Hakutulokset

  1. H

    Heinähippuset 2006

    Vieläkö palstailette? :heart:
  2. H

    Kuvia Muumi Jääsadusta Tampereella??

    Unohtui tytön kanssa kamera kotiin ja jäin sitä harmittelemaan. Olikohan kukaan eilen Tampereella show:ta katsomassa kameran kanssa? Tahtoisin kuvia muumeista.
  3. H

    Onko normaalia?

    2,5 vuotias alkanut viikko sitten änkyttäään. "Minä, minä, minä, minä haluan lappapuuron sokeria", kuului tänäänkin sen suusta. Yleensä tuota ensimmäistä sanaa tai tavua änkyttää. Ei ihan joka lauseessa, mutta useita kertoja päivässä kuitenkin. Tosi ärsyttävän kuulosta. Oon miettinyt, että...
  4. H

    10 kk:n eväät

    Voinko antaa 10kk ikäiselle esim. pannukakkua tai lättyjä? En muista miten nämä maitotuote jutut meni.. Mistä iästä lähtien olette antaneet lapsillenne täysin samaa ruokaa kuin itse syötte?
  5. H

    Digitaalinen valokuvakehys

    Millaisia kokemuksia kyseisestä laitteesta? Itse sain HP:n kehyksen joululahjaksi. En oikeastaan vieläkään ymmärrä, mitä ideaa siinä on. Hyrrääkö se pitkin päivää hyllyn laidalla ja kuluttaa sähköä? En myöskään saanut koneelta suoraan kehykseen valokuvia, musiikki onnistui. :o
  6. H

    Antaakaas nyt mielipiteenne (nimistä)..

    Aino Liisa Emilia ja Anni Seija Matleena.
  7. H

    Olenko ainoa..

    Jolla ei synkkaa nevolantädin kanssa. Omassa neuvolassa olen ensimmäinen joka haluaa vaihtaa neuvolan tätiään. Neuvolan täti vaihtui syksyllä, eikä uuden kanssa synkkaa. :kieh:
  8. H

    Reissuun

    lähen huomenna lasten kanssa yksin 400km. Iik.. hieman jännittää noi lapset ja vielä enemmän talvikeli. Huhhuh.
  9. H

    Prepulsid

    Millaisia kokemuksia? Meillä aloitettiin tänään.
  10. H

    Muffinsseja..

    Kellään hyvää ohjetta? Tein juuri netistä löytämillä ohjeilla mustikka- ja suklaamuffinsseja. Mustikka muffinssit leves ja maistui samalle kuin eräs mustikkapiirakka. Suklaamuffinsseista tuli kuivia ja mauttomia. Plaah. Aikoinaan mulla oli hyvä suklaamuffinssin ohje, jossa oli ihan...
  11. H

    Mikki hiiren kerhotalo..

    Eilen heräteostoksena ostin Prismasta. Ei olis tyttö malttanut mennä nukkumaan ollenkaan. Aamuohjelmat jäi hällä myös väliin, kun ei malttanut katsoa. =)
  12. H

    Neuvolassa..

    Nousin aamulla jo väärällä jalalla sängystä. Nuorempi heräsi poikkeuksellisesti viideltä ja valvoin eilen tavallista pitempään yli puolen yön. Neuvolassa aloin sit väsyneenä tihrustaan itkua, kun kerroin miten peestä on viimeiset kaksi viikkoa ollut, kun tyttö raivoa ja itkee joka syönti...
  13. H

    Millaisen kuntolaitteen

    omistat? Mikä olisi tehokas ja siihen ei kyllästyisi? Itse ajatellu Cross traineria tai sellaisen näin edullisesti jossain mainoksessa. :)
  14. H

    Uskallatko..

    käydä pimeällä yksin lenkillä? Itselläni hirveä stressi, kun pitäis alkaa pitään itsestä huolta, enkä uskalla miehen töiden jälkeen enää yksin lenkille lähtä. Ollaan vasta muutettu, enkä tunne aluetta kovin hyvin. Mikä neuvoksi? Mietin jo jotain kuntolaitetta kotia, kun olen myös huono lähteen...
  15. H

    Äkkiä apuja!!!

    Oon laittamassa vaatepakettia myyntiin ja kuvia siihen aijaalla. Pitääkö kuva lataamisen jälkeen tallentaa, jotta se jää muistiin???
  16. H

    Hävettää..

    Lupasin tänään 2-veelle, että illalla mennään kauppaan. En sitten olisi jaksanutkaan lähteä, mutta 2-vee muisti sen hieman ennen seitsemää. No, otin itteni niskasta kiinni ja ajoin lähikauppaan, ettei tyttö nukahtaisi autoon. Hän nukahti sitten puolessa välissä kauppaa ja kolautteli päätään...
  17. H

    Raivarit..

    Mitä tee, jos lapsesi saa raivarit kaupassa, ravintolassa tai muussa vastaavassa paikassa? Meidän 2-vuotias sai tänään ekat raivarit julkisella paikalla (kotipitsassa). En saanut mitään kontaktia, joten vein autoon rauhoittumaan. Sanoin miehelle, että ottaa meidän pitsat kotipakettiin, jos ei...
  18. H

    Anopin voivottelut..

    Anoppi ollut kohta viikon kylässä. Joka päivä jaksaa jankuttaa miten rankkaa meidän elämä on. Pyykkää, tiskaa, laita ruokaa, siivoa ja hoida lapsia. Jokaisen lasten kiukuttelun jälkeen voivottelee, ettei kyllä tuollaista jaksaisi. Miten hänen pojallaan on rankkaa, kun täytyy käydä töissä...
  19. H

    2-vuotiaiden..

    unirytmi? Meillä totaalisen hukassa. Päiväunia nukkuu 0-3h. Jos nukkuu päikkärit, illalla nukkumaan 22.30. Jos ei nuku, illalla nukkumaan 20.30 ilman turhia pelleilyjä. 6 päivää oltu ilman päikkäreitä ja tänään oli sit niin kärttyinen, et kyllä varmaan päikkäreitä tarvis.
  20. H

    Mites lapsesi..

    ulkoilevat? Minkä ikäisenä annat itekseen olla pihalla? Kuletko koko ajan lapsesi vierellä vai seuraatko leikkejä hieman sivummalta? Tuli yhden äidin kanssa puhetta pihalla asiasta.. Itse yritän luottaa vajaa 2-vuotiaaseen sen verran, että käyn äkkiä sisällä vessassa tai ruokaa katsomassa...

Yhteistyössä