Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

Täällä olo enemmän kuin puulla päähän lyöty! Olin aamulla ultrassa ja kuulemma vastoin kaikkia odotuksia luontoäiti on ihmeen kehittänyt...pieni sydän sykki kovin :heart::heart:
Välillä itkettää ja välillä naurattaa :) Nyt se piina tais vasta alkaakin, että jaksaako pikkuinen loppuun saakka!
Minäs päivänä sie nyt plussasitkaan, kun on ollut enemmän ja vähemmän piinaavaa tuo sinun alkuraskautesi?
Tarrasukkia kovasti pikkuiselle ja onnea odotukseen. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: neulatyyny
kimalle aika epävarmoilla fiiliksillä edelleen. Tänään pp14 plussa tuli, laitoin kuvankin tonne plussakuva ketjuun. Tuhnuttelu jatkuu edelleen ilman kipuja. Maanataina menen sit hcg mittaukseen jos sieltä sais jonkunnäkstä mielen rauhaa oli tulos mikä tahansa.
onnea sinulle odotukseen, toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti :) :heart:
Tsemppiä sinulle veritestiin! Toivottavasti kaikki on niinkuin pitääkin. :heart:

Jokohan sinut voi lisätä plussanneisiin vai odotatko ensin veritestin tuloksia?
 
Viimeksi muokattu:
ON täällä on pp9 ja negaa näyttää, eilisestä asti on ollut ihan mielettömät menkkakivut, joten taitavat luget pitää vuodon poissa. Nyt on mieli todella maassa.... Olin niin kipeä tästä hoidosta, että taitaa usko loppua multa tähän hommaan.
Toivotaan nyt kuitenki että se plussa vielä siihen testiin pärähtäisi.
Olet niin aikaisin testaillut, että hyvinki voi vielä muuttua plussaksi.
Älä vielä menetä toivoa. :heart:
 
Mahtavaa neulatyyny:heart: Pidin itseäni tuolla aiemmin vähän lapsellisena, kun jaksoin uskoa normaaliin raskauteen kohdallasi :ashamed: Mutta ihmeitä todella tapahtuu. Onnea kamalasti.

Moto odottele maltilla. pidän peukkuja.

Alkoihan niitä plussia napsahtelemaan tällekin palstalle =)
 
  • Tykkää
Reactions: neulatyyny
neulatyynylle onnittelut, varmasti aivan mahtava tunne. Tuntu varmasti mahtavalle. Toivottavasti kaikki jatkuu hyvin :heart:
Terhi-76 onnea :heart: paljon hetipitiliimaa kyytiin
Sintu74 odotellaan se veritesti nyt vielä.

:$ äsken pääsi parku kun tuli se metsä mainos jossa Katri Helena laulaa. Tähän asti oon vaan lauleskellu mukana :$
 
  • Tykkää
Reactions: neulatyyny
Kiitos ihanat kanssasisaret :) Ei tätä meinaa vieläkään uskoa todeksi *nipistää*!

Sintu, en tehnyt testiä ennen virallista testipäivää mikä oli 7.3. tai siis tein negan 3.3...

Terhille onnea siirrosta ja tsemppiä piiiinaaviin päiviin :)

Moto, kyllä se plussa on vielä mahdollinen! Älä menetä toivoa :hug:

Jenksula jännitän täällä hengessä mukana :)

Höpsötin Kiitos tuesta..ei lainkaan lapsellista :hug: Toivottavasti pian päästään jännittämään sinunkin piinapäiviä :popcorn:
 
ON Täällä alkoi sitten vuoto eli pieleen meni taas... 2 ivf 1 pas ja ainut on tiedossa toukokuussa, jos alkiot selviävät sulatuksesta. Harmittaa niin vietävästi... Ainut mukava asia on, että nyt tämä kierto on ihan luomu:) Viimeksi ilman mitään hormoneja olen ollut noin 1,5 vuotta sitten! Aika ihanaa toisaalta.
Neulatyyny tosi hieno juttu :)
Terhi tsemppiä piinailuun :)
 
