Hakutulokset

  1. H

    Lopullisesti kaksin jääneet

    :wave: Heippa! Minä taidan kuulua nyt tähän ryhmään, vaikka se tuntuu tällä hetkellä niin lohduttomalta todeta ääneen saati hyväksyä. Surutyö on nyt kipeimmillään päällä ja elämä on yhtä tuskan läpikäymistä. Koskaan en ole lapsen saamista pitänyt itsestään selvänä ja hoitojen aikaankin olin...
  2. H

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Jatkan täällä yksinpuhelua. En päässyt siirtoon. :'( Molemmat alkiot oli niin heikkoja, ettei kannata siirtää.
  3. H

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Minulla oli eilen punktio, josta saatiin 3 munasolua, niistä oli tänään hedelmöittynyt 2. Maanantaina on siirto, jos silloin vielä siirrettävää on. Siirretään molemmat, jos selviävät. Nyt on ihan hyvä mieli. Punktio oli täysin kivuton hyvin lääkkittynä. Tänään ei ole ollut minkäänlaisia...
  4. H

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Folliultran tulos oli melko odotettu, vain 3 follia, joista jotain toivoa munasolu saada. Tosin olen kahden vaiheilla, kannattaako siirtoa edes yrittää tuolla määrällä. :confused: Nyt olisi mahdollista tehdä vaikka pelkkä inssi ja yrittää myöhemmin parempaa saalista?
  5. H

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    :wave: Heippa! Minulla alkoi 1. IVF. Elonvan tökkäsin tiistaina ja Orgalutrat alkaa huomenna. Maanantaina on ultra. Onnistumisen mahdollisuudet eivät ole suuret edes follien kasvuun. Hyvin matalalla profiililla mennään. Hyvin menee, jos päästään edes siirtoon.
  6. H

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Heipähei kanssasisaret! :wave: Nyt on lääkärillä yksityisellä käyty ja ultrattu. Kyllä siellä ainokaisessa toimivassa munasarjassa oli elämää, joskin pikkurakkuloita näkyi pari vähemmän kuin viime keväänä. Johtofolli oli 16 mm ja limis 11 mm, nyt oli kp 14. Lääkäri oli sitä mieltä, että...
  7. H

    Keinohedelmöitys

    Ensin varaatte ajan lapsettomuustutkimuksiin ja siellä selvitetään, mistä lapsettomuutenne johtuu. Lapsettomuus voi johtua joko miehestä tai naisesta tai molemmista. Hoitovaihtoehtoja on paljon. Nyt vain soittamaan lapsettomuusklinikalle ja varaat ajan.
  8. H

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Onnea Lumi72, valtavasti!:heart: Minun tilanteeni oli lääkärissä sellainen kun ajattelinkin. FSH oli laskenut vain hiukan, joten hoidot loppui julkisella tähän. Minulla aikanaan ollut munajohtimen kiertymä on lakkauttanut kokonaan toisen munasarjan toiminnan ja toinenkaan ei sitten enää...
  9. H

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Heippa kaikille! Kiitos kysymästä, Aurora73! Kävin maanantaina uusintaverikokeissa. Tulosta en vielä tiedä. Huomenna on lääkäri, joten siellä sitten kuulen tuomion. Olen pahimmasta synkkyyden suosta noussut ja hyväksynyt sen, että hoitoja ei minulle todennäköisesti voida nyt tehdä. Tosin olen...
  10. H

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Tällä viikolla pitäisi monsuunien alkaa ja "pääsen" uuteen verikokeeseen. :| En varmaan edes halua tietää, jos se on vielä edellistä korkeampi. Minulla stressi-, ahdistus- ja masennustaso on tosin niin korkealla, että hormonitoiminta ei varmasti ole mitenkään mielissään tilanteesta.
  11. H

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Minun FSH oli 23. Onko kellään nuo arvot heitelleet? Lähinnä itse valmistaudun siihen, että se arvo on seuraavassa mittauksessa vielä korkeampi. :ashamed: Kyllä me ollaan jo pohdittu tuota luovutettujen solujenkin mahdollisuutta. Onnea vielä Lumi72 miljoonasti tuosta sinun plussasta!:heart:
  12. H

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Hei kaikille! Olen taustaillut pitkän aikaa ja seuraillut tilanteitanne. Onnea kaikille plussanneille! :flower:Lohdutus myös pettyneille :hug:. En tiedä pitäisikö minun enää edes kirjoittaa tänne, mutta nyt on pakko saada purkaa tunteita jossain paikassa ja ennenkin olen kirjoitellut vain...
  13. H

    Rukousketju lapsettomille

    Olen ihan voimaton ja toivoton tällä hetkellä :'( :ashamed:
  14. H

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Mahtavaa neulatyyny:heart: Pidin itseäni tuolla aiemmin vähän lapsellisena, kun jaksoin uskoa normaaliin raskauteen kohdallasi :ashamed: Mutta ihmeitä todella tapahtuu. Onnea kamalasti. Moto odottele maltilla. pidän peukkuja. Alkoihan niitä plussia napsahtelemaan tällekin palstalle =)
  15. H

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    :heart:Onnea Kimalle_74:flower: Onnea Jenksula :heart::flower: neulatyyny, toivon parasta myös sinulle :heart: :popcorn:
  16. H

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    [B]Terhi-76 [/B ]minulla on nyt tänään la kp15.
  17. H

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Moto76, mahtavaa, että sait kaksi kyytiin :cool:b Olikos ne vielä blastoja? :confused: Voi olla, että se ovis sitten meni tai jäi välistä :whistle: Ollaan kuitenkin pupuiltu oikeaoppisesti joka toinen päivä, ja jopa ihan halutkin on ihan oikeita. Yritän, ettei tämä lapsen yritys tappais ihan...
  18. H

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Onnea, Moto76, siirtoon d:)b Toivotaan, että kaikki on kunnossa!
  19. H

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Tsemppiä piinailuun Kimalle_74 ja pikaista toipumista komplikaatioista :heart: (.) Ei ole ovisplussaa, ei inssiä tänään. :( En tiedä ovuloinko olleenkaan tässä kierrossa. Kolme päivää on ollut hailee viiva, joka on haalentunut entisestään :headwall: Ei ole ollut mitään ovulaatio-oireitakaan...
  20. H

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Onko, neulatyyny, normaalisti etenevä raskaus suljettu kokonaan pois? :( kyselen ehkä tyhmiä, suo anteeksi :ashamed:

Yhteistyössä