-03 syntyneet

  • Viestiketjun aloittaja Lianna
  • Ensimmäinen viesti
Tytär syntyi 3.10.2003 ja pikku kakkosta odotellaan viikolla 37+5.
Kauhea uhma on päällä, joka asiasta pitää tapella ja sit välillä ollaan niin ihania että.. Kotona on edelleen, hoitoon vasta ens syksynä.
 
nappulanäippä
Meillä tosi ihana prättästiina jollasynttärit15.2-03 eli päivän myöhästy valentinesta :heart:
nykyään tahtoa löytyy pienen tornitalon verran mut ihania juttujakin kyllä joka päivälle :LOL:
 
vinha
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.12.2005 klo 21:38 archie kirjoitti:
meillä tyttö syntynyt 2.4.03 :wave: Melkoinen tänttäränttä on välillä, omaa tahtoa löytyy vaikka muille jakaa, huoh. Kerrankin tässä kun olin lähdössä yövuoroon töihin neiti suuttui ja halusi ehdottomasti mukaan ja laitto kumpparit jalkoihinsa ja kipasi alta aikayksikön auton takapenkille turvatuoliinsa istumaan. =) Ja jos johonkin haluamaansa ei ylety tai saa sitä huutamalla niin sitten neiti hakee tuolin tai vastaavan avuksi.
Tuohon on hyvä syy: OINAS!!
 
archie
[tai vastaavan avuksi.

[/quote]
Tuohon on hyvä syy: OINAS!!
[/quote]TIEDÄN, sen verran olen horoskooppeja lukenut että tuo oinaan kuvaus sopii meidän neitiin kyllä nakutettuna. ;)
 
Meillä pioka syntynyt 22.2.03.
Kovasti autot kiinnostaa. Muut lapset nukkuu pehmolelujen kanssa, mutta meidän autopoitsu nukkuu autojen kanssa... Päiväkuivia ollaan, mutta kakkaa varten pitää laittaa vaippa.
Poika pujuu jo tosi sujuvasti ja kertoo auto ja traktorijuttuja...
 
meijän neiti on syntynny 23.6.03 ja puhuu papattaa kun mikäkin papukaija ja toistaa kaiken kuulemansa ei auta päästää suustaan enään mitään "pahoja" sanoja :whistle: nyt ootellaan että pikku neiti kääntyis vatsalleen =)
 
30.7. tyttö ja jonkin sortin uhmaa ja itsepäisyyttä "äiti olen sanonu sulle jo monta kertaa, minä hermostun sinuun äiti, voi herranen aika, mitä silloin ku äiti oli pieni" ja usean kysymyksensä perään lisää jo itse että "vaiko ei"....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 07:54 Sitruuna kirjoitti:
Meidän tyttö syntynyt 17.06.03 =) ja Tyksissä :wave:
Meidän neiti syntynyt 18.06.03
Uhmaa on ja minäitse-kausi.Omatoiminen kuitenkin, pukee ja risuu itse vaatteet.Päivävaippa jätettiin pois lokakuussa,yöllä vielä on.Puhuu ja laulaa kovasti ja on tehnyt sitä pitkään.
 

Yhteistyössä