Hakutulokset

  1. olava

    Mikä tämän valaisimen nimi on/ mistä tämän tyylinen valaisin?

    Eli mistä tälläisen löytää, tai edes tämän tyylisen? Ei välttämättä han noin pitkä tarvisi olla. Ja jos hintoja tiedätte niin kiitos, olisi kiva tieää :)
  2. olava

    Opetellaanko uusi elämasenne?

    http://www.youtube.com/watch?v=Gc4HGQHgeFE Videolla on kädettömänä ja jalattomana syntynyt mies, jolla on todella upea elämän asenne, tuli tippa linssiin paatuneemmallekkin naiselle. Aina kun tulen marisemaan turhasta ja siitä mielessäni, että mikään ei onistu, aion katsoa tämän ja muistaa...
  3. olava

    Ihanaa *turhis*

    Mä saan tänään olla yksin kotona! Ekaa kertaa 10 vuoteen. Saan tehdä just niinkun haluan, olla vaan ja nauttia. Kukaan ei kiukuttele ja ole asenteella liikkeellä, kukaan ei huuda ja jankuta, kukaan ei kitise ja kiipeä jalkaa pitkin. Kukaan ei tule haukkaamaan mun leivästä, kukaan ei tule...
  4. olava

    Onko tämä lause mielestäsi millään tapaa alistava?

    Olen sen verran vahva ettei mun tartte perääntyä mielipiteissäni. Kumoamalle ne, ne voi haudata.
  5. olava

    Oletko nähnyt Jania? Kaikki auttamaan

    Olisi tuttu hukassa, kadonnut mystisesti kenenkään tietämättä. En kaipaa spekulaatioita kuten ei hänen perheensä eikä ystävätkään. Vaan jos olet nähnyt niin ilmoita siitä eteenpäin. Jos sinun tuttusi, ystäväsi, perheenjäsenesi katoaa, etkö toivo, että joku kertoisi jos olisi hänet nähnyt...
  6. olava

    Kelan nettiasiointi

    Toimiiko kellään? En saa explorerillä enkä firefoxilla auki.
  7. olava

    Lainat katos

    Menin tarkistaan lainojen saldoa nettipankista ja se sanoo jotta sinulla ei ole lainoja :D täytynee huomenna soittaa pankkiin. Ei taida valitettavasti pitää paikkaansa :laugh:
  8. olava

    Kerroin haluavani avioeron

    Mitäs nyt? Juttelen miehen kanssa josko suostuisi yhteiseen eroon, niin kävisi nopeammin. Ostan miehen puolikkaan talosta niin se on sillä selvä? Lapsille kerrotaan kunhan mies rauhoittuu. Laskut menee uusiksi. Sitten jaetaan tavarat. Ja sovitaan lasten tapaamisista ja elatustuista. ONko vielä...
  9. olava

    lähretääks...

    tupakille? Vois samalla jauhaa pa*kaa :D
  10. olava

    yö runoilua...

    olen liian heikko itkemään, olen liian vahva luovuttamaan. olen liian tunteikas ajatellakseni, olen liian järkevä tunteilemaan. väkijoukossa olen yksin, hiljaisuudessa olen seurallinen. näen sen mitä ymmärrä et, ymmärrän sen mitä et näe. tunnen sormenpäissäni maailmankaikkeuden...
  11. olava

    Onneks kukaan ei kuullu...

    ... ja tehny omia johtopäätöksiään, olis äkkiä tullu kyseleen et mitä pedofiilejä tääl asuu. Eli dialogi mun ja pian 3v tyttäreni kanssa (m=tyttö ja h= minä): m: Ota muna piilosta h: ensin leipä m: anna ny h:ensin leipä m: okei, annat sit munaa piilosta Tässävaiheessa tajusin et...
  12. olava

    toimiko naamakirja

    koitin kirjautua mut sivut ei toimi
  13. olava

    vähän eriversio :D

    http://www.youtube.com/watch?v=qenNqoAWuVY&feature=PlayList&p=BF43ABD5173B1690&playnext_from=PL&index=97&playnext=12 Ei voinu ku kattoo suu auki ja alkaa nauraa :D vähän erilainen versio aquan barbie girl biisistä :laugh:
  14. olava

    voiko kakkukuvan laittaa sulatetun suklaan päälle?

    Teen veljelle 50v kakkua, tai se on siis päällystystä vaille valmis. Aamulla laitan pällystyksen suklaasta. Voiko sen kuvan laittaa sen suklaan päälle kuhan se on vähän jähmettynyt? Kauanko se kuva säilyy siistinä ja kauanko sen tulee kaakun päällä olla, jotta se vähän pehmenee tms. kun se on...
  15. olava

    Tässä selitys mistä joulupukki tulee :D

    http://www.youtube.com/watch?v=8JIz7I5yzwQ Todella hyvä pätkä. Ei mitään pervoa yms. vaan hyvää huumoria, suosittelen jos vähänkään ymmärtää englantia
  16. olava

    Mies pyysi tupakille...

    ja kun en heti mennyt ku halusin lukea tuon rouva parkulan aloituksen niin se tuli hinkkaamaan äässiään mun kylkeen :D Toivottavasti tämä nosti taas kanssapalstailijoiden mielenvireyttäj a muiden kirjoittelijoiden tasoa :p
  17. olava

    Kodin terra ja Bauhaus

    Onko kyseisillä lafkoilla paikanpäältä saatavaa hinnastoa? Esim Terrassa keittiön kaapistot ja laminaatit yms ja bauhausissa laatat, laminaatit, tasot yms? Vai pitääkö kipittää paikan päälle kahtomaan hyllynreunasta hintoja? Tiedän että firmat ajoittain lähettää tarjouslehtisiä, mutta onko...
  18. olava

    Ohjeita elämään... käyttö vapaamuotoista ja omantunnon mukaan

    ELÄMÄNOHJEITA: 1. Anna muille ihmisille enemmän kuin he sinulta odottavatkaan, ja tee se koska sinä pidät siitä... 2. Älä usko kaikkea minkä kuulet, älä tuhlaa kaikkea minkä saat, äläkä nuku yhtä paljoa kuin haluaisit... 3. Kun sanot: "rakastan sinua", niin tarkoita sitä...
  19. olava

    Turkoosia ja mustaa

    Nämä ovat esiteinin toiveet huonetta varten :) Idea lähti herätyskellosta jossa on turkoosia, mustaa, valkoista ja kiillotettua terästä. Onko ideoita, kuvia, linkkejä tapetteihin, maaleihin tai kaakeleihin. Budjettia ei olla määritelty, mutta iso se ei ole.
  20. olava

    Uusi vuosi uusi luukki :D

    Kyllästyin hiuksiini kun ne oli aina tiellä ja suussa ja eivät pysyneet letillä tms. Reilu metri lähti hiuksia päästä eikä kaduta tippaakaan :D ENNEN NYT

Yhteistyössä