Onnea kaikille plussannelille ja tsemppiä piinailijoille. Itse pidin välikierron ja kunhan menkat alkaa seuravan kerran niin passiin pitäisi päästä joskus huhtikuussa. Eli olisi 2.ivf.n 1. pas tiedossa. Kolme egua odottelee siellä. Ajatukset on mennyt tulevassa työpaikan vaihdossa ja vkl. pikku reissukin tiedossa. Pitää kerätä voimia tulevaan taas:)
 
Motolle pahoittelut negasta :(

Täällä elellään pp5:ttä. Siirrettäessä alkiot olivat kolmen päivän ikäisiä eli kiinnittymisen pitäisi jo olla tapahtunut. Viime passissa siirron jälkeen kärsin koko viikon kohdun supistelusta, nyt sitä ei ole ollut lainkaan! Pe-illalla ja sen jälkeen pientä juilintaa, mutta hyvin vähäistä. Kohtu siis ainakin ollut alkioita vastaanottavaisempi selvästi. Tissit kipeytyneet vähitellen ovulaatiosta lähtien, niinkuin aina, mutta viime yönä tulivat todella kipeiksi.

Sellaista täällä, toiveikas olo tietenkin mutta hyvin realistinen. Ekan kerran ajattelin testata pitkäperjantaina, pp10. Olisi kiva jos teitä olisi muitakin piinailemassa!
 
Terhi ja Sintu Kiitos :) Täällä alkaa jo elämä vähän voittamaan ja kp 4 meneillään ja loppukuusta alkaakin sitten taas täällä pas hoito, joten koitan todella nyt nauttia tästä lääkkeettömyydestä.
Koitahan jaksaa Terhi piinistellä ja nauti toiveikkaasta olosta. Itsekkin olen huomannut, että silloin ainakin voi vähän rentoutua ja kyllä näitä nega tuloksia ehtii sitten murehtimaan, jos niitä vielä tulee, eihän sitä koskaan tiedä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Terhi-76
Jenksula, sullahan oli mahtava hcg-lukema! Koitahan nyt kuitenkin nauttia raskaana olosta (helppo sanoa :ashamed:)...

Täällä alkoi pp8 ja sorruin aamuyöllä tekemään testin (tyhmätyhmä :kieh:) ja nyt masentaa täysillä koska edes roskishaamua ei tullut ja tosiaan vastaavana päivänä aiemmin (sen kerran kun olin hetken raskaana) näkyi selvä haamuviiva...
En jaksa uskoa että se enää muuksi muuttuisi... :(
 
Jenksula Koita sinnitellä siellä. No varmasti olet lukenutkin sata kertaa, mutta toivotaan että tuollainen pieni vuoto juttu on normaalia kuten yleensä.
Terhi niin testailen itsekkin tuossa vaiheessa eli en voi soimata sinua :) Mutta tosiasia on, että liian aikaista tehdä vielä lopullista johtopäätöstä. Mutta tiedän, kun tuolle testailun linjalle lähtee niin vaikea sitä on odottaa sitä virallista päivää...
 
Ikävä tuottaa pettymys, mutta täysin negaksi jäi tämäkin hoitokierros :( ... Olen tiennyt sen jo monta päivää ja suurin pettymyskin on jo ehkä ohitse. Huomenna vielä verikokeeseen (todella turhauttavaa) ja torstaina saan 3. icsin suunnitteluajan, saattaa olla vasta syksyllä, hoito ainakin on vasta syksyllä. Tauko on kyllä tarpeeseen, migreenini on myös pahentunut siihen malliin että aloitin jo estolääkkeen yli kahden vuoden tauon jälkeen. Jos sais ton päänupin parempaan kuosiin tauon aikana.
 
TerhiPahoittelut :hug: Itsekkin pidän välikiertoa, ja kyllä tauko auttaa taas jatkamaan uusiin hoitoihin. Kiva, että teillä on kuitenkin suunnitteluaika valmiina, niin voi sitten rauhoittua ennen hoitoa.
Ellenni Mites siellä menee piinailun kanssa?
 

Yhteistyössä