viime vuoden kalenterini, enkä muista ulkoa, milloin viimeksi oli menkat (noloo). Mutta ehkä noin rv8 paikkeilla mennään, joten LA olis siinä syys-lokakuun vaihteessa. Eka neuvola on viikon päästä, ultraa ja täsmennystä LA:aan odotellessa ;)

Alunperin oon kotoisin Turusta, asun nyt naapurikunnassa, ikää 33v. ja toka lapsi tulossa. Eka syntyi 2007.
 
Heippa!

Voikohan teidän pariin vielä liittyä? Olisi mukavaa päästä mukaan. Olen paljasjalkainen turkulainen ja koin kulttuurishokin joulukuussa kun muutimme joen toiselle puolelle (keskustan puolelle siis) :)

Ihana pieni esikoisemme on nyt n. 5 viikkoa. Hienosti on mennyt, ja tyttö on aivan ihana! :)

Täällä siis Elsuliini 24v. tyttö syntyi 21.1.2012
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88
Moikka! :)

Mäkin voisin liittyä mukaan? Ois ihanaa saada jopa ihan kahvittelu/puistoilu/ym. seuraa ihan tosi elämään =)

Mulla siis tytöt 15.9.04 ja 16.3.11 ja nyt sit kolmatta (ja viimistä ;) ) ootellaan rv. 13+2 eli la ois 2.9.12
Esikoinen jo siis pieni ekaluokkalainen ja pienimmän 1v. synttäreitä vietetään muutaman viikon kuluttua :)
Ite oon vuosimalli -83, eli ikää vielä hetken löytyy 28v. Pian valitettavasti jo vähän enemmän :p

kaarja
 
Päivää!!

Jospa mäkin tänne vielä itseni tungen ;)

Eli enpä ihan turkulainen ole, mutta lähikunnasta kuitenkin :D Tänne olisi näillä näkymin tulossa neljäs loka-marraskuussa ja aikaisemmat lapsukaiset olisi T02, P07 ja T11 kaarjalla pvää aikaisemmin syntynyt tuo viimeisin eli mein nuorin on 17.3 :D Mulla itsellä ikää 32v, mutta alkusyksystä taitaa taas jälleen yksi vuosi olla mittarissa enemmän :(

natusani 4+3 (kai, ehkä... jotain)
 
Heip!

Onkos tosiaan fb-ryhmä aktiivisempi? Ja ootteko sopinu jotain oikein tapaamisia? =) Jos näin ja fb-ryhmän kautta ehkä niitä tapaamisia sovittu? Niin miten sinne pääsis liittyyn =)

No onpas kiva et natusani meillä sit nää kaks pienintä, "nykynen ja tuleva" :p on tosi samanikäsiä :)
 
Hei kaarja ! Kyllähän toi fb:n puoli on aktiivisempi. Yleensä Leeniliini on lisäillyt sinne kun laittaa hänelle täällä yksäriä mutta minäkin voin lisätä jos halukkuutta on. Ja tapaamisia on ollut melkein joka viikko.

Epa
 
Minä taas täällä :wave:

Kaarja, todellakin "hassu" yhteen sattuma! Lähes kaikilla lapsellisilla kavereilla nuo lapset on aina omia lapsia vanhempia tai nuorempia.

Tänään oli vielä ihan "pakko" tehdä viimeinenkin testi pois kaapist ja tarkistaa, ettei nyt viiva ainakaan vaalenemaan ole alkanut ja kyllä sieltä ihan selkeä ja todella punainen viiva siihen toisen kaveriksi tuli :heart:

Ja ainiin, kävin tuolla kelan sivuilla laskemassa tuota äippäloman aikaa niin mun uusi äippis alkaisi kaksi päivää ennen kuin olen ilmoittanut meneväni töihin ;) Taitaa tarvita käydä tuolla töissä kesän aikana ilmoittamassa, että loma (toivottavasti) nyt vähän "venahtaa" :D

natusani 4+4 (?)
 
  • Tykkää
Reactions: kaarja ja Epa_88
Minäkin voisin hypätä tähän porukkaan mukaan =)

Kolmatta odottelen ja ikää itsellä 36 vuotta. Edelliset ovat jo isoja koululaisia ja tämä tuleva on mieheni kanssa ensimmäinen yhteinen lapsi. Uusperhe elämää siis vietellään. Laskettu aika on 23.6.

Barbbis 23+6
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88

Yhteistyössä