Hakutulokset

  1. R

    APUA!Ostanko scooterit vai race rattaat??

    Meillä oli ensin scooterit mutta myin pois,koska en kerta kaikkiaan tykännyt niistä olivat jotenkin epäluotettavan tuntuiset.Esim.kun nostin rattaita bussiin pelkäsin aina et se työntöaisa hajoaa. ja ne on leveämmät kuin racet. Nyt meillä racet ja yhtälailla mahtuu kauppakassi...
  2. R

    BRIO PONY JA BRIO RACE?

    <ME pohdimme samaa ja päädyimme raceihin. Lapsi pystyy nukkumaan niissä todella hyvin. tavaratila on aika pieni, mutt eiköhän se ole rattaissa arkipäivää. Racet menee myös pieneen tilaan kasattuna, melkein pienempään kuin mihin ponyt olis mennyt, jos niihin olis laittanut kuomun.
  3. R

    -73 mammat-pino kans :)

    -minä -73 -ukko -63 -poika -96 -tyttö -03 (hoitsu yövuorosta....)
  4. R

    Brio Race

    Mun mielestä Racet on sirommat kun scooterit, eikä racessa mene selkänoja makaavaan asentoon, vaan pelkästään vähän lepoasentoon. Racet on vähä erikoisemmat ja trendikkäämmät "rallikärrit", missä on sairaan hyvät jouset ja teleskooppityöntöaisa. Meillä on ne Racet ja on parhaat rattaat mitä...
  5. R

    Putket korviin?

    Meil laitettiin putket viime helmikuussa kun tyttö oli 1v6kk, sitä ennen puolen vuoden infektiokierre. Putkituksen jälkeen ei tulehduksia kuin vasta marraskuun alussa, eilen kontrolli ja korvat ok, toisessa vielä putki paikoillaan. Yllättävän kauan putket pysyneet, pojan kanssa pysyi maks 6kk...
  6. R

    vaunussa nukuttaminen

    Tyttö 2v 5kk ja nukkuu ulkona edelleen, viime talvena oli päiväkodis muutaman kuukauden ja siel nukkui sisällä. Varmaan ennen ku täyttää 3v jolloin menee taas päiväkotiin niin täytyy opetella nukkuu sisälle tai sit oppii sen hoidossa missä muutkin tekee niin...? Onko tiedossa jotain vielä...
  7. R

    -03 syntyneet

    30.7. tyttö ja jonkin sortin uhmaa ja itsepäisyyttä "äiti olen sanonu sulle jo monta kertaa, minä hermostun sinuun äiti, voi herranen aika, mitä silloin ku äiti oli pieni" ja usean kysymyksensä perään lisää jo itse että "vaiko ei"....
  8. R

    Burana suposta ripulia?

    Joo Burana supoista huonoa kokemusta täälläkin, kyl harmitti ku en viimeks aikaisempaa kertaa muistanu ja laitoin sen myrkyn lapselle...huuti heti että sattuu ja kirvelee...ripulia hetken päästä. Ja minäkin ns. kipuhoitaja olen joutunu taipumaan panadol-suppoihin vaik tiedän että useimpiin...
  9. R

    Mitäs taaperot oli mieltä joulusta?

    Jouluruokaa ei kyl 2v 4kk syöny. Pukki vilahti pihalla ja jätti kamalasti paketteja joita neiti ei jaksanu kaikkia avata. En olis uskonu miten mieleinen ja laadukas voi olla Fisher Pricen little people talo...sillä leikkinyt tauotta, myös parhaillaan... Kuusesta oli aivan innoissaan "meillä on...
  10. R

    Paljonko isä lapsen kanssa?

    Meillä isi yllätävän paljon 2v tytön kans. Ennen lasta oli illat harrastuksensa parissa, nyt äärimmäisen harvoin. Isi lekkii lattialla lapsen kanssa lähes kaiken ajan kun on kotona. Kun ovat kahden niin rytmit ovat kyllä ihan omat, eilen olin pitkästä aikaa keikalla niin olivat nukkuneet aamulla...
  11. R

    toppahanskat

    Meillä toppahanskan pukemista sekä pienten sormien lämpimänä pysymistä helpottanut ruskovillan lapaset. Ne on ihanan sileää silkkivillaa joten käsi "liukuu" hanskan sisään eikä vaikeuta lapsen käden käyttöä koska ovat ohuet. (Rasavil-rukkasiin olen ollut myös tyytyväinen, helppo pukea myös ilman...
  12. R

    Millaiset 30-vuotisbileet??

    Olen uusi täällä ja ajattelin osallistua keskusteluun... Mun 30-kymppiset vietin kahden ystävän kans samalla kertaa. Varasimme pienen pubin, ystäviä kutsuimme noin 100 ja sen verran porukkaa oli. Tilaisuus oli yksityinen, vuokraa emme maksaneet, kunhan illan normaali myynti ylittyi joka pienessä...

Yhteistyössä