Hakutulokset

  1. Verokarhu

    En jaksa enää

    Mä oon niin täynnä tota meidän pojan tilannetta että alta pois :headwall: Ei päivää etteikä pk:sta tulisi jotain sanomista. Milloin se on tuupannu kaveria, milloin melunnu, toisinaan ei suostu käymään nukkumaan (helposti), ja tyypillisintä on että hermostuu johonkin ja heittää leluja tms...
  2. Verokarhu

    Aijaa comista kysymyksiä

    Miksei kuvani näy kun kopsasin osoitteen ja liitin sen tulee vain teksti kuva? Ja miten löydän omat sinne lataamani kuvat myöhemmin, nehän pysyy siellä 4vkoa. Pitääkö vain kopioida ne kaikki osoitteet vai? Ja entä jos haluan liittää kuvia huutonet-ilmoitukseen mikä olisi helpoin konsti?
  3. Verokarhu

    Kyllä vituttaa, päiväkodista

    Vein lapset päiväkotiin aamulla (terveinä) ja menin itse kouluun. Eikös pk:sta ole tullut puhelu tunnin aikana, no pikkumieshän se siellä on kuumeessa eikun hakemaan (koulun jälkeen mulla olis ollu vielä pari tuntia ylimäärästä aikaa lukea ensi viikon tentteihin ennen sovittua lasten hakuaikaa)...
  4. Verokarhu

    Vanhassa on vara parempi

    Mun nuorekas 18v vara-autoni meni heittämällä läpi katsastuksesta. Miehen auto levis käsiin viikonloppuna niin jouduin ottamaan käyttöön ns. kolmosauton. Vähä oon ylpee että pelittää vieläkin.
  5. Verokarhu

    Miksei miehet voi ajatella järjellä?

    Miksi vessapaperia pitää kantaa joka viikko kaupasta se pikkupaketti, kun A ) Isossa paketissa paperi on edullisempaa ja B ) Ison paketin kantaminen tulee eteen vain kerran kuussa ja C ) Mun ei tarvis sitten lähteä pahimpaan ruuhkaan kahden kiukkusen lapsen kanssa vain vessapaperin tähden...
  6. Verokarhu

    Mere

    Oletko linjoilla? Laitoin yy:tä.
  7. Verokarhu

    Mistä saa selville 010 ja 020 alkuisten puh.nroiden hinnat?

    Saako netistä? Tietääkö kukaan?
  8. Verokarhu

    Miks aina viiniä?

    Mä en tykkää viinistä ja tuskin ikinä kasvan niin aikuiseksi että alkaisin tykätä.. Silti ihmiset tuo aina viiniä tuliaisiksi.. Miks viiniä? Tuokoon vaikka siiderin tai limsapullon, tai edes kahvipaketin - mutta että viiniä, missä on ihmisten mielikuvitus? Sit mä onneton koitan niitä pistää...
  9. Verokarhu

    Käykö muille näin?

    Likka aloitti eskarin, ja TAAS meillä on vatsatauti. Tää on ihan älytöntä, 2kk poissa hoidosta ja kun hoito alkaa uudelleen tulee 1-2 vkon sisällä vatsatauti. Tää on käyny aina kun me ollaan aloitettu uudessa hoitopaikassa. No ens viikolla on sitten pojan vuoro :headwall: Onneksi hoidot...
  10. Verokarhu

    Pissatulehdus pikkupojalla?

    Meiän 3v yllätti mut tossa illalla kahdesti; eka kerralla sanoi että likaiset housut ja pissasi sen jälkeen housuun, ajattelin että teki tarkoituksella, koska kehotin ottamaan housut alas ja pissimään puskaan. Mutta toisella kerralla lorotti vaan lattialle ja sanoi sitten että pissa tuli. Vähän...
  11. Verokarhu

    Nyt apua mammat

    Pikkujätkä kaatoi ikkunanpesunesteet (cif tms.) uudelle matolle, jossa vain pesulapesu, ei siis mitään tietoa saako pestä edes vedellä mitä ihmettä sille matolle nyt teen kun on litimärkä tuosta aineesta? uskallanko pestä vai kuivaanko vain?
  12. Verokarhu

    MERE kurkkaa y-viestit!

    :flower:
  13. Verokarhu

    Totuus lapsen suusta...

    Kaveri kävi sovittamassa morsiuspukuaan ja olin likan 6v kanssa mukana, niin tyttö tokaisi puvun nähdessään: - Musta olis kyllä parempi että tota hametta silitettäisiin vähän! puku oli jotakuinki tämän mallinen

Yhteistyössä